Selasa, 12 Ogos 2014

khalid ibrahim derhaka akan masuk neraka kata zuraidah kamaruddin

kata-kata zuraidah ketika ceramah 11/8/14

wah-wah.. bukan main sedap ye mulut, almaklumlah nak menjilat bang non dia kena rock power sikit cara dia jilat, baru bang non boleh up harta rampasan dekat mat lampir ni bila selangor azizah jadi mb, tapi apakan daya, rancangan jahat takkan diizinkan, gagap khalid pun tak macam dulu, kalau anggap dia tolol, bang non lagi tolol..

selangor negara kaya beb, banyak harta, ibarat dapat harta rampasan perang berkoyan-koyan emas, mana tak rambang mata, cuma khalid ini dia dengan pengalaman dia dalam dunia korporat buatkan selangor ni simpanan banyak gile.. hehe.. kena ingat selangor banyak industri lendir.. hehe..

meroyanlah keparat-keparat bang non untuk menjatuhkan khalid ibrahim,di pecatnya tak jadi apa, malah masih menjadi menteri besar atas perkenan DYMM Sultan Selangor, mana tak berbulu sekor-sekor malaun penjilat bang non, dengan bang non pun panas hati.. kah kah kah..

bangsat punya khalid ibrahim, kempunan I

6 ulasan:

  1. Macam bese dengar jer isu syurga neraka dalam politik malaysia.

    BalasPadam
  2. Mak Lampin pun ingin digelar 'Anugerah Tuhan"? Pandai-pandai je nak atur siapa masuk shurga dan siapa masuk neraka!

    BalasPadam
  3. Mak Lampir nak pegang kunci neraka pulak dah...

    BalasPadam
  4. DIA DAN BELAJAR DARI USTAZAH ABBY - JADI USTAZAH MAK LAMPIR

    BalasPadam
  5. Kajang Move is the worst poison....,
    Khalid Move is the best antidote.....
    (ATM)

    BalasPadam
  6. I like to move it, move it
    I like to move it, move it
    I like to move it, move it
    We like to move it!

    I like to move it, move it
    She like to move it, move it
    We like to move it, move it
    We like to move it!

    At last... Khalid move it..move it...
    MB he stay on it...
    Kajang move perit-perit...

    Kajang Cheras highway move.

    BalasPadam