Isnin, 2 Jun 2014

MAJORITI BLOGGER UMNO DESAK PARTI PECAT IBU DYANA


Alhamdulillah kemenangan di PRK Teluk Intan, Perak kelmarin membuktikan kerjasama berpasukan yang baik di dalam Barisan Nasional (BN) membuahkan hasil positif dan terbaik untuk semua.

Jutaan terima kasih dan tahniah daripada kami cybertroopers @ bloggers Pro UMNO / BN kepada keseluruhan jentera di semua peringkat yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.

Tidak dinafikan perjalanan PRK Teluk Intan ini dirasakan sedikit sukar dengan pembabitan calon Melayu mewakili DAP. Lebih menyulitkan keadaan lagi apabila Yammy Samat, ibu kepada calon DAP merupakan ahli UMNO yang layak digelar pengkhianat turut menyokong tindakan anaknya.

Sebagai ahli & penyokong setia UMNO, kami menggesa agar Lembaga Disiplin UMNO Malaysia mengambil tindakan MEMECAT keahlian beliau daripada parti keramat yang tidak pernah gagal memperjuangkan nasib bangsa Melayu semenjak 68 tahun ini. Jika ditanya ahli-ahli UMNO di semua peringkat, pastinya mereka juga menolak pengkhianat parti seperti ibu kepada calon DAP yang dilihat turut bersama membantu kempen bagi pihak Pembangkang.

Sejajar dengan itu, kami mendesak sekali lagi UMNO memecat Pn Yammy Samat .

Bloggers & Cybertroopers yang menyokong kenyataan ini.

1. Rezqeen Hill
2. Bersih 3 Suku
3. The Kuala Lumpur Chronicle
4. Cucu Tok Selampit
5. MedanTempurKedah
6. From The Eye Of Segambut Princess
7. Mallaccra
8. Brader Jai
9. Parit Buntar Rebels
10. AntiDotCom
11. Generasi Pejuang Bangsa
12. Kedah Ke KL
13. Pemuda Putrajaya
14. Kelab Chedet
15. Pisau Kedah
16. Penggempur Mutiara
17. Team Media Kedah
18. Tenteramaya
19. Anak Seberang
20. Hablulyuzi
21. Media Haria
22. Wan Radzuan
23. Keris7lok
24. Harapan Esok
25. Tun Faisal
26. Dr. MiM
27. Warta Rakyat
28. Shah Alam Rebels
29. Empayar Pemuda
30. Panglima Perang Siber
31. Mat Kilau Penang
32. Sir Azri
33. Afiq KL Town
34. Daeng Selili
35. Mega Bidaman
36. Badut Rakyat
37. 1Peluru
38. Sir Zapa
39. MyMassa
40. Malay Rights
41. Ramadhan Ramli
42. Celapak Mantah
43. Aboudiabydoo
44. Pecah Palak Mikir
45. Kome Sokmo

Esok pasti jumlah sokongan ini akan bertambah bukan saja dari kalangan bloggers malahan ahli-ahli UMNO di luar sana juga.

Sama-sama kita desak agar kepimpinan parti membuat keputusan mengutamakan ahli dan perjuangan parti tanpa pengkhianat.

11 ulasan:

  1. Setakat bloger pukimak mcm korang ni..x membantu umno lansung.melingkupkan umno lg ada la..duit peruntukan habis disebat.tp kerja mcm celaka..umno tidak memerlukan bloger pukimak mcm admin..

    -lifestyle-

    BalasPadam
    Balasan
    1. alamak bro, ada jibrauk dari kandang pakatan dah terlepas. elok je masuk rumah orang mengaku macam ahli rumah. syoh! syoh! balik masuk kandang kamu balik. kat sini bukan tempat mencarut macam kamu selalu melalak dalam kandang kamu. syohhhh!!!

      Padam
  2. bila emosi mengawal diri, rasanya beginilah golongan cepat melatah.. silent

    BalasPadam
  3. OI anon 6.08ptg, lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI CELAKA aaahh?!

    Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahhh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

    Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI-si RASIS-no-1!

    BalasPadam
  4. SYABAS Blogger-blogger UMNO kerana keberanian kamu semua!

    Oleh kerana si Ibu BETINAJALANG DAPBANGKAI ni pun menyokong anaknya BERKEMPEN kat awam utk. DAPBANGKAI (bukan secara peribadi), maka ini telah menyalahi disiplin UMNO, dan amat bahaya utk. UMNO; disyaki dia akan terus MENGINTIP UMNO! Bahkan aku syak si BETINA dua ekoq ni masuk PERKASA pun, utk. MENGINTIP bagi pihak DAPBANGKAI-CELAKA!

    Maklumlah, puak PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL-CELAKA DAPBANGKAI/PKRSODOM dah ramai nak PERANGKAP pemimipin Islam/Melayu termasuk usahawan jutawan, termasuk si puak KAPIRDAJAL ni MENYAMAQ jadi Islam, utk. berkahwin - lepas tu merosakkan akhlak pemimpin Islam/Melayu utk. jadi si puak LIBERAL-PENYANGAK!

    PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk UMNO/PAS serta NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli serta aktiviti NGO-NGO tersebut! Maka NGO-NGO Islam/Melayu mesti mempastikan hanya peringkat tertinggi, dan dr. yg. betul-betul pejuang Islam/Melayu TULEN; yg. boleh melihat maklumat sulit ahli/ pemimpin dan sebarang aktiviti kritikal; atau kelemahan yg. boleh dimanipulasi MUSUH ISLAM/Melayu!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  5. Pengomen atas skali sbenarnya adalah RBA yg dh lama xdapat bekalan babi salai dri dap sbagai upah mmaki hamun dlm blog2 pjuang melayu pribumi di tanah melayu ini.

    Tulisan dia hnya cuba mngelirukan pikiran pmbaca.

    Dia ckup kcewa krana jgnkan daging tp tulang pn dap dh lama x sponser.

    BalasPadam
  6. yg dia tau cuma jadi tukang garuk buah peler kit siang ngan anuar.

    BalasPadam
  7. sememang dan sepatutnya madam yummy ni dipecat dari menjadi ahli UMNO.. kalau tidak pun berundur lah secara terhormat..rasakan jiwa sendiri dan simpankan maruah diri sebagai manusia yg beragama islam serta berbangsa melayu..

    BalasPadam
  8. mcm pukeymark die ke? beraninyer die buat prbandingan?

    dasar anok derhake budak tuh!

    BalasPadam
  9. Aku rasa ramai bloger ni masih beringus lagi masa ibu dyana sudah berjuang dalam UMNO. Matang lah sikit oi....

    BalasPadam
  10. klu ank dia masuk pas dn btanding ats nama pas dan btudung penuh aku tak badi sangat, ni dh la msuk parti anti Islam dgn penuh ego mnolak hudud, dlm malaysia ni tak rmai muslim yg mnolak hudud, hmpir ksemua muslim mnerima hudud kcuali anak dia dn bbrapa pmimpin liberal melayu yg terang2 ala kafirun mnolak hudud.

    jgn krana tlalu sayangkn anak pjuangan bangsa dan agama dketepikan.

    kn bagus klu dia amek sikap bkecuali, tak payah la sama2 mnjulang tangan anak dia yg jelas anti melayu.

    ini bkan rasis tp knyataan.

    BalasPadam