Ahad, 5 Oktober 2014

ANGGAP KERAJAAN MALAYSIA KERAJAAN BABI, APA DR MAZA MAHU?

sekali pandang, konon hebat ilmunya, ya ramai kagum, ramai puji, tapi hakikat setelah menjadi pengkritik bebas kononnya, perangai dr maza ini makin menjadi, mungkin ramai dah tak pedulikan dia, mungkin, nak perhatian lebih.

kerana minyak naik, 20 sen punya hal, dr maza menganggap kerajaan Islam malaysia ini ibarat babi kekenyangan kerana menyedut hasil rakyat dan membuli rakyat, menzalimi rakyat.

anda fikirlah sendiri, begini punya mangkuk ayun bila berbicara mengkritik kerajaan bn macam siak, tapi bila pr dia kritik macam jentik telinga aje, double standard, pesta arak di selangor dia tak berbunyi, kantung perut hal duniawi sahaja dia tahu kritik, hal agama dia zip mulut.. kepala bana punya dr maza..


ps: kepala otaklah maza, jilat jubur ketum tu sampai kering maza.

6 ulasan:

  1. Dr BABIza ni lebih babi dari babi.
    DrBabi ni patutnya Dapigs panggang buat puja roh lg berkat.
    DrBabi muka anak haram laknat mulut BABI

    BalasPadam
    Balasan
    1. die ckap tu btul la. dah terang lagi besuluh kan. x nampak lagi ke?. lain la kalau dah jadi macai kerajaan kan. taik pun cakap kek. mcm celaka org yang cakap orang lain tapi x tgk sekeliling. dr Maza cakap tu btul la

      Padam
  2. ILMU BELIAU PENUH TAPI HATI BELIAU KOSONG, NAFSU MARAH BELIAU TAK DAPAT PERTIMBANGAN

    BalasPadam
  3. Makna kata, kenyang juga dr ni mentekedarah babi masa jd mufti dulu... Hai mcm2 betul la. X mufti yg masih gila glamour... 2posen pun jd sebesar babi.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. bn mmg babi sama mcm penyokongnya haha

    BalasPadam