Jumaat, 3 Oktober 2014

KALAULAH KENYATAAN INI DARI PEMIMPIN UMNO, AGAK-AGAK SIAPA JADI SAWAN?

khalid samad nama sahaja berparti pas, tapi.. apa saja keluar dari mulut dia satu haram tak boleh pakai, dulu masa pru12, pas punya modal, dijaja sekian seluruh Malaysia, katanya, sekiranya menang pilihanraya, kilang arak akan ditutup, kita tengok modal mereka, asal ada keuntungan hah ramai meleleh air liur percaya.

sekarang dah dapat kuasa, apa jadi? tu yang tanya tu, kalaulah kenyataan dibawah ini dari kepimpinan umno, jadi zomba pas, dia punya hamun setan pun lari, hehe. tapi apakan daya bila keluar dari mulut khalid samad, sekor tak bersuara, konon sembang Islamik bagai, hah sekarang siap kata jangan dihalang... perghhh


ps: sepatah haram juak macai tak berbunyi kerana pemimpin pas liberal ini dewata raya punya makam.

6 ulasan:

  1. Blogger UMNO alih Topik..

    Napper Takut Main Isu Minyak Naik Harga Barangan dan Perkhidmatan Naik..

    BalasPadam
    Balasan
    1. mana lebih besar isu ????...minyak takat naik 20sen dan pasti akan naik pada bila2 masa atau tahun, begitu juga barangan/komoditi lain

      Arak adalah haram dan tetap haram selagi ada alam bernama dunia....menyokong atau mengeluar perkataan yang condong utk merasionalkan pesta arak tidak akan berubah pengisiannya !!!!

      Padam
  2. Minta izin WM untuk iklan

    Ada sesiapa yg nak selamatkan tanah rezeb melayu??

    Kawasan Puchong, 4 ekar tanah pertanian yg dikelilingi projek perumahan, bersempadan dengan tanah perbadanan cyberjaya..urusan segera dengan pemilik tanah

    Tanpa broker....hanya runding terus ..buka harga 1 juta sahaja seekar (boleh runding) walapun orang lain jual 1.3juta ke 1.7 juta seekar..yg pelik macam mana cina boleh beli 2..3 bidang tanah di kawasan yg sama sedangkan tanah tersebut reserve melayu??!!

    Sangat menguntungkan untuk projek perumahan atau sebagai pelaburan masa depan ...hubungi segera sms ke 013 2704567..ayuh tolong saya selamatkan tanah melayu !!

    BalasPadam
  3. kat selangor cukai pintu naik 300%, sepatah haram pun unit anal pas tak guling2 kat atas jalan...

    kat kajang bila aku gi umah adik aku....sedih..bandar kotor,sampah bersepah...jalan berlubang dan kini azmin nak habiskan 1 bilion wang rakyat selangor untuk minyak Ron95..

    duit 1 bilion tu betul ke untuk rakyat atau masuk poket *****

    gen2felda

    BalasPadam
  4. he..he..blogger omak kau pening...

    BalasPadam
  5. isu minyak xde kene mngena dgn akhlak dn akidah, anon 1 yg bodo tu xbca blog tdahulu ke? ada 2,3 blog dh story psl minyak, xkn nk story psl minyak smpai bpuluh blog?

    ada isu lg besar yg perlu dikaji, contoh isu ulama2 pas tmasuk hadi yg dh dikencing kuyup hancing oleh nuar, kesian aku tengok pakcik2 btaraf ulama pewaris nabi jd umpan utk naikkan azmin.

    ugama tinggi pun kena otek gak

    BalasPadam