Khamis, 16 Oktober 2014

APA NAK JADI DENGAN SHAH ALAM, APAKAH DAH TAK SELAMAT DUDUK DI SHAH ALAM NI?


kepada mp pakatan yang syok makan gaji mahal, jangan sedap duduk dalam office je, kawasan sendiri kasi tengoklah, ambillah tanggunjawab bekerjasama dengan pihak polis supaya diadakan program rukun tetangga ke, program banteras jenayah ke, janganlah nak letak sepenuhnya kes jenayah kepada pihak polis semata-mata, jangan anggap jenayah yang berlaku kerana kerajaan perseketuanlah puncanya.

dah diberi tanggungjawab jadi yang berhormat, bukan tunjuk muka masa pilihanraya sahaja, takkan dah kawasan anda menang pilihanraya, yang penat bekerja dari parti yang kalah, dah umno pulak kena lampirkan buat program macam-macam, habis peruntukan yang datang dari kerajaan selangor sebelum ini berbillion-lion apa cerita?


jangan hebat dekat dalam dewan bercakap pung pang pung pang, sekarang permasalahan masyarakat terutama komuniti di kota anggerik perlulah buat sesuatu wahai yb, turun padang lihat, jangan serahkan bulat-bulat masalah jenayah semata-mata tugas polis.

ambil tanggungjawab.. susah la aku nak cakap dengan perangai yb-yb pakatan ni, masalahnya mereka buat perangai yang gempak bangat, yang bedul dan tonggong tetap sokong dia juga, dah tahu masalah macam-macam, kerana dendam dengan umno, jawapan senang, ahhh asal umno tak berkuasa, kes rogol ke, kes sampah ke, kes masyarakat ke, pergi mampos.. adeh!!

kes bunuh di seksyen 7, wanita ditikam sampai mati



kes buang bayi juga di seksyen 7 shah alam, kawasan yb yaakob sapari ni beb.



ps: kadang-kadang pelik dengan orang kita, yang tak berkhidmat orang dok suka gila, orang yang betul-betul tolong dia anggap menyusahkan. jenayah memang ada dimana-mana, cuba cara kita nak membanterasnya, jangan nanti tak selamat kawasan shah alam nanti.

3 ulasan:

  1. Eh ko ni.. Benda ni pun nk dipolitikkan.. Awat tak marah security kt situ.. Masuk politik tetiba. U so funny

    BalasPadam
    Balasan
    1. kononya saja nak salahkan yb pembagkang. yb bn tak kurang juga malasnya.

      Padam
  2. selangor dah ditimpa malapetaka.

    BalasPadam