Sabtu, 19 Julai 2014

apakah niat sebenar perempuan cina ini membuat komen begini?

biadab dan kurang ajar yang keterlaluan bila seorang wanita dikatakan cikgu sanggup mengeluarkan perkataan yang agak rasis, menghina bangsa dan agama orang lain, ni kira macamana ni ye, agak-agak ada tak sebangsa dan seagama dengan aku sharekan printscreen ini? takkan bila bangsa sendiri ada buat kesalahan, kemain anda menghina dan mencaci, malah sampai ada yang sanggup datang ke rumah orang tu untuk nak lepaskan geram katanya, contoh isu kiki dengan stering locknya..

tapi bila ultra kiasu sanggup buat macam ni, menghina pulak tu, seko tak ambil peduli, apa lah kena dengan bangsaku? makan asam keping banyak kot!!

pihak pdrm takkan nak diamkan aje kot? ini hal sensitif ni..


ps: aku pun tak pasti kenapa wanita ini jadi macam ni?

15 ulasan:

  1. Nampak sangat agama cina tak betul sebab takda sapa nak bom hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. cina kat tanah malaya mana ada agama
      komunis kapitalis punye hamba!!!!
      tapi yang dah menjai saudara gua..salam barokah dan berbahagia hendaknya ua oakan...

      Padam
  2. SIM KWANG ni CINA GILA...ATAU OTAK MERENG BANYAK MAKAN BABI CHIOK SEBAB TU OTAK DAH JADI OTAK BABI.. BUKAN BODOH MACAM LEMBU.. TAPI BODOH MACAM BABI

    BalasPadam
  3. Ya, betul!!! Mcm yg dia makan...

    BalasPadam
  4. Kes KIKI tanpa laporan polis, polis nak siasat juga, kes ni macamana ya !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju
      aku pun heran
      mana tk heran
      dulu takde report, kes tak boleh disiasat
      ni takde report, kes boleh jalan

      oo malaysiaku

      Padam
    2. ada bara dalam sekam dalam pdrm...
      awas...

      Padam
  5. Kaum Cinabeng ni hanya layak diberi dua pilihan sahaja dalam hidup mereka iaitu "berambus" atau "mampus".

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cinabeng diberi pilihan berambus atau mampus
      Tanpa Nama di atas hanya mampu diatas keyboard sahaja
      muka pun segan nak tunjuk
      walau sembang kencang
      at least amoy tu TUNJUK DIA PUNYA MUKA

      kasi potong itu benda maaaaaa
      anjing pun tak mahu makan

      Padam
    2. Setuju

      admin bakar
      pembaca terbakar
      cuma diri sendiri
      masing-masing nampak takut
      hanya berpencak di depan komputer
      admin pukul gendang, pembaca menari sama
      cuma di gelanggang yang kecil dan sendiri

      ooooo kasihannya

      Padam
    3. LU pulak kenapa pakai "tanpa nama" py komen? Tunjuk la lu punya muka hansap kasi kitorang tengok.

      Padam
    4. Kata tak suka cinabeng....
      pehal pakai lu lu ni?

      aku compius ke lu yang takde jatidiri


      oooooo peningnya

      Padam
  6. Nak tunjuk gangster
    ayat kena tukar ala-ala cina juga ke?

    mampos gangster melayu tak boleh cari makan
    semua tak kecut

    BalasPadam
  7. Ini memang BETINA-PELAHAP-KANGKANG-BABI PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya! Dasar bangsa PENDATANG/PENCEROBOH LUCAH - asyik MENYAMUN/MEROMPAK/MAIN PORNO/MENYODOM!

    Bayangkan kalau umat Islam/Melayu HINA si Pilot Cina seorg. lagi tu mcm. ni - dan juga HINA Cina/Buddha/Kristian/Hindu mcm. ni - tentu diTANGKAP dgn. amat cepat!

    BUMIPUTERA Islam/Melayu termasuk pemimpin Islam/Melayu kita memang sampai boleh asyik diancam utk. diBUNUH/diHINA/diGERTAK bahkan sampai dilanggar dlm. kemalangan BUAS termasuk disyaki oleh pemilik/pemandu lori/bas si GENG KONGSI GELAP KAPIRDAJAL – tapi mana pula suara KPN dlm. hal ini; tapi psl. nak Kiki tu, bukan main lagi mahu diSIASAT/diTANGKAP begitu cepat -sedagkan dia adalah MANGSA yg. diLANGGAR si Cina tu; yg. seolah dah tak jadi hal pula pd. polis! Bukan main licik lagi si Cina ni - si PELANGGAR Islam/Melayu pula dianggap hero!

    Dan lihat si Geng Kongsi Gelap KAPIRDAJAL ni yg. patut dah MAMPOS kerana punya banyak rekod jenayah BUAS - dibiaq BEBAS sampai terus buat jenayah; apa nak jadilah NEGARA ISLAM ni (lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20140715/je_02/Polis-tahan-Geng-36-edar-dadah , Polis tahan Geng 36 edar dadah)! Sedangkan umat Islam/Melayu kita kalau demonstrasi termasuk yg. KECIL, lawan MUSUH ISLAM, cepat pula ditangkap dan didakwa!

    Aku doakan ALLAH SWT hukum pemimpin Islam/Melayu yg. biaqkan umat Islam/Melayu diTINDAS sebegini kejam, walau di NEGARA ISLAM sendiri!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  8. Salam. .bila sesuatu bala Allah turun kn brmakna yg x brsalah pn trkena tmpias nya. .knapa. .sbab Allah nk kte fkir baik2 dn ambil iktibar/pedoman disebalik nya. .smoga anda smua dirahmati dn mnsyukuri nikmat Allah dimuka bumi ini. .salam. .
    Safari Mohd. .

    BalasPadam