Khamis, 18 September 2014

SEBENARNYA AGENDA PERPADUAN PAS DAN UMNO HANYALAH MAINAN FITNAH!!


sebenarnya jenama umno amatlah pantang disebut oleh pas, tidak sama sekali bekerjasama dengan umno, sebabnya umno, pas semua dah kafirkan, tak wajib dibuat baik, itu prinsip pas, buatlah macamana pun, kerjasama dengan umno adalah haram sama sekali..

pas tetap bersedia menjadi keldai selamanya untuk pkr dan dap, yahuuu...

bagus, kan dah jangka, pas mana nak berani lawan aku, kah kah kah kah

pro anwarinas dalam pas gembira dalam diam, akhirnya pas tetap dengan tahap balaci dalam pr, boleh diharap dalam meramaikan peserta demo, boleh menjadi benteng hadapan dan baring tepi jalan bila diarahkan, keh keh keh...

uhuuuuu.... yahuuuu... selamat aku...

barah dalam pas semakin merebak, pro ulama bakal dilenyapkan atau pro anwarinas bakal menguatkan pegangan dalam pas? kita tengokkan aje..

yang penting cita-cita untuk menjatuhkan hadi awang pada pemilihan pas akan datang lagi nampak ketaranya, jaga-jaga hadi awang, pro anwarinas tak akan duduk diam.

haiya wa sangat suka melayu sama melayu gaduh, dap yang untun ma..

ps: hallo macai, umno tak terkesan pun, sebab kalau anggap umno yang terhegeh-hegeh nak kan perpaduan, itu lagilah fitnah, umno sebenarnya nak jaga kuasa orang melayu je pun, sebab peranan pas dalam pakatan tak nampak membantu langsung Islam dan orang melayu..

6 ulasan:

  1. PERKASA-ISMA-PEMBELA; tolonglah tubuhkan parti baru ISLAM/Melayu yg. TULEN - bergabung dgn, PAS kalau PAS keluar PR-JAHANAM dan kembali sbg. parti ISLAM TULEN!

    Si Islam/Melayu-LIBERAL memang PENGKHIANAT; hati punya JAHAT! Lebih pentingkan KEMEWAHAN anak-beranak depa, hingga sanggup GADAIkan agama/bangsa/NEGARA ISLAM PUSAKA nenek moyang kami ini! Dahlah tu, punyalah PENAKUT kat MUSUH ISLAM/Melayu dari Barat-ZIONIS dan ejen mereka dari si PENDATANG /PENCEROBOH KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM!

    Bahkan dah tiba masa MERAMPAS balik UMNO dari PENGUASAAN si LIBERAL-PENGKHIANAT terutamanya golongan elit yg. dilahirkan dgn. "sudu emas“ yg. tak habis-habis MENGGADAI hak/tanah PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA kita ini! Tapi boleh pula si mamat-kari-LIBERAL terus mcm. biasa, "ENJOY, ENJOY.....!"-terkinja-kinja berZUMBAlah dan bersenam aerobik sebelah si BETINA-pakai-short-punya pendek dlm. Berita Harian hari tu! Bagaimana Menteri Islam/Melayu dari UMNO boleh perangai tak bermaruah mcm. ni, kat NEGARA ISLAM ini - tak bolehkah si BETINA tu pakai seluaq panjang?! Lepas tu ada pula si mamat-kari ni ada hati berangan nak jadi PM spt. yg. diidamkan pemujanya dari jenis si PENDATANG KAPIRDAJAL EvangeliSStar?! GELInya aku!

    Makcik Sambal Belacan,

    BalasPadam
  2. Alahai Presiden PAS, bukankah memfitnah UMNO adalah mainan politik tuan guru!Tapi bila tuan guru ni berada dalam tekanan tiba-tiba terpacul kata-kata perpaduan bersama UMNO itu suatu fitnah. Walhal itu adalah satu pendapat.

    Pada hakikat sebenar tuan guru sedang diruntun oleh pihak yang sedang melihat peluang dan ruang untuk mengambil alih tempat Presiden . Dijangka DSAI yang berang dengan Presiden mungkin akan berbuat sesuatu.

    Dan golongan yang berpendirian sederhana dalam PAS tentu akan berasa tidak selesa dengan tingkah laku puak radikal yang menyokong ketuanan DSAI.

    Akhirnya

    BalasPadam
  3. Saya rakyat Malaysia mengidamkan agar PAS n UMNO tidal mengamalkan politik membenci

    BalasPadam
  4. Perjuangan Islam TGHA ?? Kena buat pengishtaran la 'Amanat Hj Hadi' tu & mintak maaf kpd semua rakyat Malaysia yg beragama islam yg tidak menyokong PAS...islamik pilih2... Cakap mmg sedap...

    BalasPadam
  5. Tuan Guru, salahke kalau bergabung dgn UMNO???

    Bertahaluf siyasi dgn parti komunis yg terang terang tolak Islam dan melayu, boleh pulak...??

    Bertahaluf siyasi dgn parti PKR, parti pimpinan peliwat, penyokong kepada LGBT, menyokong penggunaan kalimah Allah,..boleh pulak???

    Inilah yg dikatakan, bila Allah dah matikan hati mereka, maka mereka tidak nampak siapa kawan yg sebenar. Lawan dikatakan kawan dan kawan diatakan lawan...Nauzubillah min zalikk

    BalasPadam
  6. Busuk sangatkah PKR
    Busuk sangatkah DAP
    Sebenarnya dan sebenar-benarnya kamilah yg lebih busuk dari mereka.
    Itulah sebabnya kami lebih sesuai bersama mereka
    Dan percayalah jika anda berminat menyertai kami, jadilah busuk seperti kami.

    BalasPadam