Selasa, 30 September 2014

pelajar unisel ini rela masuk dap dari umno atau pas kerana dap lebih Islamik katanya


katanya... ayatnya sungguh indah.... ni kira... otak sakit ke, sakai, atau ada sort kat urat belakang otak dia?

kata minah ini...

"Kenapa saya pilih Dap tidak Pas atau Umno?.
"Sebab Dap lebih kearah Keadilan yang digagaskan islam"

Dikenali Melati Rahim,penuntut UNISEL,22thn..
Rela masuk Dap kerana Dap memberi keadilan dan dekat dengan ciri2 keislaman.

kadang-kadang tertanya juga, kot mana dekat dap yang dikatakan lebih Islamik? pada namanya ka, pada logonya ka, pada pemimpinnya ka?

kalau anda faham, minda pemuda pemudi mudah benar dilacurkan oleh mereka yang tidak faham dengan perjuangan sebenar dap tu... dap komunis dia kata lebih Islamik, baik buka purdah tu.. gila punya budak.. haha..

12 ulasan:

  1. is all about money

    BalasPadam
  2. Perempuan Melayu Pelajar Unisel Anak Haram!!

    BalasPadam
  3. Ini bakal jadi graduan-BETINA-LONGKANG! Akademik tingggi - tapi akhlak mcm. SAMPAH kalau sanggup jilat KANGKANG DAPBANGKAI!

    Baik KDN siasat - maklumlah ada si Bukan Islam Indonesia/Thailand/Filipina MENYAMAQ sbg. Islam, guna IC palsu! Setakat ni, kalau aku jumpa umat ISLAM TULEN dari Filipina/Indonesia/Thailand - takkan bersikap keji mcm. si BETINA BANGSAT ni!

    Lagipun, takkanlah umat Islam yg. alim TULEN; akan sanggup keluaq kenyataan memuji DAPBANGKAI (yg., amat anti-Islam/umatnya) sebagai lebih Islamik dari PAS/UMNO?! Ganjil betul ni!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  4. Inilah akibat z**a parti islam dgn dapigs.

    BalasPadam
  5. hati nurani dia dikhuatiri tertutp sudah...

    BalasPadam
  6. Kpd budak ni.. dia terlalu mentah utk memahami bnyk perkara dlm politik. Nmpknya... bnyk mende dia x tau. Hari ni purdah bkn lgi pengukur tahap keimanan. Budak ni perlu bnyk membaca dri pelbgi sumber.. bkn hnya bergntung kpd maklumat internet yg tidak dpt disahkn. Kalau budak ni tau...tengku aziz yg dilantik jdi naib presiden dap telah berhenti dri dap sbb demokrasi tidak berlaku dlm dap. Ckp shj ada demokrasi... tpi apa berlaku disebaliknya. Kesian tngk bdk2 skrg.... makin hanyut ntah ke mana2... dibawa arus kejahilan...

    BalasPadam
  7. ..idea DAP canggih, masuk jarum le kat budak ni! Macam Amerika dgn Britain... Idea mrk mmg canggih, pasal hak lah, kebebasan, keadilan... Padahal mrk le kepala merosak kan semua ni....

    BalasPadam
  8. DAP kafir harbi lebih islamic.... tak faham aku.. kena monitor guru2 agama yg mengajar kat unisel tu.

    BalasPadam
  9. Alahai tak payah nak berpurdah sangatlah kalau senang2 kena kencing dengan kafir harbi.Dap memperjuangkan keadilan yg disamaertikan dengan kesamarataan dalam semua segi.Dalam Islam adil itu adalah meletakkan sesuatu pada tempatnya bukan samarata semata2.Nampak sangat budak ni tak faham pun tentang Islam.Dia ingat pakai purdah tu dah Islamlah sangat.

    Budak ni belum dengar dasar perjuangan parti likud israel lagi.Kalau dengar mesti dia sokong yahudi dan kata yahudi lebih islamik dari palestin.

    BalasPadam
  10. DAP lah parti yang Islamik kerana di ketuai oleh seorang kalifah.Kalifah Umar Lim Guan Eng.

    BalasPadam
  11. aku boleh agak, kerana pelan pemasaran dap kepada keahlian melayu baru sangat dilancarkan. maka peluang wanita melayu untuk berada dalam ranking utama sangat terbuka. jangan fikir perempuan berpurdah dan menutup muka tiada sebarang keinginan untuk berada dalam dunia glamour penuh kejutan!! dan kerana penutup muka dan berpurdahlah tiket utama bagi mengenengahkan diri. dyana sofea tiada pakej purdah dan tutup muka. dan seorang lagi yang entah siapa nama tu, juga tidak sehebat melati. jadi, melati mempunyai hasrat akan lebih cepat terkenal, dan menjelang pru14 nanti, dap akan memilihnya menjadi calon. betul tidak tekaan aku ni?

    BalasPadam
  12. Ada elaun khas tu jika menjadi pencacai DAP. Tak caya cek sendirila

    BalasPadam