Jumaat, 6 Jun 2014

BERITA PANAS PASAL PEREMPUAN SIMPANAN PEGAWAI KHAS SIAPA TU?

wah.. hot ni, kemain, skandal-skandal pulak ye, almaklumlah, kat selangor ni apa semua boleh lenjun, lenjun, asal boleh sudut, sedutlah, siapa nak ambil peduli, macai? macai setakat hal ni petik jari kata ahh ini tak pa, hal kecil.


NAMPAK macam alim. Nampak macam beragama. Pergi mana-mana program politik tidak kira di pejabat Exco Agama di Shah Alam ataupun di Sabak Bernam orang ramai akan memanggilnya dengan gelaran ustaz.

Tetapi tidak sangka. Rupanya ada perempuan simpanan yang dibela di Shah Alam walaupun sudah punyai isteri di Sabak Bernam.

Dengar-dengarnya sudah berkahwin di Thailand. Tetapi sehingga ke hari ini masih belum mendaftarkan perkahwinan mereka di Malaysia kerana takut diketahui oleh isteri pertama.

Siapakah Pegawai Khas Adun Sabak yang dimaksudkan?

Perempuan simpanan di Shah Alam digunakan untuk hari bekerja (Isnin-Jumaat). Isteri yang sah punya giliran hanya hari minggu (Sabtu & Ahad).

Adil ke??? Cuba tanya, cuba risik khabar. Siapakah pegawai khas YB Sallehin di Shah Alam.

sumber jawa bernam

3 ulasan:

  1. Guan eng ke? kan dia kat penang, apahal telepas kat selangor? dah tu bile masa pulak owang pnggil dia ustad? kawan tak caye ni guan eng.

    BalasPadam
  2. Kalau dah nikah, itu bukan perempuan simpanan. Itu isteri kedua yg sah, bodoh! Sah dari segi syarak.

    BalasPadam
  3. ﺇِﻧَّﺎ ﻟِﻠّﻪِ ﻭَﺇِﻧَّـﺎ ﺇِﻟَﻴْﻪِ ﺭَﺍﺟِﻌﻮﻥ7 Jun 2014 11:27 PTG

    hmm

    BalasPadam