Jumaat, 17 Oktober 2014

rafizi terpaksa guna kerahan paksa rela untuk meramaikan perhimpunan 28 hb oktober ini?


nampaknya kerahan untuk meramaikan manusia berhimpun pada 28hb ni demi mencari keadilan untuk mr anwar ibrahim al ketum.

nampaknya rafizi terpaksa gunakan arahan paksa rela ini kerana sebelum ini demo-demo anjuran amk untuk mr ketum ku sayang tidak mendapat sambutan, malah memalukan kem pkr sendiri, memalukan dia juga sebab dah la strategi langkah kajang dah jadi trauma buat dia dan mr ketum.


sambutan dingin keatas perhimpunan untuk anwar ibrahim sebelum ini berbalik dengan kerakusan nafsu untuk meletakkan bini dia wan azizah dengan strategi jambu dari rafizi dengan langkah kajang.

macam ni punya ramai boleh buat kepala jadi sawan lah piji

pesan dari rakyat malaysia, berehatlah di penjara sg buloh, sudah-sudahlah mengheret rakyat dalam masalah yang dia cipta sendiri, untuk kepentingan diri, cukup lah, berundurlah.

lihat komen dipage anwar ibrahim sendiri bagaimana rakyat marhein membalun tanpa belas.


tapi kalaulah perhimpunan pada 28 hb oktober nanti ramai, agak-agak apa akan jadi ek? sebab takut nanti bila dah ramai, konon semangat, jadi macam perhimpunan bersih dulu, kereta polis terbalik. hehe.. banyak jadi beruk kena belacan.


ps: sudahlah, insaflah, berehatlah, rakyat malaysia sudah penat dengan permainan politikmu.

2 ulasan:

  1. Tak sabar menunggu AL JUBURI di humban masuk.......BEST NYER!!!!

    BalasPadam
  2. piji nak merasa jadi MB jugak!...abang min dah dapat jadi MB...kak jijah bagi lorong......harap bila sampai masa piji, kak nurul pulak bagi lorong......buat-buat macam mau bagi nurul jadi tapi lantik piji.....

    BalasPadam