Rabu, 17 September 2014

perangai pas yang dari dulu takleh nak ubat - umno tu tak layak masuk syurga dan haram bagi mereka digelar ustaz!!


perangai begini dah diajar dari kecik, hari-hari mereka didoktrin begini, asal nama umno, kena benci tahap melampau, walaupun kebencian meluap-luap itu sampai tahap nak kokak tengkok orang yang jadi sokong umno, dah macam vampire pulak ye, hehe..

sampai kalau orang umno tu dianggap najis, felemek, bayangkan parti yang dibenci tahap kronik inilah yang bantu ramai dikalangan anak-anak mereka ke universiti, ada yang belajar sampai ke luar negara dengan duit biasiswa, alasan mereka dah nama pemerintah, memanglah kena bagi pada yang layak, nak tanya, kalau pas memerintah adakah betul pas boleh buat macam tu, tak kira bulu, ini sebut nama umno pun saka automatik merasuk..

sampai BR1M pun ramai orang di kelantan dapat, kerajaan pusat tak mengeluh pun, sebab nak tolong, tapi tulah, kalau hati dah ditaut kebencian, nak ubat pun payah, jiwa kacau, tapi percayalah, Allah itu adil, dialah perancang sebaik perancang, yang baik datang dari Allah, yang buruk datang dari pak lebai pas yang terlampau taksub maksimum kerana politik kebencian.

kerana ketaksuban merekalah, perpecahan mereka makin ketara, janji Allah itu pasti, kita tunggu dan lihat bagaimana, pesan gua kepada pelahab taksub pas, sudah le tu, sampai bila lu orang nak bermusuh ni?



ps: Islam patut bersatu, tapi kerana kebencian habis lu orang pijakkan kerana kuasa.. gila punya pas

6 ulasan:

  1. Kelakar susah kalau orang tak faham agama. Ada dua, satu kalau tak tau islam belajar dengan yahudi. Dua, pas ini belajar dengan yahudi.

    BalasPadam
  2. Setiap hari dan waktu mereka baca qunut nazilah. Allah makbulkan doa mereka

    BalasPadam
  3. PAS dah nak hancur sebab tu banyak merapu, orang melayu islam bershahadah, sembahyang, puasa,zakat, haji pun dia kata bukan islam sebab sokong umno..apa ke bendanya tu..ugama islam tu hak PAS ke..bodohnya ulamak PAS ni..budak tadika pun tahu apa itu islam..

    BalasPadam
  4. Hasil berguru ngaji dgn kawan setan.

    BalasPadam
  5. Yang utama sekali manusia bernama Haji Hadi dan Nik Ajis..patut dihapuskan dari muka bumi ini..Kerana kedua syaitan inilah yang membuat umat islam di malaysia berpecah...masih nak mengelak lagi ke..Bagi Contoh..apakah kebaikan dan kebajikan mereka lakukan selama menjadi ketua ketua dalam Parti mereka kalau tidak setakat mencemuh, memaki hanum dan menidakkan apa yang benar.

    BalasPadam
  6. YB Dun Meranti .. tugas yang paling BESAR SEKALI LO NI .. TUKAE CERITA .. PENGASUH JAATAE.. atau pun Jong NGULIT ..
    KALU DALAM WAYANG KULIT KLAS YB MERANTI ...SEBARIS ...SAID .. WOK YOH @ SAMAD..

    BalasPadam