Ahad, 1 Jun 2014

tahniah untuk bn kerana menang tipis di teluk intan

tahniah
tahniah

walau dituduh tidak relevenlah, bn bakal kalah lah, bn buang duit bertanding di teluk intanlah, dap paling kuat di malaysia lah, beribu keangkuhan diwar-warkan.. konon dengan menggunakan calon
cantik da era politik baru kononnya, dap dah declare teluk intan mungkin boleh menang dengan majoriti besar.

tetapi apakan daya, segalanya semua tak kena masa awal-awal pencalonan dap, dengan mencalonkan dyana sofya. game tak menjadi, nak jadikan minah melayu comel ini sebagai kambing hitam GAGAL!!

4 ulasan:

  1. menang tipislah sebenarnya kemenangan paling manis buat BN dan paling pahit jadam bagi DAP. mana tidaknya, hanya kerana 238 undi, parlimen teluk intan terlepas kepada BN. tak tidur malam pemimpin DAP kerana marah amat sangat kenapa 238 undi ini menyebabkan mereka kalah. kalau menang dengan kelebihan 1 undi, bagi aku paling hebat. pihak lawan akan merasa sangat terhina kerana sikit punya hal mereka KALAH. tahniah BN dan tahziah DAP. untuk calon DAP yang rasa cun melecun dan mula bongkak (walaupun hanya jd calon, belum yb lg), ingatlah walaupun LKS sukakan kamu jd pembancuh kopi, jangan perasan orang cina sukakan kamu. jangan bakar hati umat melayu Islam dengan menolak hudud sambil perasan hebat dgn ijazah perundangan. ingat walaupun melayu ramai yg muak dgn umno, tetapi mereka tetap sayang uitm, ramd dan lain2 hak melayu. dah belajar sesuatu dyana? kim salam dgn mak kamu yang terkilan tak dpt jadi mak yb...

    BalasPadam
  2. AKHIRNYA "DARA" DAP DI TELUK INTAN DAPAT DI TAKLUK DAN DI "TEMBUSI" OLEH BN BUKAN SECARA YG DILAKUKAN OLEH 38 JAHANAM DI KETEREH, KELANTAN. MAKA TERNGA-NGALAH "SI DARA MAK INTAN" TERSIPU-SIPU KERANA "PUAS"...HMMM. TAPI KEPADA SITERUNA (ALIF BE TE KATAKAN) YG TELAH MENAWAN SIDARA TU JANGAN KAU SIA-SISA SIDARA NI...Buruk padahnya nanti.

    BalasPadam
  3. Wakakakakakakakakaiakakaiaka

    sekurang-kurangnya kita dapat jumpa lawak terhebat abad ini:

    MENTERI LOMPAT PARIT UNTUK LARI

    Tak jumpa lawak ni sampai bila-bilapun kecuali PRK Teluk Intan.

    Tahniah Ahmad Maslam dan BN. Lain kali kita cuba lompat pagar atau tembok pulak.

    wakakakakakaiaiaoiaakakakakakakkaka........

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah lama mamat cytrop pr bebal ni dok komen, setakat bagi komentar macam kaki liwat tak payah bro.. keh keh.. buang masa.. dah macam orang bodoh dan bebal gua tengok lu ni, kata blog ni blog tarap spm, apasal ada menyentak hati naluri lu ke kah kah bodoh punya macai..

      Padam