Isnin, 2 Jun 2014

dap sudah bertelagah sama sendiri, itu sudah bagus


nampaknya dap dah semakin kritikal pergolakan dalam parti mereka sendiri, nak sorok dah tak mampu, sebenarnya dap meletak dyana hanyalah ujikaji, ujikaji yang mengatakan, dap sekarang terlalu kuat, pernah dikatakan, dap kalau letak kasut jadi calon pun boleh menang sekiranya kawasan yang bertanding tu kawasan yang majoriti orang cina, tahap gila setan punya angkuh.

sekarang? apa sudah jadi, taktik makan diri, nampak sangat dap ni memang parti rasis, lim guan eng menyalahkan dyana yang berbangsa melayu dan sebab itu orang cina tidak mengundi dap, kesian dyanaku.. huh.. dah bagi tau awal-awal, dap ini parti rasis, chuvanis, perosak perpaduan, kalau dyana tak boleh fikir lagi, kasi penampar buaya dekat diri sendiri.

biarkan mereka bertelagah sama sendiri, biarkan mereka bergasak, biarkan mereka pelupuh sama sendiri, itu yang dinanti, buat orang melayu yang menyokong dap, orang cina dan india pun dah menyampah nak percaya dengan dap, anda? tak perlu buduh dalam menjadi keldai dap, hanya menjadi cerdik berfikir dap parti chuvanis!

jom klik

uncle muthu marahkan dap

3 ulasan:

  1. Ngeh tu pun satu, dok dengaq cakap LK Sial tu buat apa, dah bawak sial kat DAPpigs Perak....ada aku peduli....kahkahkahkah....Ngeh,LK Sial, babi dan DAPpigs berpisah tiada....

    BalasPadam
  2. Nga Kor Meng Sam Seng tak mau komen ka?

    BalasPadam
  3. Parti babi yg rasis! ..padan muka kena batang idung sendiri!

    BalasPadam