Khamis, 21 Ogos 2014

GAME HJ HADI MEMANG MENJADI.. PAS MUNGKIN MELETAK CALON SEBAGAI MB SELANGOR YANG BARU..

peninglah kepala aku macam ni.. 

dalam ramai kata bhagalnya pas, rupanya pas ada game plannya sendiri rupanya, keh keh, patutlah hj hadi tak da masa mesyuarat pas pusat masa 17 ogos 2014 yg lepas, ni kira jawapan mendapat soalan lah ni.. ingat anuar ibrahim, pas setuju habis bila wan azizah menjadi bakal mb, tapi kerana azmin ali pun disebut, pas pun tahu, sultan gerenti akan merijek ke-2 nama musibat tu.. hehe..

jadinya, inilah peluang pas menjadi hero, dalam cakap berpusing-pusing dan kuat ngelat, ngelatnya ada makna.. patutlah ada pemimpin dap dan pkr dah panas hati, keputusan dari pas mesti tak selari dengan yang lain.

hj hadi pun ada fasa strateginya, bukan harap rafizi jambu je..

ada juga sailang aku ye, kurang ajar betul

pakatan sekarang masing-masing ada kepentingan, mereka ni semua nak updatekan kuasa haprak masing-masing, tak mengapa kalau pas yang berkuasa dekat selangor, mau terkulup kiasu dap nak cakap lebih, hehe.. 


ps: makin hot berdentum.. hehe, anwar ibrahim makin sampai dah waktunya ke penjara, strategi langkanh kajang pun dah jadi langkah kejung.. sayonara pr...

2 ulasan:

  1. Baca doa blehh laa... suruh takbir slgor...keparitt laa jawabnya

    BalasPadam
    Balasan
    1. bang, suruh takbir bagi kat pencacai taik hijau je... depan kafir jadi take beer...

      Padam