Rabu, 9 Julai 2014

palestin dibuli lagi oleh israel

israel memang berniat nak darah rakyat palestin, alasan-alasan bodoh mereka buat dengan menuduh hamas hanyalah omongan kosong demi pelaku membunuh orang awam palestin dapat dianggap sebagai tidak ada apa-apa.

kebangsatan suara yang kata hak asasi, semua diam melingkup, kebangsatan amerika dengan mendiamkan hal ini lagilah cilaka.

kepada penyokong perjuangan isil dan pemberontak di iraq dan syria tu, kenapa tak nak bantu palestin? kenapa sesama agama kamu berbunuhan di sana, bila palestin dibuli yang kata pejuang tu mana perginya?

suara pbb lagilah, pilih bulu, suara dari oic lagilah tak boleh harap, cuma pandai komplen aje. serius umat Islam dibuli disekeliling dunia ini, Allah menguji hambanya, sedih :(




ps: aku tak taulah nak cakap apa, apakah nasib umat Islam zaman sekarang ni.. so sad

2 ulasan:

  1. HB, OIC sebenaqnya sudah dikuasai PENYAMAQ ISLAM - si ejen-ejen Barat-ZIONIS/Israel! Sebab tu, LEMAH mcm. nak MAMPOS - baik dibubarkan saja kalau OIC tu GOYANG KAKI mcm. PENAKUT - daripada terus MEMÜERMAINkan ISLAM/umatnya!

    Pemimpin Islam seluruh dunia yg. tidak membela ISLAM/umatnya yg. makin diBUNUH/diROMPAK/diROGOL dlm GENOSID yg. makin meningkat terutamanya oleh Barat-ZIONIS/Israel dan ejen tempatan mereka - adalah PENGKHIANAT!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  2. Dukacita dimaklumkan.
    TIADA JIHAD DI PALESTINE.

    Sekian


    dahtu nak buat camno, tengok bola jer ler

    BalasPadam