Rabu, 15 Oktober 2014

KEBAKARAN UPTOWN SHAH ALAM! NASIB PENIAGA TERBELA


musibah melanda peniaga uptown shah alam, tiada siapa sangka bilamana pusat perniagaan larut malam popular di shah alam boleh terbakar. perkara dah jadi kan.

ds noh omar dan ketua umno bahagian shah alam, azhari shaari serta ketua pemuda shah alam, adzam shah turun ke tapak lokasi kebakaran pagi tadi, bantuan akan diberikan kepada peniaga-peniaga uptown bagi mengurangkan beban kerugian kepada mereka.



antara gambar-gambar kebakaran di uptown shah alam, sumber gambar dari blog omakkau





ps: kepada peniaga harap bersabar, buat kerajaan selangor jangan jadi buta lak, mentang-mentang kerajaan perseketuan nak tolong peniaga, nanti lepas tangan.. hehe.. azmin gunakan dana 3 billion untuk naikkan taraf lokasi uptown shah alam, baru rakyat sayang min.

6 ulasan:

  1. peniaga penia disini adalah penyokong PAS TEGAR PERGI CHECK KALAU TAK PERCAYA,

    BalasPadam
  2. Apa la bodohnya SI NOH OMAR ni....peniaga2 ni kebanyakkannya pengundi PR....X payah la sibuk sgt hal dlm negeri PR ni...BILA SUSAH CARI KERAJAAN PUSAT...BILA NAK SUBSIDI CARI KERAJAAN PUSAT....BILA PILIHANRAYA PANGKAH PR...mana kenang jasa punya orang ni .....untung la Pakatan Rakyat...senang buat duit..

    BalasPadam
  3. Jgn percaya dgn noh udang karang ni..kalu mp dr umno ni..mesti nak merompak peniaga di sana.nnt noh akan suruh peniaga berpindah ke tempat lain.dan noh udang dan rakan2 umno yg lain akan rembat tanah tu dan akan jual kpd cina..itulah tujuan noh udang..

    BalasPadam
  4. wei..ada mangkuk PR kat cni la... nak spin lakkk....takpa...kita tgk sapa nk rembat tanah uptown tu.... PR kah..?? atau BN kah..??

    BalasPadam
  5. Bala dah turun dah, org lain yg minum arak org lain yg kena bala sebab ahli parlimen dari shah alam yg menghalalkan d selangor. Yg org umno sibuk buat apa tak malu ke dia org tak perlu bantuan

    BalasPadam
  6. Dah lah menykong Pas,bila sebut Umno mereka tunjuk angkuh benci pada Umno.Sekarang mereka mungkin dah malu nak tunjuk mereka penyokong PAS,sebab Pas dalam keadaan hidung tak mancung pipi tersorong-sorong.Ulamak Pas pun dah di'ludah' dek penyokong sendiri,terlalu sayang pada DAP dan al Jubori.

    BalasPadam