Selasa, 7 Oktober 2014

khalid samad kata papan iklan arak adalah palsu!


palsu? kau biar betul khalid samad, apa yang angko merepek ni, bukan ke kau sendiri terang-terang kata pesta arak ini tidak boleh dihalang, malah kata angko, pihak pbt haruslah bertanggungjawab keatas penganjuran pesta arak ini.

ye lah, pesen pr ni senang, asal kantoi, hal menjadi panas, settlekan cara menuduh balik, hak tuih, berikan seribu alasan kata signboard ini adalah palsu? pelik, dah la khalid samad, pengikut ketum leh la kau tipu, ini orang yang perasan signboard ni ada dimana mesti takkan nak nafikan, dah tertulis nama shah alam bandaraya dalam taman dekat signboard tu.

katanya signboard ini dah diturunkan, lokasi katanya di ara damansara? apa betul? tapi yang nyata aku tetap nak katakan pas selangor pengecut, asal hal berkaitan umno bukan main garang ye.


ini orang panggil perangai jibrauk, ambil mudah, hal-hal maksiat berkaitan terjelepuk depan mata, diam membisu malah nak diamkan saja, tapi hal dekat umno dia punya marah, mengalahkan rimau lapar, tuduh umno sekular lah, umno kafirlah, umno dah arak tidak boleh dipisahkan, macam-macam tuduhan pas bila dapat modal nak hentam umno, tapi bila terpalit dekat parti mereka, huh.. tak terkata..

ini apa pesen punya politik ni? cakap tak serba bikin.

ps: munafik ada dimana-mana

14 ulasan:

  1. patut le kena ludah...udah2 le tu nak kena ludah lagi ke?

    BalasPadam
  2. tuduh UMNO sekular, kapir arak dgn UMNO tak boleh dipisahkan tapi sekarang ni dialah yg jadi ejen kapir atau dikata mirip kapir

    BalasPadam
  3. Inilah jadinya,bila lembu mengaku dia pandai....Inilah jadinya bila perkataan yang keluar dari mulut sama nilai dengan yang keluar dari lubang duburnya...khalid samad,khalid samad.

    BalasPadam
  4. HARAMJADAH BETUL PESTA NI...

    BalasPadam
  5. Hoi pukimak umno semua..oktober fest ni dianjurkan oleh Nazri Aziz la..menteri umno yg wasatiyah tu.under kementerian pelancongan..setakat bloger pukimak mcm korang ni..Nazri aziz ludah je..xde sumbangan pd negara katanya..berani ke puak umno celaka lawan Nazri Aziz..nnt dia bg beer sorang setin..korang akan sokong angkat sepanduk la..

    BalasPadam
    Balasan
    1. makin melalut dah cacai arak pr hahaha

      Padam
    2. kalau betul la anjing pr, dah la khalid gereja tu sebut nama nazri la....

      tak payah nak menipu orang lain... kalau anjing-anjing dan babi dalam pakatan mungkin boleh terima cerita karut ko tu...

      Padam
    3. kalau betul la anjing pr, dah lama khalid gereja tu sebut nama nazri la....

      tak payah nak menipu orang lain... kalau anjing-anjing dan babi dalam pakatan mungkin boleh terima cerita karut ko tu...

      Padam
  6. Khalid Samad mana nak halang benda cam ni dah......kawe baik DAP.....betul la tuuu..... depa nak yam seng sempena meraikan new MB... ja....

    BalasPadam
  7. doa kan manusia ini di laknat allah, orang murtad dia sokong, jual allah dia sokong,apa yang bertentangan dengan islam di war war kan oleh kristian dia sokong...apa ke nama Khalid ni..title Khalid gereja tu kena betui untuk dia..doakan lah supaya islam tetap bersama kita...si gereja ni nak permain kan islam kita doa kan dia..selamat dia menjalani hidup dia untuk kehancuran dia...kalau nik Aziz boleh doa islam umno tak betul...apa salah kita doa..mamat ni untuk jahanam demi untuk selamatkan islam di Selangor..

    BalasPadam
  8. Anon 7:50 tu mak dia xde p*ki la tu psl tu sbut mak org len punya, biasa la tu anak tong sampah, kesian wa tengok die.

    BalasPadam
  9. BINATANG BUAS si PENDATANG KAPIRDAJAL ni - ini mesti angkara si DAPBANGKAI/PKRSODOM serta tuan Barat-ZIONISnya!

    Mana JAIS dan MAIS, yang boleh membenarkan pesta arak “Octoberfest” dipromosi dan telah begitu lama sejak Sept. lagi, dan juga secara besaran dan terbuka di Negara Islam, pusaka nenek moyang kami ini, apalagi kita baru sahaja meraikan Aidil Adha yang mulia?! UMNO/PAS juga telah GAGAL mempertahankan ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM kita ini!!

