Rabu, 1 Oktober 2014

CERITERA 20 SEN... JANGAN KLIK

AHHH MALAS LAH... NAK TULIS PUN RASA MALAS.... MALAS... MALAS...





















ps: satu soalan je aku nak beri dekat menteri berkaitan dan penasihat ds najib serta ds najib sendiri, tengah seronok pr kena kiri kanan berbulan-bulan, sokongan ke arah bn pun semakin ok, kerana keputusan bodoh ini, nak naik pun tunggulah lepas raya haji ke, dah tu nak suruh penyokong bn hangguk kepala dengan keputusan ini... dengar denyut nadi rakyat woiii... bukan buat keputusan kerana nak kurangkan itu ini... kepala bana...

11 ulasan:

  1. Kalau kita sayangkan UMNO BN dan Malaysia mulakanlah gerakan undur Najib. Pak Lah terima hukuman apakah Najib dilayan istimewa wlaaupun lebih teruk dan lembik dr Pak Lah? Tak sudah2 menjilat Cina tp majoriti rakyat lain dihukum.

    Pemimpin yg bijak dan berjiwa rakyat akan fikir mcm mana kos hidup rakyat dikurangkan. Skrg naik petrol ibarat menaikkan semua perkara.. sbb itu ibu segala kos.. rantaian.

    Kalau xbagi BRIM belum tentu harga roti canai naik.. tp beri BRIMM dan naik harga petrol diesel confirm harga ikan kembung pun akan mencanak naik..

    Celakalah Najib!

    BalasPadam
  2. PRU 14.. KITA PAKAT TAK PAYAH KELUAR MENGUNDI..

    BIARLAH KERAJAAN BN JATUH...

    BalasPadam
    Balasan
    1. cumanya ditakuti masuk pula kemulut naga.

      Padam
  3. "Kita wajib merasakan denyut nadi rakyat"........auta jer lebih!

    KEPALA BUTOH LAA !!!!!

    BalasPadam
  4. Masok Mulut Naga ker, Rimau ker Ular ker,,, Biar lah

    Melayu sekarang tak pedulikan bangsa lagi..

    Tak Boleh Kasi Subsidi Tak Payah Jadi Kerajaan Lah..

    Menteri Letak Jawatan, Bubar Parlimen..

    Amerika pon ada Subsidi, Negara Maju pon ada subsidi..

    Kerajaan BN nak Nyahkan subsidi Mari Kita Nyah kan Kerajaan BN

    BalasPadam
  5. Datin nk beli cincin berlian lg ke dato..tunggulah nnt pru 14..

    BalasPadam
  6. Lebih baik Najib dari Lim Kit Siang...nuar Brahim..Nik ajis jadi PM.....Najib still the best !

    BalasPadam
  7. Rokok naik 2 ringgit x plak marah...

    Ini semua poyoo....

    BalasPadam
  8. Sepatutnya kerajaan jangan naikkan minyak 20sen, juga BRIM ditamatkan segera..........................

    BalasPadam
  9. Di Malysia yg kita duduk cerita harga minyak paling top.Kira kalau kita jadi PM nak popular turunkan harga minyak...berlambak-lambak blogger membontot Najib.


    Biasalah semua nak jadi penasihat Najib yg bergaji 5 sen....sudahlah jangan nak mencece la...Minyak kalau naik lepas Raya haji ke lepas budak sekolah ke lepas deepavali ke semua sama je maki tetap maki.

    Jagan nak kornar bariiing la.puih...

    Persoalanya adakah rasionalisai subsidi bangang........ bodoh........ gila.... nak mampus ....celaka...taik minyak....poyo...mulut naga.....asam boi ais atau kepala bana????????

    Minta maaf ya tumpang lalu PIRAAAHHH MABUKKK.

    Korang ingat makmal transformasi itu yg bincang kaki bodek ke ?kaki kencing?

    Ingat sabar la kata nak jadi negara maju jadi kena la ikut US dan UK...sabar la berkorban sikit bukannya lama...

    Kalau dah ikut jalanya dan sistemnya insyaallah jadi la maju cuma jangan la BODOH dan BANGANG sangat....mana ada kat dunia ni nak senang bermula dengan senang faham yak? bodoh biul la korang ni...

    Aku cadang pi bank keluarkan rm 1000 jual goreng pisang..tengok lepas sebulan balik modal dan ada untung lagi ada faham sabar ........susah sekejap je...

    BalasPadam
  10. Hok aloh barua ah jib gong al-blur suruh bersabar ... piiiiirah ....
    Kepala bana apa naikkan harga minyak @ kurangkan subsidi ...
    Aku cukup yakin punahsihat mesti dapat untung dari kenaikan harga minyak tu ..m bayangkan punahsihat ambil 1 sen saja dari kenaikan tu ... fuyooo banyak tu ...
    Punahsihat punye idea ... isa dimansuhkan
    Punahsihat punya pandangan ... ordinan darurat dilupuskan ...
    Pencapaiannya ... jenayah meningkat ...
    Akta buang daerah dipertiadakan ... saranan punahsihat ...
    Akta pencegahan jenayah dilupuskan ... buah fikiran punahsihat ... hasilnya tauke judi haram dan tauke pelacuran bermaharajalela ...
    Sosma yang ganti isa ... polis hilang kuasa ...
    Akta perhimpunan aman ... ganti seksyen 27 akta polis ... hakim kata ketidakpatuhan kepada apa bukanlah suatu kesalahan ... bijaknya ah jib gong al-blur
    Berkuburnya ah jib gong al-blur ranaplah punahsihat ... makanya punahsihat akan mempertahankan ah jib gong al-blur ...

    Persoalan aku kenapa ah jib gong al-blur tak hapuskan terus subsidi ... biarkan harga pasaran tentukan harga minyak ... tentu rakyat akan lebih reda dan akan kuat menghadapi cabaran ekonomi ... minyak pun tidak akan diseludup ke luar negara ...

    BalasPadam