Rabu, 8 Oktober 2014

perhimpunan protes minyak naik di parlimen dikatakan mengumpul lebih 20,000 orang, hebat

nampaknya impak kemarahan rakyat malaysia dengan kenaikan minyak memuncak, perhimpunan membantah kenaikan harga minyak itu telah berjaya mengumpul ramai dikalangan penyokong pr, sekalung tahniah kepada penyokong totok pr kerana anda telah memeriahkan suasana kl dengan ramai gila setan manusia sehingga jalan jem dari melaka (siapa percaya dia buduh)

ini buktinya... lihat gambar ini


gila melimpah ruah manusia, sampai dekat sungai klang pun orang sanggup turun, memang dashyat impak perhimpunan ini.

minyak punya hal orang naik minyak, tapi kerajaan punya kemudahan dan bantuan mereka juga sapu dengan gelak ketawa, tapi susah sikit tak mau, rakyat bangla, myanmar, indonesia yang bekerja sini pun garu kepala, apa lagi agaknya rakyat malaysia ini nak? kerja malas, senang nak, pui..

mungkin kalau betul pr memerintah, setiap keluarga akan dapat semua free kot, dari beras, gula, garam, dan vaucer kfc, mcd, akan dapat free juga, mungkin rumah, kereta pr pun akan bagi free, rakyat marhein nak kereta ferrari, kancil mereka rijek... mungkin mentaliti pemalas ini dah diajar oleh pr, kata rakyat marhein susah, tapi bila rakyat marhein susah seko tak mampu nak tolong, kerajaan juga turun padang, tak ke haramjadah nama pundek perangai pr ni, menghasut pandai, tapi hakikat, nak membantu.. tonggeng bontotla... haha..

realiti perhimpunan pagi tadi di parlimen, sekitar 200 orang hadir, membuat demo, perghhh... hehe..



ps: kita tunggulah pengumuman bajet hari jumaat ini, pm mesti bagi gempak punya untuk rakyat, minyak naik marah, tapi keje malas, turun padang dekat rakyat miskin tak turun pun tolong... kepala bana punya pr.. hahaha..

4 ulasan:

  1. Hari Nieh Kerja laa weiiiih, Mana boleh pergi demo..

    Hari Sabtu Kau Tengok lah Ramai ker Tak Ramai nanti...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak ada faedah... semua mao bersubsidi....Kerja malas. Isap rokok mao, lepak kedai kopi mao, main internet mao, bayar zakat lepas tu berkira, derma liat, sedekah kadang2. Coba pergi negara lain dan tengok.

      PAS bukan agama... PAS parti politik macam UMNO tapi guna agama untuk tagih sokongan. Orang PAS pun kejar dunia juga sama macam orang UMNO

      Padam
    2. apesal xbuat hari sabtu.. aku nk tgk rupa berok2 yg tk ret syukur tu. Tgk keta berok2 yg dtng ni.. kancil ke honda vios. Sbb majoriti berok2 PR termasuk berok2 ostad PAS guna keta import. xsuka beli keta Proton sbb itu BN punya..so mampu beli keta import itulah lambang penindasan Krjn kpd berok2 PR?

      Bodoh lah.. pergilah himpun berok2 oi.. negeri Selangor tu dh nak hancor.. masih sibuk nk demo.. politik bodoh macai2..

      anak bini dlm rumah berganduh, tp sempt lg jenguk tingkap utk cari pasal dgn jiran2 pulak.. bngsa PR bodoh!

      Padam
  2. Minta izin WM untuk iklan

    Ada sesiapa yg nak selamatkan tanah rezeb melayu??

    Kawasan Puchong, 4 ekar tanah pertanian yg dikelilingi projek perumahan, bersempadan dengan tanah perbadanan cyberjaya..urusan segera dengan pemilik tanah

    Tanpa broker....hanya runding terus ..buka harga 1 juta sahaja seekar (boleh runding) walapun orang lain jual 1.3juta ke 1.7 juta seekar..yg pelik macam mana cina boleh beli 2..3 bidang tanah di kawasan yg sama sedangkan tanah tersebut reserve melayu??!!

    Sangat menguntungkan untuk projek perumahan atau sebagai pelaburan masa depan ...hantar segera sms ke 013 2704567(anda akan dihubungi segera)..ayuh tolong saya selamatkan tanah melayu !!

    BalasPadam