Rabu, 3 September 2014

SHAM KETOT BERSUARA SEBAB NAK JADI HERO JUGA KIH KIH KIH!!

sudahlah pkr, aku sedar dan faham, arahan menyerang bertali arus terhadap kerajaan dan polis serta episod hasutan di sabah adalah kerana untuk memaling isu menteri besar yang semakin menjadi kritikal dalam pr.

jadi setelah lim guan eng dengan kumpulan pps yang nak jadi penganti polis jadi panas sejak dua tiga hari ni, terbongkar pula lim kit siang dan balacinya terutama betina sundal melayu dap lyana sofya tu, menghasut rakyat sabah supaya keluar dari malaysia.. hasutan jahat ini memang dirancang oleh bangsat anwar ibrahim sebab itu adalah lubuk bn.

jadi tugasan yang lain hentak pm dengan akta hasutan yang dikatakan akan dimansuhkan oleh pm sendiri, eh ye ke? ada ke pm sebut? atau ini game plan nak menuhik bau busuk kat orang lain? pkr memang handal dalam memainkan isu keparat, supaya rakyat membenci kerajaan.

HARAP KITA SEMUA TAK TERPENGARUH DENGAN STRATEGI INI... KITA HENTAK MEREKA DENGAN ISU PALING BUSUK DAN BERNANAH UNTUK MEREKA, IAITU MENTERI BESAR KIPAS..


rafizi jambu pun dah mula dah, jadi apa sebab? kita jangan takutkan keparat punya parti ini wahai rakan, kita lawan, kalau mereka meletak peluru racun, kita letak peluru virus, kalau mereka ada jerangkap samar, kita ada bom jangka yang akan meletup sampai mereka runtuh... LAWAN!!


ps: ni bukan pasal parti ke, apa ke, ini pasal keharam jadah manusia bernama anwar ibrahim dan sekutunya... kita perlu bangkit, jangan lena diulit intan.. SAVE N SHARE THIS POSTER


3 ulasan:

  1. PKR inilah se SIAL SIAL malapetaka yang menimpa Tanah air kita. Sebangsat bangsat mayat hidup Anwar Ibrahim yang megetuai menjahanamkan Negara sendiri...Dia mayat Hidup sebab dia Mati sebelum Mati. Jiwa dia kotor, akhlaq menjijikkan, amat hitam hatinya. Hidup dia kosong...yang difikir siang malam adalah kuasa kuasa kuasa nak jadi PM. Tidak kira apalah yang berlaku pada Bangsa, Agama dan Negaranya.

    Setiap hari kita diintai malaikat maut 70 kali...tapi AstagfirullahalAzim, dia ini jenis tak ingat mati langsung! Kelakuan kerakusannya seolah dia akan hidup selamanya.

    Jika dia Iblis, pengikut pengikutnya lagilah teruk. Mereka benarkan diri mereka terheret ke kancah kehinaaan sehina hinanya. Mereka TAHU dan TAHU track record kotor, hina dan penuh dengan dosa dosa besar tetapi demi kuasa dunia pura-pura tak tahu. Mereka ada mata tetapi Buta, ada telinga tetapi pekak Hati mereka berpenyakit maka Allah tambah lagi penyakit penyakit hati ini, Waliyazubillahminzalik.

    The devil wears parada'..tetapi di Malaysia 'The devils wear Serban and Jubah'. Jenis jenis ini AMAT MERBAHAYA...setiap saat usia digunakan menghasut, menghina pemimpin terpilih dengan sah, mengumpat adalah makan dan minum mereka. Mereka TIPU orang orang kampong, dengan tiup daya inilah mereka cari makan, beri makan anak bini, beli harta, pergi haji dan umrah macam juga Muslim lain. Hasil air liur berbisa..Apa sahaja yang kerajaan buat SEMUA tak betul tak baik, mereka konon dizalimi. Ditanam dalam fikiran pengikut dan penyokong merekalah Alim, ahli dan bakal Syurga, merekalah pemimpin contoh. Mereka tak hendak duit, tak hendak rasuah tetapi kerusi MB Selangor mereka berebut-rebut tak selesai entah sampai bila....mereka tak heran duit, tak macam UMNO. Mereka geling sahaja kerusi empok MB, mereka tak nak duit...

    Habis lintang pukang PAS dikerjakan Anwar Ibrahim. Perjuangan Islam entah ke mana. Janji kepada pengikut penyokong PAS entah ke mana. Mereka sendiri pun tak tahu ke mana hala Parti Islam itu sekarang sebab semenjak berkawan dengan DAP babi bertambah celarulah jadinya.

    Ya, UMNO Kafir. Tapi DAP tidak sebab kata pemimpin tersohor, boleh berkawan dengan Setan. Yang kita tahu Bomoh sahaja yang ada MOU dengan para Iblis dan Setan. Apa sahaja LGE Buat dapat simpati PAS sekarang. Mereka tetap sokong. Biarlah orang Melayu dipijak dihina DAP tetapi pada PAS Wangi belaka.

    Biarlah DAP tak pandang sebelah mata pun Melayu Pulau Pinang, Tak BUAT HAPAH apa pun untuk Islam tak mengapa sebab mereka Babi Suci. Yang busuknya UMNO sahaja. Walau jalan raya yang dijalari adalah hasil kerajaan BN, Hospital dibina Kerajaan di mana tiap tahu mereka melahirkan zuirat ambil ubat percuma tapi ini semua tidak ada apa apa makna. Sekolah yang dibina BN pun tak ada apa-apa malah ditanamkan pula benih benih benci pada para pelajar. Mengiggit tangan tangan yang memeri mereka makan, berjasa pada mereka.

    Inilah modal mereka benci benci benci...ada apa apa Idea untuk kebaikan Negara??

    Tak ada apa pun. Sebab sejak 1957 semuanya BN yang sediakan...memang BN tidak sempurna tidak pula yang tidak ada silapnya tetapi segala berjalan mengikut perapian.

    Mereka? Air liur bisa, bisa dari bisa ular penuh dengan racun....

    Anwar Ibrahim kau akan diingat sebagai pengkhianat Bangsa, Agama dan Negara dan PAS kau juga tak lepas.

    Di Akhirat besok semua tidak akan lepas....kau semua bakal makan balik, telan balik racun berbisa....

    BalasPadam
  2. Setuju dengan Tanpa Nama 7:01....100%

    BalasPadam