Khamis, 23 Oktober 2014

perang kotor bermula, satu persatu digunakan untuk kepentingan individu itu


perang kotor ini mudah, jadikan isu yang boleh membangkitkan amarah orang dan membuatkan amarah itu meluap-luap, maka terjadilah sesuatu nanti, kebetulan lagi berapa hari je lagi keputusan yang akan membuatkan satu malaysia bergembira (harap-harap dia dipenjarakanlah), peranan mereka nakkan impak maksima dalam perhimpunan raksasa pada 28 hb oktober nanti.


kebetulan setiap perhimpunan yang mereka buat untuk individu tersebut (mr ketum) tidak mendapat sambutan langsung, jadi demage ini perlu diperbetulkan dan harapan kepada parti bulan sahaja yang mampu memberi impak dengan ramai berbondong-bondong manusia turun kejalanan.


selepas wave merosakkan imej umat Islam iaitu oktoberfest, program pegang anjing, tetiba pula gambar mesra dyana sofya dan zairil tersebar, dengan tak sampai berapa hari je lagi untuk kes mahkamah tersebut, mangsa seterusnya adalah ustaz azhar idruz, apa semua ini?

permainannya mudah, menaikkan kemarahan orang pas terhadap umno, bila marah dah meluap-luap maka mereka akan turun juga nanti pada 28hb nanti, amacam pandai? ya cukup pandai dan cerdik makhluk tersebut dengan kumpulan media mereka.

perhimpunan di tempat sendiri pun setakat ini je boleh kumpul, keadaan ini amat berbahaya untuk ketum

yang menjadi persoalan juga, geng cytro bn seronok pulak awal-awal dok canangkan berkenaan video ustaz azhar idrus tu, perangkap dah pun mengena, bila dah makan umpan peranan media mereka memainkan kerja kotor dengan menuduh pihak umno yang menggunakan taktik fitnah terhadap ustaz azhar idruz, kita semua dah pun terperangkap.

cara dan penggunaan perang kotor ini memang sinonim dengan cara zionis, jadi memang mereka dah master dengan taktik begini, kambing hitam perlu diwujudkan untuk memulihkan kerosakan yang dialami.

sebab utama mereka risaukan sebab inilah, majoriti rakyat dah menyampah dengan si ketum, malah mereka nak si ketum cepat-cepatlah ke penjara, rakyat dah anggap si ketum memang dah menjadi parasit terhadap keamanan dan kestabilan malaysia ini.

bagaimana rakyat marhein membantai ketum dalam facebook miliknya

ps: adakah orang pas pro ulama masih nak hulur kepala dengan si malaun ketum ini? dia dah punah ranahkan pas dari dalam, dia dah wujudkan puak penjilat dia dalam pas, sampai peranan ulama pas ditendang macam bola. sudah-sudahlah di pergunakan oleh manusia ini wahai pas, sudahlah.

3 ulasan:

  1. reaksi sorag ulama terhadap sokongan nurul terhadap program pegang babi ops sori anjing, tsasul la pulak sbab level najis yg sama..

    "....itu dia punya pasal"(nik ajis).

    itukah reaksi sorag yg dianggap ulama?

    xde langsung bminat nk pbetulkan keadaan.

    BalasPadam
  2. agak-agak rasa diri gay ke..kak lesbi ke pi la sokong himpunan tu....dah muak ...kalau tak menyusahkan rakyat lain boleh?

    Dok dalam lebih baik, perbanyakkan solat dan mengaji.

    BalasPadam
  3. Mamat-PKRSODOM ni takut masuk PENJARA dan kalah kes SAMAN liwat dia! Sebab itu dia dan puak PKRSODOM/DAPBANGKAI dia tengah mengamuk mcm. ANJING KURAP GILA utk. mengalihkan perhatian dari isu dua ni!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam