Ahad, 25 Mei 2014

teman baik dedahkan punca dyana sofya ikut perjuangan dap!!

sebenarnya, terpengaruh ni biasalah, kalau dah hari-hari kena jaja cerita propaganda, anggap perjuangan dap lagi suci, macam komunis dulu tu, sebenarnya masa zaman darurat, ramai juga melayu jadi talibarut komunis beb, ramai melayu yang jadi komunis menganiaya bangsa sendiri kerana terpengaruh dengan ideologi komunis time tu, fakta ini memang benar, cuma tak dicerita sangat, zaman sekarang dap guna cara sama, tapi resepi dia sahaja berlainan!!

SEDAR ANAK BANGSAKU, DAP ADALAH PARTI CHUVANIS YANG NAK JAHANAMKAN KUASA MELAYU!


TELUK INTAN – Lebih banyak pendedahan mengenai pembangkang mungkin menjadi faktor calon DAP Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud menyertai parti itu.

Exco Puteri Umno cawangan Gombak, Natassia Roslan yang juga teman baik Dyana Sofya berkata, pencalonan Dyana Sofya sebagai calon DAP pada PRK Teluk Intan bukanlah satu perkara yang mengejutkan mereka sebagai rakan.

Beliau yang pernah bersekolah malah sekelas dengan Dyana di Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Melawati, Kuala Lumpur memberitahu, pendedahan daripada pihak pembangkang mengenai perti mereka kepada calon DAP itu memungkinkan penglibatannya dalam parti tersebut.

“Ketika kami di sekolah, kami lebih berdikari, dan kami tahu apa yang kami mahukan. Tetapi kami tidak bercakap sangat mengenai politik mahupun berkaitan dengan kerajaan. Jadi, adalah sukar untuk menentukan siapa yang menyokong kerajaan atau pembangkang.

“Dia (Dyana) mungkin mendapat pendedahan daripada sebelah sana (DAP) dan saya tidak pasti berapa input yang dia dapat,” katanya kepada para pemberita pada majlis yang dianjurkan oleh Puteri Umno dekat Menara Condong di Teluk Intan, malam Jumaat.

Ditanya adakah Dyana cuba mempengaruhi rakan-rakan sekolahnya untuk menyokong DAP, Natassia menjelaskan bahawa masing-masing mempunyai pendirian yang berbeza.

“Walaupun masing-masing teman baik pun, mungkin sokong pembangkang… mungkin sokong kerajaan. Kita boleh lepak bersama-sama macam biasa tetapi tidak akan ganggu persahabatan walaupun berlainan ideologi dan fahaman politik,” katanya.

Dalam pada itu, Natassia mendedahkan bahawa banyak panggilan telefon dan mesej menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) diterimanya selepas Dyana diumumkan sebagai calon DAP PRK Teluk Intan.

Beliau yang juga anggota Biro Bantuan Guaman pergerakan tersebut bagaimanapun enggan mengulas lanjut ketika disoal mengenai hal peribadi Dyana.

“Ini (panggilan telefon dan SMS) termasuk bertanyakan hal peribadi dia seperti kehidupan sosial dan status hubungannya. Tetapi prinsip saya adalah tidak perlu untuk membongkar hal peribadi Dyana Sofya,” katanya.

Bagaimanapun, Natassia menjelaskan bahawa Dyana Sofya sewaktu di sekolah merupakan seorang yang tegas pendiriannya dalam membuat keputusan,

- MStar.

ps: InsyaAllah orang melayu dan rakyat malaysia akan ajar chuvanis kiasu dap ini..

4 ulasan:

  1. DAP=PAP!!

    Melayu Malaysia mesti sedar dan bersatu khusus nya parti yang memperalatkan agama yakin PAS!!

    Jangan sampai menyesal dan terlambat saperti Melayu Kota Singa!!

    -Melayu Kota Singa-

    BalasPadam
  2. ....terlalu 'naive'..! Kelihatan ada sokongan ibubapa sangat menarik! Dalam politik, aku tolong kau, kau tolong aku!? Tapi pd cakap macam2 lah...

    BalasPadam
  3. Isteri bapak ayam di Bukit Bintang bersama dengan 10 perempuan simpanan yang ditugaskan menjadi ayam pun berkata tentang perjuangan suci suami dan bapak ayam tersebut.

    Tertakluk dimana dia berada, makan dan berak, mereka ini akan memuja dan mengangkat ketuanya walaupun ketua itu dajjal.

    Ketahuilah Dajjal juga mempunyai jutaan pengikut yang sanggup mati untuknya.

    BalasPadam