Jumaat, 10 Oktober 2014

SEBELUM INI RAFIZI KATA PETROL, DIESEL AKAN DIKENAKAN GST, MENIPU AJE KERJA MAMAT NI


percaya cakap rafizi, ibarat hulur kepala dalam kandang rimau, percaya bulat-bulat dengan sembang pemimpin pr macam rafizi ibarat terjun bangunan 18 tingkat dan kepala sampai dulu ke lantai.

berapa kali nak kena kencing dengan pemimpin sejambu rafizi ni wei? berapa kali nak manjadi bodoh alang nak percaya dengan manusia musibat yang ideanya di kajang tu gagal dan penipu.

tapi kalau menyembang dengan pencacai pr, mereka tetap anggap rafizi ini sebagai pemimpin terhebat kerana berjaya melembukan sharizat.. eleh itu je ke.. haha..

patutlah bang non berbulu dengan rafizi sekarang, kah kah..

menjadi macai pr wajib bodoh, betul ke?

bajet 2015 diumumkan ds najib tadi ni petrol, diesel dan lpg tak dikenakan GST...


tapi bang non masa pembentangan bajet 2015 lebih baik tidur lagi best, kroih kroih kroh.. haha


ps: lagi sekali aku nak cakap, menjadi macai pr wajib bodoh? betul ke? hehe...

2 ulasan:

  1. Minta izin WM untuk iklan

    Ada sesiapa yg nak selamatkan tanah rezeb melayu??

    Kawasan Puchong, 4 ekar tanah pertanian yg dikelilingi projek perumahan, bersempadan dengan tanah perbadanan cyberjaya..urusan segera dengan pemilik tanah

    Tanpa broker....hanya runding terus ..buka harga 1 juta sahaja seekar (boleh runding) walapun orang lain jual 1.3juta ke 1.7 juta seekar..yg pelik macam mana cina boleh beli 2..3 bidang tanah di kawasan yg sama sedangkan tanah tersebut reserve melayu??!!

    Sangat menguntungkan untuk projek perumahan atau sebagai pelaburan masa depan ...hantar segera sms ke 013 2704567(anda akan dihubungi segera)..ayuh tolong saya selamatkan tanah orang Melayu !!!

    BalasPadam
  2. pakar tragedi sekaligus pemegang title pakar kelentong...

    BalasPadam