Selasa, 14 Oktober 2014

akta hasutan jamin keselamatan dan keamanan negara - noh omar


sebenarnua isu mansuh akta hasutan ni memang disukai oleh puak pr, kerana kalaulah dah takde akta hasutan, senang macam setanlah mereka buat kerja, mereka sebenarnya mengambil peluang menerusi hak asasi manusia kononnya.

ramai dikalangan kiasu yang cukup lantang menjaja kononnya akta hasutan ini menganiaya orang tak bersalah, sudahlah kiasu dan melayu liberal, negara pujaan korang pun amalkan akta hasutan juga, malah lagi kejam dari apa yang ada di malaysia ini, bila dicanang perihal negara seperti singapura dan amerika mempunyai akta yang lebih dashyat dari akta hasutan di malaysia, tak berbunyi macai macai tersebut.

inilah hakikat, mainkan isu untuk menjadi popular dikalangan rakyat, konon merekalah hero, tapi hakikat bila dah dapat kuasa, terutama si kiasu, siaplah.. jangan sembang akta hasutan la, silap haribulan isa pun mereka laksanakan balik, mungkin lebih kejam.

kadang-kadang aku pelik dengan sikap melayu liberal bodoh kepala otak kecik, mereka jilat kiasu, tapi tak pedulikan nasib bangsa mereka sendiri.

golongan anarcis, komunis, liberal, homoseksual dan seks bebas suka sangat kalau akta hasutan di mansuhkan, contoh si alvin setan gondol ni, cuba dia ada dekat sini, tak cukup tanah lari rasanya, tapi hakikat sebenar, kerajaan kita memang lembut sangat dengan golongan kepala sakit macam ni, patutnya pasport dia ditahan, jangan dibiarkan lagi golongan kepala sakit ini buat onar, tolonglah keras sikit wahai kerajaan malaysiaku.


ps: kaisu ramai macam ni, berani belakang je, depan, pijak semut pun tak mati.

1 ulasan:

  1. KALAU DINEGERA CHINA ATAU NEGARA KOMUNIS LAIN DAH LAMA DI HADAPKAN KE "FIRING SQUAD". TAK PERCAYA, CUBA LUCUTKAN KERAKYATAN MALAYSIA DAN MOHON JADI RAKYAT NEGARA KOMUNIS. SILAP-SILAP HARI BULAN, JANGANKAN KUBUR TAK DI TEMUI, ABU MAYAT PUN TAK DAPAT DIKESAN. KITA CABAR ALVIN SeTAN ISTIHAR TIDAK LAGI JADI RAKYAT M'SIA. ORANG MACAM NI TIDAK SEPATUTNYA DI ANGGAP SEBAGAI WARGANEGARA M'SIA.

    BalasPadam