Isnin, 27 Oktober 2014

GABUNGAN MAHASISWA BERSATU MENENTANG KEBANGSATAN POLITIK HASUTAN MR KETUM!!







LOKASI : UNIVERSITI MALAYA
JAM : 9 MALAM
TARIKH : 26 OKTOBER 2014

SEKADAR NUKILAN PENULIS UNTUK KENYATAAN MEDIA GABUNGAN MAHASISWA BERSATU, buat anwar ibrahim dan koncu-koncunya, sudah-sudahlah nak merosakkan minda anak muda, sudah-sudahlah nak menjahanamkan peranan mahasiswa di universiti dan kolej-kolej di bumi malaysia ini.

kenapa perlu nak heret pelajar universiti? kenapa? bila dah terdesak, dah kalut kepala, kenapa nak jadikan anak muda perisai untuk individu seperti anda?

sebenarnya gabungan mahasiswa bersatu ini cukup menentang penganjuran program pidato umum anwar ibrahim : dari universiti malaya ke penjara anjuran persatuan mahasiswa universiti malaya (pmum)

gila ke apa, kau yang sedap buat perkara kotor, kantoi, tinggalkan bahan bukti dekat lokasi sasaran, lepas tu mahkamah sahkan memang perkara luar tabie itu terjadi, nak kena hukum, dah kenapa nak ajak rakyat pula menjadi benteng untuk kau wahai musibat anwar ibrahim?

nak jadikan zaman reformasi 1998 sebagai modal? sudah-sudahlah wahai anwar ibrahim ketum musibat, cukup-cukuplah, berehatlah kau dalam sel penjara yang tenang itu, mana tahu sinar keinsafan akan muncul.

BUAT ANWAR IBRAHIM DAN PENJILATNYA, NAK HERET RAKYAT KERANA KERAKUSAN NAFSU KUASA DAN NAFSU SONGSANG? RAKYAT MALAYSIA BUKAN SEBODOH ITU UNTUK DIPERGUNAKAN.

KENYATAAN MEDIA GABUNGAN MAHASISWA BERSATU




ps: boleh jadi keadaan akan menjadi kecoh di program pidato umum anwar ibrahim nanti, percayalah, golongan fanatik dan radikal dah bersedia nak kacau bilaukan keadaan, harap pihak universiti dan polis ambil perhatian dengan keadaan ini.

5 ulasan:

  1. SYUKUR ALHAMDULILLAH kita masih ada ramai SISWA-SISWI-otak-cerdik-TULEN mcm. ni! Harapnya mereka bakal menajdi pemimpin Islam/Melayu-TULEN; bukan si Islam/Melayu-LIBERAL-PKRSODOM!

    SYUKUR ALHAMDULILLAH juga dgn. tindakan PDRM - baguslah dihalang anak-.anak muda kita terutamanya dari BUMIPUTERA Islam/Melayu dan Bumiputera lain kat univ., diROSAKkan akal mereka oleh puak PENGGANAS-PKRSODOM-makin-BUAS!

    Dan si mamat-disyaki-puak SODOM ni, jgn. berlagak sgt. nak tunjuk BONGKAK; UM baik pecat dan KDN TANGKAP bawah Akta Hasutan/Akta Terorisma saja kalau betul dia MENGHASUT nak mengguling K'jaan!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  2. PEMBETULAN: (perenggan ketiga)

    Dan si mamat-disyaki-puak SODOM yg. anjurkan PESTA-rai-mamat-KETUM-JAHANAM tu, jgn. berlagak sgt. nak tunjuk BONGKAK; UM baik pecat dan KDN TANGKAP bawah Akta Hasutan/Akta Terorisma saja kalau betul dia MENGHASUT nak mengguling K'jaan!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  3. kalau berani urine test mamat ni.muka semacham jer/

    BalasPadam
  4. ..dah "test" dah...

    kompom pancutan urine "dia" ke arah celah kelangkang dan terbabas ke belakang. Urine dia tak terpancut ke depan!!!...

    maklommm......tote bengkok!!!

    BalasPadam
  5. UM ni dari dulu mmg lubuk dan sarang puaka2.

    BalasPadam