Jumaat, 31 Oktober 2014

HUJAH TIMBALAN PENDAKWA RAYA BUATKAN BARISAN PEGUAM ANWAR IBRAHIM BERDARAH HIDUNG!


Antara hujjah menarik perhatian kita dari Timbalan Pendakwa Raya, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah di pagi hari Jumaat, 31 Oktober 2014

(Hujjahnya akan disambung di sebelah pagi hari Isnin (petang Isnin tiada pendengaran)
kemudian diikuti hujjah penggulungan oleh ketua pembelaan Anwar iaitu Datuk Gopal Sri Ram pada pagi Selasa)

1. Anwar Ibrahim bukanlah individu biasa. Beliau seorang yang berkarismatik dan berupaya untuk mempengaruhi pemikiran seorang budak muda seperti Saiful. Selepas meliwat Saiful, Anwar berpesan kepada Saiful supaya jangan meninggalkan solat.
(Nota: Bukan saja saja Saiful, malah orang lain juga yang tidak mengenali siapa Anwar sebenarnya)

2. Saiful yang gagal menamatkan pengajian degreenya dilantik oleh Anwar sebagai Pembantu Peribadi dengan gai gaji lumayan, elaun yg tinggi dan pelbagai lagi kemudahan lebih daripada staf Anwar yg lain.

3. Saiful dibawa ke mana saja oleh Anwar. Singapura, Hong Kong dan lain-lain negara.

4. Anwar juga memberikan Saiful sut Brioni yang bernilai hampir Rm 24,000 (USD 7,700) yang pada mana sebahagian daripada mereka yang hadir ke mahkamah hari ini tidak pernah dengar pun jenama ini. Tetapi mengapa Anwar hendak menjaga dengan baik hubungan beliau dengan Saiful, soal Shafee.
http://www.brioni.com/

5. Selepas Saiful menguruskan jadual perjalanan seharian, Anwar telah bertanya, “Can I f*ck you today?” Ini jelas menunjukkan keintiman perhubungan tersebut, ujar Shafee.

Saiful agak keberatan dan ini telah menimbulkan kemarahan Anwar di mana Saiful telah didominasi sepenuhnya (secara mental) oleh Anwar dan mereka ke bilik tidur utama untuk melakukan aktiviti liwat tersebut.

6. Shafee berkata bahawa kejadian liwat itu telah berlaku di antara 3 petang sehingga 4.30 petang di Kondominium Damansara. Hujah Shafee menyatakan bahawa Anwar meliwat Saiful tanpa kerelaan Saiful tetapi tidak bermaksud tanpa kebenaran. Ini adalah satu dilema psikologi dan moral apabila seorang individu yang dominan, majikan dan juga idola seperti Anwar Ibrahim mahu meliwat Saiful.

Perbuatan meliwat ini tidak ada kaitan dengan kebenaran kerana pada waktu ini Saiful telah tergamam dan tindakan tanpa melawannya itu dianggap tanda persetujuan oleh Anwar Ibrahim.

Liwat tersebut berlaku dengan tanpa kerelaan Saiful Bukhari. Maka dengan itu, Saiful bukanlah bersubahat dalam melakukan aktiviti liwat tersebut.

Atas bukti-bukti seperti ini, apa yang dikatakan oleh Saiful ada kebenarannya. Saiful takut kepada Anwar. Ini dapat dijelaskan dengan baik oleh gambar yang pihak peguambela sendiri bawa pada hari pertama yang menunjukkan Saiful masih menghidangkan air di rumah Anwar sehari selepas diliwat.

Muka Saiful bukanlah muka individu yang gembira ataupun ceria. Tetapi muka seseorang yang terpaksa berselindung di atas kejaidan trauma yang berlaku kepada dirinya sehari sebelum itu.

7. DNA ‘Lelaki Y’ yang ditemui di dalam dubur Saiful adalah sama dengan DNA yang diperoleh dari lokap Anwar Ibrahim. Anwar sama sekali tidak mahu sebarang benda (saliva, darah dsb.) diambil darinya untuk dibuat DNA profiling).

8. Bahan bukti yang didapati dari hospital seperti semen adalah intact dan tidak compromised sebagaimana yang telah disahkan oleh Mahkamah Rayuan sebelum ini.

ps: hari ini baru 30% hujah dari pendakwa raya, tu pun dah beri panas telinga buat anwar ibrahim, hehe.. kita tunggu isnin nanti.

6 ulasan:

  1. Hidup Anwar...Hidup Peliwat...Hidup PM Sg Buloh...Hidup Kote Bengkok...

    Kasihan kat Banduan Sg Buloh, mesti ramai yg akan jadi mangsa LIWAT Anwar.

    JANGAN TERPERANJAT...

    Selepas Anwar jadi PM Sg Buloh, KADAR JENAYAH di Malaysia akan BERKURANGAN secara ketara...

    Penjenayah Takut Nak Masok Penjara, esp Sg Buloh, takut kena LIWAT dgn Kote Bengkok Nuar Berahim

    Wakakakakak

    BalasPadam
  2. belalai tua...tapi masih boleh mengeras walaupun bengkok...

    BalasPadam
  3. Diliwat Tanpa rela....
    Kata ia konspirasi umno...hehehe
    Kata berjuang nak hapus kerajaan rasuah bn, bn takut lalu fitnah dia liwat.....
    Hoi pukimak anwar Ibrahim...sejak 1998 sampai skrg....mana kes2 rasuah yg telah ngko bawak ke mahkamah??!!!!
    Cuma rakyat tahu...ngko tu yg dibawa ke mahkamah krn dosa meliwat ngko yg terbukti benar.....
    Pukimak ngko wahai peliwat TUA tegar...!!!!!!!

    BalasPadam
  4. laknat peliwat warisan kaum nabi lot , bakal msk penjara wlu berbelas peguam teror bantu. mana silaknat itu dpt duit byk utk biayai lawyer pro dan ramai amat menghairan kan , laknat mampu biayai si bodoh penyokong berpanas . bodoh sgt. dia tak blh beli semua org , allah maha berkuasa , kesian si mangsa menderita , dah buat sumpah laknat, tp si laknat waris kaum nabi lot , guna undang 2 utk manipulasi. alhamdulilah kali ts dr peguam jujor dan berintegriti jadi pendakwa baru buku kena ruas. wlu si laknat guna perang saikoloji agar hakim gerun tp barisan panel hakim berintegriti dan tak takut gertak. akan adili dgn sehalusnya. kenape , laknat ini di lahir kan di malaysia , menyusahkan rakyat je. pasal sibahlul dan laknat ini lah ugama islam di perkotakatik oleh partner partner sb laknat ini ada , mereka naik tocang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. masa nya dah sampai. setuju pamdangan di atas.hak akan timbul batil akan hancur wlu pun pakai 100 lawyer terbaik. sb pertlgan allah pada si mangsa.

      Padam
    2. Sisaifol tu mana ada menderita..dh dpt duit hasil fitnah dia tu, kalau tak mcm mana dia boleh buat majlis kawin besar-besaran

      Padam