Selasa, 14 Oktober 2014

RAFIZI KATA PEKERJA ASING SEMEMANGNYA LAYAK DAPAT SUBSIDI DARI KERAJAAN MALAYSIA!!


apa dia rafizi? heh, pekerja asing layak menerima subsidi? wah ni kira cadangan cerdik dari seorang pakar dalam segala bapak punya pakar, atas lagi dari pakar, pakar sembang kencang iaitu rafizi jambu si pemberi idea "langkah kajang" yang dianggap berjaya dalam perancangannya.

sebelum ini kata dia pasal petrol dan diesel serta lpg akan dikenakan gst, kerana kenyataan dia yang nak cari publisiti, jadi sawan macai pr, tapi realitinya tidak dikenakan gst pun dekat petrol, diesel dan lpg. jahat ooo perangai.

sekarang katanya rakyat asing perlu juga nikmati subsidi macam rakyat malaysia, kenyataan popular juga dia buat, tapi hakikat dia pun tahu, rakyat asing kalau membaham subsidi, berkoyan-koyanlah masalah datang nanti.

kalau buka mulut, konon hebat serba serbi tapi realiti, dalam pakatan pun dah naik menyampah dengan dia, hehe.. terutama pas.

9 ulasan:

  1. Eh eh...dulu si PONDAN ni senyap sekejap. Sekarang dah start balik.

    Alahai pondan.

    I have lived in Canada, Australia and Singapore. All government benefits and subsidies are NOT APPLICABLE TO NON-CITIZENS!!

    Fizi ni memang PONDAN pukimak!

    BalasPadam
  2. cakap merapu meraban buat ape!! ape punya wakil rakyat mcm ni.. rakyat yg mengundi dia, dia x ambil kisah sibukkan rakyat asing pulak!! cakap x guna otak ke ape?????

    BalasPadam
  3. makin tembam, tu yang buat anuar makin sayang.

    BalasPadam
  4. wah, dah nampak undi Cina dan India makin bertambah dah tu....!!!

    Mungkin terselit sekali undi dari Nepal, Bangla, Myanmar dan Pakistan.... tunggu nak jadi kerajaan je... semua permohonan warga asing akan diluluskan serta merta, syarat utama kena undi PGayR dan DAPig...

    PAS boleh pergi MAMPUS...!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  5. Boleh fizi, boleh. Boleh kepala hotak kau....

    BalasPadam
  6. LAGI BAGUS KALAU CADANGKAN PERKERJA ASING BOLEH BERTANDING MP DAN ADUN.KHABARNYA RAMAI PERKERJA ASING PUN TERPELAJAR.

    BalasPadam
  7. Tak dapat nak bezakan antara Rafizi dengan lembu.

    BalasPadam