    Pesta arak “Octoberfest” ini sebenarnya berasal dari budaya Barat-Zionis Jerman (lihat di http://en.wikipedia.org/wiki/Oktoberfest), yang mana budaya haram dan amat biadap ini, yang mengagungkan pesta arak besaran ini juga sering menyebabkan masyarakat Islam Jerman merasa terhina dan tersisih. Tetapi undang-undang Jerman/Barat-Zionis yang sering melaungkan hak asasi “kesamaan” terutamanya terhadap dunia Islam, boleh pula mendiskriminasi hak dan budaya masyarakat Islam yang mengharamkan arak. Bahkan, umat Islam tidak dibenarkan mengadakan pesta Ramadhan yang suci walau sehari dan hanya di Berlin, dan tiada hari cuti rasmi untuk Hari Raya Aidilfitri dan Aidil-Adha kecuali di Hamburg. Bahkan wanita Islam bertudung tidak dibenarkan bekerja sebagai guru mahupun dalam JPA Jerman.

    Namun demikian, NGO-NGO Jerman seperti Konrad Adeneur, Neuman Stiftung Foundation, Yayasan Kristian Jerman dsbnya amat aktif di Malaysia, kononnya mahu memperjuangkan hak asasi “kesaman-kebebasan” Bukan Islam di Negara Islam kita ini - sedangkan di Jerman, Islam/umatnya makin dibenci dan didiskriminasi, serta anak-anak muda Islam dirosakkan dengan perancangan teliti, budaya Islam mereka, terutamanya melalui sistem pendidikan, dan media-massa yang amat bebas, termasuk yang mempromosi cara hidup homoseksualiti, meminum arak, berjudi, hubungan seks bebas dan pornografi (termasuk di stesyen biasa TV contohnya stesyen sukan, selepas tengah malam)!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  10. Sepatutnya juga, tanggungjawab memantau sebarang penghinaan dan gertakan terhadap ISLAM/umatnya adalah di bawah DYMM Kesultanan Islam/Melayu bersama MAIN; bukan di bawah UMNO/PAS, apalagi parti-parti politik ini yg. makin dikuasai si LIBERAL-PENGKHIANAT. Lihat artikel yg. sungguh bernas ini yg.membuktikan tentang Majlis Agama Islam Negeri (MAIN) di bawah kuasa DYMM YDPA/Kesultanan Islam-Melayu, sbg. Ketua/Penjaga Agama Islam, lebih berkuasa dari Kerajaan negeri/Kerajaan Persekutuan mengikut Perlembagaan Persekutuan. Dan artikel yg. sungguh bernas ini juga membuktikan begitu jelasnya pengiktirafan pelansongan kuasa Eksekutif Raja/Sultan Islam-Melayu (Executive Monarchy - walau tidak mutlak) dari semasa penjajahan British-Zionis pun, hingga semasa Perlembagaan Persekutuan digubal, bukan sekadar “Hiasan/Simbol Adat“ (Ceremonial Monarchy), terutamanya dlm. mempertahankan ISLAM/umatnya – lihat di https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012.

    Maka mengapa Malaysia sebagai NEGARA ISLAM, harus menjaga hak dan budaya Bukan Islam yang haram dan biadap, contohnya menganjurkan pesta arak ala-Jerman/Barat-Zionis, yang memang sengaja mahu menghina serta menggertak ISLAM/umatnya!

    Bahkan, Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad, mesti didakwa di Mahkamah Syariah kerana begitu biadap sebagai ahli parlimen Islam, mempertahankan pesta arak ini serta menghina secra tidak lansung undang-undang Syariah yang mengharamkan arak, serta menafikan Malaysia ini sebagai Negara Islam; lihat di - http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20141007/dn_10/Papan-tanda-pesta-arak-cemari-Shah-Alam, Papan tanda pesta arak cemari Shah Alam:

    TANJONG KARANG 6 Okt. - UMNO Selangor kesal dengan tindakan kerajaan negeri membenarkan papan tanda mempromosikan festival minuman keras, Octoberfest dipamerkan secara terang-terangan di bandar raya Shah Alam.
    …….Sebelum ini, Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad merasakan penganjuran pesta arak Octoberfest anjuran Carlsberg Malaysia tidak boleh dihalang ekoran Malaysia merupakan sebuah negara majmuk.

    Pesta arak yang bermula sejak 24 September lalu diadakan di beberapa tempat di Selangor dan kemuncak acara itu akan akan diadakan pada 10 hingga 12 Oktober ini di tempat letak kereta, One Utama Petaling Jaya......

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  11. Kenapa apa saja yang dilarang oleh Agama Islam mendapat tentangan
    Khalid Samad seolah2 beliau ni menentang perjuangan Islam. Kononnya mengangotai parti islam tapi tindak tanduk disebaliknya. KENAPA ???? LU FIKIRLAH sendiri.

    BalasPadam