Khamis, 24 Julai 2014


Sebentar tadi Briged Izzuddin Al-Qassam berjaya meletupkan sebuah kenderaan tentera Israel dengan peledak periuk api berskala besar di Timur Hayyu Tuffah lalu memusnahkannya secara total.

Kini Israel semakin tertekan apabila tenteranya sudah mula hilang keyakinan dan hilang moral dibumi Gaza.

Serangan udara Israeli di utara Semenanjung Gaza hanya berjaya membunuh lima lagi orang awam Palestin dan tentera Israel mengumumkan dua lagi askarnya terbunuh dalam pertempuran.

Terdahulu, bedilan kereta kebal Israel membunuh lima rakyat Palestin, termasuk dua kanak-kanak, di selatan Gaza.

Beberapa lagi siri serangan di seluruh Gaza menjadikan angka korban pada hari ke-16 keganasan Israel meningkat kepada 678 orang.

Seramai 32 orang di pihak Israel, dua orang awam, seorang pekerja asing dan 29 askar Israel turut terbunuh

Gaza 7:26 PM
Perang Hari ke-16

Sumber;
Al-Qassam

3 ulasan:

  1. Apsal pemuda umno tak buat demo?

    aku rasa mereka takut kalau tersalah kedutaan lagi sekali
    Atau kompius nak demo kat kedutaan mana...tgh study lgi
    atau tak jumpa kedutaan israel kat malaysia
    atau masih memilih nak bawa bendera brazil atau israel
    atau belum jumpa tapai masam buat bersahur agar mabuk
    atau tak berani sebab pencinta MCD ATAU KFC


    wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka
    si azrul tak gerani mengulas sebab tak sampai hati nak cerca ahli parti sendiri walaupun terang-terang sama bangang dengan pengulas yang percaya dia ahli PKR.


    wakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakKakakakakKzk

    BalasPadam
  2. Padan muka si PENGGANAS Yahudi-ZIONIS/Israel-BANGKAIBABI! Kalaulah HAMAS ada senjata terkini mcm. PENGGANAS Yahudi ZIONIS/Israel, yg. dibantu senjata oleh Barat; takkan berani si PENGGANAS Yahudi ZIONIS/Israel tu menyerang BUMIPUTERA Islam Palestin sewenangnya dgn. begitu angkuh! Sebab itu umat Islam Palestin boleh diBUNUH sesuka hati termasuk kanak-kanak dan kaum wanita - dasar si Yahudi ZIONIS/Israel-BINATANG BUAS- PENAKUT!

    Yahudi ZIONIS-Mossad/Israel-KANGKANG-BABI tu juga ramai pengintip dia - termasuk PENYAMAQ ISLAM; mcm. kat Malaysia n dari DAPBANGKAI/PKRSODOM! Bayangkanlah bagaimana mereka tahu di mana rumah pemimpin HAMAS untuk diletupkan bersama seluruh keluarga mereka dari 3-4 jenerasi sekali gus; cthnya Allahyarham Ketua Polis Gaza sampai berbelas ahli keluarganya sekali diBUNUH/diBOM dgn. amat KEJAM termasuk anak kecil dan wanita mengandung!

    Sekrg. baru aku paham kenapa ALLAH SWT mencipta Internet yg. dipenuhi media sosial bebas dan percuma - bayangkanlah dulu tak dak Internet; kita terpaksa bergantung kat media-media besar PENIPU yg. dikuasai Yahudi ZIONIS/Isreal-KEPARAT!

    Lihat artikel BERNAS ini oleh ISMA di - http://www.ismaweb.net/2014/07/bagaimana-rejim-zionis-memanipulasi-media-massa-2/, Bagaimana rejim Zionis memanipulasi media massa, Oleh Mohd Hisham Mohd Sharif, July 24, 2014!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  3. Hidup jerman
    benderamu di bawa kesemua kedutaan

    penganjur demo dan peserta demo
    mesti sokong jerman gika khinzir

    wakakakakakakakakakakakaiaoakakaiaikkkkakaakakakaooao
    tak larat nak ketawa 2 3 hari ni
    betul-betul lawak antarabangsa
    Dunia sedang memerhati kita
    dan dunia tengah kompius gile
    rusia dah tukar bendera ke?

    wakakakakakakakkakakakakkakakakakkakakKakkKKKKkAaakkaaa

    BalasPadam