Selasa, 21 Oktober 2014

PENGANJUR PEGANG ANJING MENGAMBIL KESEMPATAN DENGAN KEBENARAN MAIS? TIKAM BELAKANG?

kita patut balun mamat penganjur ini kerana dia dan suku sakat dia ada agenda yahudi untuk merosakkan minda umat Islam secara halus, mereka berjaya dan paling hebat, umat Islam yang terpengaruh pula apa yang mereka perjuangkan, memudahkan perkara yang haram.


SHAH ALAM – Majlis Agama Islam Selangor (MAIS), hari ini, mendakwa bahawa surat jawapan balas Mufti Selangor, Datuk Setia Mohd Tamyes Abd Wahid mengenai program “I Want to Touch a Dog” (IWTTAD) disalahgunakan pihak tertentu termasuk penganjur program itu untuk mengaburi mata umat Islam dan mengkambinghitamkan MAIS.

Menurut MAIS, pihak berkuasa agama itu tidak pernah meluluskan sebarang penganjuran program tersebut, apatah lagi mengalakkan umat Islam untuk menyentuh anjing secara keterlaluan seperti haiwan peliharaan rumah (‘pet‘).

Sebaliknya Mufti Selangor cuma menyokong usaha penganjur IWTTAD untuk mengadakan demonstrasi dan penerangan mengenai status anjing di sisi Islam bagi memberi kefahaman kepada orang ramai.

KLIK SINI


ketahitan apakah mamat diatas ini perlu kita lempar sebakul najis anjing? cara dia mudah, menipu mais, mempergunakan surat dari mais kononnya program dia tidak melanggar peraturan, bila program berlangsung sampai ustaz yang diajak untuk memberi penjelasan berkenaan perihal anjing yang tidak sepatutnya dijadikan acara peluk dan gomol anjing pada program tersebut.

BACA STATUS USTAZ INI DISINI KLIK

ustaz ini katanya dimanipulasi oleh penganjur

si tahitan ini pandai, ajak ustaz, ajak orang yang cintakan haiwan, setelah berjaya menarik ramai pengunjung, hirisan niat tak baik pun muncul, serius keparat mamat ini.

acara pegang dan gomol anjing dah jadi perihal biasa, ayatnya senang, dah pegang kita samaklah, kepala but mu. haram tetap haram bodoh, guru mana kau belajar? atas dasar apa sebenarnya niat nak menjadikan ini sebagai acara yang wajib umat Islam ketahui, masyaAllah, makin mengila puak liberal ini sial.

kepada pihak mais, sila ambil tindakan kepada keparat mamat liberal ini kerana niat dan agenda dia memang sahih untuk menyesatkan serta merosakkan minda umat Islam, lagi satu yang dilihat selepas program ini, bersahut-sahut golongan liberal dan kiasu menyokong, malah ahli politik dap seperti nga kor ming cukup biadab membuka mulut dan sengaja membakar hati umat Islam.

biadab tak? dah dijadikan agenda politik oleh musibat ngar kor ming ini

memang cilaka sial puak-puak ini, ada agenda nak merosakkan entiti Islam yang dibawa oleh sunnah wal jamaah di malaysia.

jangan jadi syiah sesat begini

hati-hati semua, kita perlu bersatu melawan puak-puak bawaan barat ini, jarum halus ini digunakan supaya kita semua lemah, diakatakan apa berlaku di tanah arab akibat kebebasan diberikan kepada puak-puak ini memperjuangkan matlamat mereka, Islam liberal yang mudah diamalkan oleh mereka, ibarat, tak mengapa berjimak dengan pasangan yang kamu minat, tetapi kamu tidak tinggal sembahyang, tak mengapa kita minum arak, asalkan jangan dibawa masa sembahyang, semuanya menggunakan akal. gila khinzir puak-puak ini

ps: bangkit umat Islam!!

6 ulasan:

  1. yg mais pun satu bangang. aku ingat mais ni nak lepas tengkuk je. dah terang2 surat tu tajuknya tulis 'I want to touch a dog'. takkan bahasa inggeris punya senang mcm ni pun ko tak paham. kalau da bangang sgt guna aje google translator dah dpt ayat dlm BM. kok ye pun org2 agama kat mais lg pentingkan bahasa arab sbb alquran dlm bahasa tu pun, takkan dlm beratus atau beribu manusia yg ada kat mais tu sorang pun tak boleh nak terjemah ayat tu? tak logic betul jawapan dimanipulasi. baik korang cek balik latarbelakang staf2 kat mais tu kot2 dah terpengaruh ajaran sesat mcm liberal, syiah, ayah pin dll. buat malu umat islam ngan ulama je!

    jentayu

    BalasPadam
  2. semua kepala butoh la.

    yg ni tolak sana yg sana tolak sini.

    korang sndiri bole tengok betapa mudah mais lepas tangan, makan gaji buta tak berkat idup.

    islam kene otek pun boleh tuding jari kat org lain, klu mcm tu apa fungsi mais? dh tu apa tndakan mais selanjutnya?

    ada ke xde?

    BalasPadam
  3. klu yg diamanahkn utk mnjaga islam pn xbuat keje apalagi yg nk dikata?

    baik dipecat je mnusia yg ada dlm mais tuh.

    BalasPadam
  4. Ramai anak2 gadis cun2 bertudung pegang, usap dan peluk anjing....alasan untuk hilang fobia/takut anjing...lepas ni boleh buat acara meramas buah dada dan menggesel2 pan..t. pulak...tujuan untuk menghilangkan fobia malam pertama...tu pun kok ada dara lagi !!!!

    BalasPadam
  5. MAIS kena ambil tanggungjawab....tengok tajuk pun dah tahu perkara ni merapu. Pegawai yang terima surat lansung tak buat penyelidikan ke ???

    BalasPadam
  6. Aku 100% sokong artikel ini

    BalasPadam