Selasa, 30 September 2014

KAJANG DILANDA BANJIR AKIBAT SABOTAJ DARI PROJEK KERAJAAN PUSAT?

hehe.. saja je, bukan ke selalu bila apa-apa terjadi dekat kawasan pr, mereka dengan sesuka hati tuduh yang bn lah puncanya, umnolah yang bagi banjir kilat ini terjadi kerana pembenihan awan yang mereka lakukan, jadi kepada penduduk kajang sila percaya apa kata saya walau sezarah...

BAIKKKKKKKKKKKKKKK!!!! TABIKKKKKKKKKKKKK!!! YAAAAAAAAAA BETULLLL

selamat kak wan jijah kipas lipas... sebab jawapan ini memang klas untuk selamatkan dari kena taji.. hehe..

hakikat, pemikiran rakyat mungkin dirosakkan oleh pr, mereka tak buat kerja pun, mereka nak berpolitik, cakap besar, tapi bila timpa musibah, hah, senang salahkan saja musuh.. masalah selesai...





tuan-tuan ini semua umno punya salah, hah tengok,air-air banjir tersebut sebelum ini tidak pernah sikitpun ada di kajang apabila hujan tak turun, tapi bila hujan turun dengan tetiba sahaja air keluar dengan banyaknya, tak ke misteri.. ahhh ini semua umno, umno punya kerja... ahhhh...

PERCAYALAH TUAN-TUAN... PERCAYALAH...


ps: nampak gayanya... kalau ada yang percaya memang sah dia macai ketum pr otak dungu bertingkat-tingkat.. hahaha...

3 ulasan:

  1. sila datang ke kajang kalau nak tahu keadaan sebenar...Bandar kotor, longkang penuh sampah, rumput tepi jalan macam bulu pan### tak berjaga. longkang sumbat..so siapa nak kesah..adun kajang...cakap boleh lah, adun bangi,..gua tak tau..tak ada arahan..itu mungkin jawapan bangang tu, turun padang lah tengok kajang/bangi macam tempat buang sampah...sampah tiga empat bulan pun taka berkutip..lihat saja laluan nak masuk TNB kajang...sampah dah berapa bulan dalm bag hitam...itu belum lagi jalan reko nak ke Bandar baru bangi...culvert longkang dah berapa tahun tersadai tepi jalan nak ke stesen bas kajang..buat kerja lah oooiii..lu siapa kalau rakyat tak pileh,..dah pileh buat kerja lah..jadi hamba rakyat tau,,,you ask for it, you got it..

    BalasPadam
  2. org kajang dah bt pilihan..terima je lah

    BalasPadam
  3. agendanya haritu nak mengurangkan kesesakan lalulintas di Kajang. tak nampak mcm buat kerja pun. yang nampak adalah menyesakkan jalan raya depan sogo. Sekali kena saman degan sogo hahahha

    BalasPadam