Isnin, 13 Oktober 2014

pesta arak yang membanggakan yb-yb pakatan kiasu dari pkr dan dap


dalam keseronokan pemuda pas dan segerombolan pengikut tegar pr yang lain berdemo pasal minyak naik 20 sen, bukan main gempak anak muda katanya berdemo dekat sogo sabtu lepas, kemeriahan memegang sepanduk, seronok kerana demo minyak naik adalah dari rakyat marhein katanya.. ok ok pas.. nak bagi tahu satu je, dalam keseronokan korang berdemo, menjerit, mengkhinzir buta kata umno zalim, tapi tanpa sedar kebodohan korang dalam memberi dap lebih kurang ajar kepada kita semua, umat Islam dan melayu.


perangai otak sempit, asal hal berkaitan umno bukan main

sudahlah pas dengan taktik politik kuno wei.. aku dah naik menyampah cara bachul korang dengan umno bukan main, tapi dengan dap, macam musibat tikus mondok jadi tonyok, pemimpin pas semua dayus, jadi sampah otaknya, mengajar pengikut berdendam dengan musuh politik iaitu umno.

tapi hakikat kafir dalam pakatan bertindak kurang ajar dan biadab malah nak ajar kepada pas, dap sangat kebal dan superpower dalam pakatan.

inilah jadinya bila kepala mangkok ayun dalam pas menjadi macai kepada kafir kiasu, sembang tak guna cakap tak kena.. gila namanya, tak usah jajalah kata kerajaan yang berikan lesen untuk anjuran pesta arak oktoberfest tu, dalam umno kalau mca atau mic buat macam mp mp pakatan ini buat, aku percaya mengelinjang kaki baring, kaki siamang, kaki meloncat dalam pas, tapi sebab kerana mp pakatan dari dap dan pkr yang berani buat kurang ajar macam ni, zip mulut. kemam telor.. pundek lah.. politik sampah gini.


mana maruah kita bila perangai mp-mp kafir kiasu bertindak menganjing kita semua dengan bangga berpesta arak. kepada pemuda umno atau pemuda pas atau ngo-ngo, ada jangan diam bai, lepas ini katanya akan dibuat di melaka pulak, dulu tertutup, kali ini dah terseronok terang-terang kerana mereka ada kuasa seciput.

BUAT KERAJAAN MALAYSIA, JANGAN BIAR KESABARAN MELAYU ISLAM SAMPAI MEMUNCAK DENGAN PESTA-PESTA ARAK INI, CARA PESTA INI MACAM TAK HORMAT NEGARA INI SEBAGAI NEGARA ISLAM. MARUAH ORANG ISLAM MELAYU MACAM DISAMPAHKAN...

mereka dah tiada hormat kepada umat Islam di malaysia





ps: bayangkan mangkuk ayun kiasu ini memerintah negara, apa akan jadi dengan kita umat Islam? lu fikirlah sendiri bodoh!! beri lagi undi kepada kepala bana hipokrit mp-mp ni, masa dengan orang melayu siap pergi ke surau, masuk masjid, pakai baju kurung, pakai kopiah, pakai songkok, ceramah ucap sepotong hadis, bukan main pak lebai sahut, tapi hakikat mangkuk kiasu kafir ini nak kuasa sahaja,sedar ke tidak korang semua?

4 ulasan:

  1. tu pasal aljuborians x bising.. sbb sume tok syeikh... al ustaz DAP (yg berjaya mentarbiah PAS) kerana al ustaz mereka da dafter pesta kencing setan.
    mereka tau... kalu al ustaz buat.. maka halal belaka

    Datu Nuar Berahi-m Kiram

    BalasPadam
  2. Yang bodoh nya..october fest ni ialah untuk orang2 Bavarian di Munich..n ape kene mengena ngan apek2 n nyonya2 bukit yang bising kat KL..klu nak celebrate festival pegi Munich la...tu la nama bangang yg berkiblat kan bontot orang putih

    BalasPadam
  3. Husam Musa, Saari Sugip dll tak join club Green boc..

    mmg bodo la melayu pakatan..jadi ketua/director bertaraf PELacoR.

    except al Jubori..pelacor HIGH CLASS.. tak ada POWER tapi kit sial bagi dia cakap banyak2

    BalasPadam