Ahad, 20 Julai 2014

asal dap mesti mulut kurang ajar!!

ni apa masalah nyonya spisis komunis perut busuk ni, patut kau bersimpati, dei kau punya ketua lim kit siang pun faham, masa nilah untuk semua pihak bersatu la wei kerana tragedi mh17 tu, apasalah kat malaysia ini golongan kiasu bastard ni makin membiak dengan jayanya.

kita tengok kata-kata tak beradab seorang isteri parlimen dap kawasan tanjung, pulau pinang, bangkai kan mulut dia?


ps: kalau dah cakap macam tu apa lagi pergi berambus la siak dari malaysia ni, menyemak je..

6 ulasan:

  1. kalau negara ni menggerunkan dan tak berguna lu pergi berambos balik China laa pendatang Cina oiii.. balaik MACAU laa!! babi punya Yuki Tan l**cau

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu babey betina..tada dalam ini negera..kita pon tara apa-apa maa..tada rasa apa pon..satu sen lanchau pon tara rugi maa..
      apa,lu mau cari nama kaa???

      Padam
  2. komen yg atas dan bawah komen aku ni dlm blog je bgegar, kat dunia luar mnikus, mcm tong kosong, xde pekdah cuma buat tmpat biak nyamok jak, nk kata xde telor mcm ada tp kemungkinan besar xde. mulut berapi mngutuk dn mngecam tp hampeh.

    BalasPadam
  3. Awak setujulah dengan apa yang mak nya itu cakap? Kalau awak tak setuju, apa yang telah awak lakukan? Atau awakpun sama hampeh.

    BalasPadam
  4. This comment has been removed.
    The IP of this commentator also has
    been suspended for promoting
    hateful content.

    BalasPadam
  5. Dasar si PENDATANG CINA-RASIS-BINATANG BUAS - PELAHAP-KANGKANG-BABI!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam