Jumaat, 20 Jun 2014

isu hudud yang pas gunakan untuk perangkap umno?

tak habis-habis kan? entahlah kalau diikutkan pas ni, apa sebenarnya yang mereka nak perjuangkan, dari hudud, berkebajikan dan bermacam-macam lagi isu yang mereka cuba mainkan demi mendapat sokongan.

diketahui memang benar, penyokong tegar pas ini dah diajar membenci umno sejak dari bangku sekolah, malah kalau baru pandai meniarap pun dah diajar membenci umno, sampai tahap kebencian itu boleh pecah belah masyarakat, tapi nak kata apa, kita sebagai orang Islam doakan sahajalah, mudahan pemimpin pas dapat melihat makna perpaduan sesama Islam itu sangat penting, demi masa depan umat Islam di malaysia ini.

isu hudud, pas jadikan ini sebagai modal bermusim, oleh kerana mereka dah banyak kali kantoi berkenaan isu hudud disebabkan rakan dalam pakatan sendiri menolak agenda hudud, pas menjadi serba salah, jadinya ikutkan saja, janji pas dapat jadikan umno kambing hitam, janji dap dan pkr kena jaga elok-elok walau mereka cukup sedar dap dan pkr lagi teruk dari umno, dap memang dominan dalam pakatan rakyat, jadinya apalah pas mampu lakukan? nak bersuara lebih-lebih, hurm.. sendiri mau ingatlah kan.

apa lah nasib umat Islam bila pas menjadi pemerintah malaysia? huh..


ps: makin berpecah umat Islam akhir zaman ini kerana politik!!

4 ulasan:

  1. Sbb tu akhir zaman ada imam mahdi.... nak luruskan yg kusut...

    BalasPadam
  2. Cakap macam macam demi undi, sesungguhnya lidah manusia tak bertulang......Harapkan pagar, pagar makan padi....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harapkan pegar, pegar makan padi. Pegar adalah sejenis burung.

      Padam
  3. ...syukur sangat pada tuhan niky Aziz an adi awing dimasukkan hospital kalau kematian kedua dua manusia ini di takdir berlaku serentak...suatu rahmat buat rakyat Malaysia....kedua dua ini mengunakan islam untuk politik mengkafir dan memusnahkan hubungan suami isteri bercerai berai sembahyang dua imam dan sembelihan bukan PAS haram ....akibat dati perbuatan mereka tragedy Memali jadi saksi......kematian manusia seperti ini suatu rahmat pada rakyat Malaysia.....

    BalasPadam