Jumaat, 31 Oktober 2014

HUJAH 'KONSPIRASI' YANG MAMPU DIBERI OLEH PEGUAM ANWAR IBRAHIM - MUHAMMAD SHAFEE


nampaknya keyakinan maksimum semalam dinyatakan oleh anwar ibrahim, katanya dia tetap menganggap dia bakal dibebaskan atas tuduhan liwat ini.

kita nantikan pasukan pendawaan berhujah dan mengkitai semua 14 peguam anwar yang tidak ada sorang pun beragama Islam.

kesimpulannya tidak siapa yang boleh nak jawab dan memberi jawapan sahih dan tulen bagaimana

"AIR MANI ANWAR BOLEH BERADA DALAM TEROWONG SAIFUL"

tidak siapa pun yang boleh menjawab dengan telus, hanya penafian, spender lah, guna plastiklah, dna tercemarlah.. hehe.. menjawab lah ye.

malah peguam anwar memberi hujah kalaulah saiful diliwat dengan rakus, macamana tiada kecederaan tiada diduburnya, eleh 4cm je masuk, kah kah.. eh siutlah sampai bila lah kita semua nak kena tipu dengan dia ni?

sampai bila kita nak anggap itu adalah konspirasi sedangkan air mani dia ada dalam terowong saiful, air mani tu bukan yang lama, fresh oiii.. freshh.. itu yang memberi kekantoian maksimum buat anwar, ada otak sendiri fikirlah.

malah mendiang karpal singh anggap berlakunya liwat itu adalah kerana suka sama suka.. apa? suka sama suka? maksudnya liwat sememangnya berlaku? ni mesti ada macai anwar akan meroyanlah ni.. haha..


ps: mudah-mudahan saiful terbela nasibnya... kita tolak peliwat!!

2 ulasan:

  1. owag mesia ni xde cite len nk cite, hri2 cite psal bontot dn lubag jubOr, da jd kbiasaan, gay2 ngn homosk trsenyum riang aktviti dn habitat dorag diiklankn scare bsar bsaran oleh kite.



    KHKHhhAAASzsAAAARRRRRKKKKHHKKK.......
    PTUUIIHHH!!!!!

    kahak ijau aku.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebab kes ni kes jantan tua main bontot jantan muda...jadilah dia isu semasa...takkan kes main bontot kita nak tukar jadi kes ikan pelaga pula...biarlah dia orang perkatakan...kalau tak suka duduk diam diam baca facebook atau pun tengok youtube...barulah boleh kita katakan bahawa kita ini demokrasi.

      Padam