Rabu, 20 Ogos 2014

APA BETUL HJ HADI SUDAH KENAKAN ANWAR IBRAHIM?

aku lagi cerdik la..hehe

terdengar khabar ini dari rakan-rakan sebelah sana, katanya, keputusan dalam mesyuarat pas pusat ahad lepas sekadar nak bagi anwar lega je, sebabnya, pas kata setuju sekiranya nama wan azizah dan azmin dicalonkan untuk jawatan menteri besar selangor yang baru, itu pun atas keputusan sultan selangor.

hehe.. kalaulah wan azizah ditolak oleh pihak istana, maksudnya azmin dah boleh tersenyum riang walau dikalangan adun pkr dan dap nak sangat wan azizah dilantik mb.. hah nampak?

walau masa mesyuarat pas pusat tersebut, muka haji hadi tak nampak langsung, walau anggapan pas dikontrol oleh anwarisme (memang betul pun), tapi berkemungkinan game hj hadi lagi cerdik? mungkin.. tetiba nama azmin naik.. hehe..


ps: patutlah khalid ibrahim slow n steady, sebab wan azizah takkan jadi mb, keh keh...

8 ulasan:

  1. Bodo laa kalu nak caya bdak jamban tu.... npk sgnt x ceredik politik hj hadi dan punahsihatnya.

    BalasPadam
  2. Suroh Tok Tok Guru itu lilit gi kepala dia orang kuat2 . Takut silap hari nanti kena lilit leher olih pengikut2 Anwar Aljuburi.... mace Huse muse , Mat sabun, khaleq gereja , salehuding aub , sakreer sungit .

    BalasPadam
  3. Pada pandangan aku, PAS mula jadik BAHLOL bila
    Nikki Aziz kata ALLAH menCARUT dalam AL-QURAN;
    demi mempertahankan buku Shahnon SHIT.

    Tapi mungkin ada kata PAS ni BODOH lebih awal lagi,
    waktu PAS kata AMENO KAPIR sebab bekerjasama
    ngan KAPIR. La nih siapa yang berpeluk sakan ngan kapir ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. pendapat anda saya suka...

      Padam
  4. TGNA DAN TGHH sama-sama pemimpin kayu.

    BalasPadam
  5. Kayu yang dah reput.

    BalasPadam
  6. walauapapun, walau siapapun, walau bagaimanapun...kalau sebut Pas, janganlah MUDAH PERCAYA! dari dulu kini dan selamanya Pas itu takde pendirian.

    BalasPadam
  7. tak betul tu ...
    Azmin seteru utama khalid dan faekah .
    Kalau Azmin jd MB , TSKI lg la meroyan

    BalasPadam