Jumaat, 17 Oktober 2014

senangnya dalam hati, dana berjuta sudah turun di selangor, yb pakatan sahaja yang dapat?


patutlah bukan main seronok mp dap dan pkr yang meraikan pesta arak baru-baru ini, mereka suka dan gembira ada makna rupanya, mp pas pun suka dalam diam, terima kasih mb azmin ali, kerana tak kerana pas yang pilih nama dia untuk dinobat sebagai mb tempoh hari, tak merasalah bibit-bibit $$ yang turun ini.


adakah dana ni berjumlah RM8-10 JUTA hanya untuk infrastruktur kawasan yb yb yang diamanahkan? sebelum ini dana macam ni turun tak? sebabnya banyak lagi kawasan di selangor ni lopak dia dalam siap ada ikan, sampah pula ada yang tak diambil berhari-hari, jadi adakah dulu bekas mb tak turunkan dana ini?

adakah dana marris ini hasil terkumpul dari dana perseketuan yang disalurkan pada negeri selangor? hanya yb pr sahaja ke yang dapat? habis yb dari bn yang juga bertanggungjawab jaga kawasan yang menang tu takkan tak dapat? 

kalaulah dana yang diamanahkan ini tidak digunakan dengan baik, rakyat berhak tahu kemana mengalirnya duit tersebut, jalan-jalan yang dikatakan berlobang sana sini, cepatkanlah selesaikan, sampah yang berkoyan tak diangkut silalah settlekan, kebersihan taman-taman perumahan ambillah sikap turun padang, pasal tak dijaga wabak denggi di selangor ini adalah paling tertinggi, jangan nak sembang hebat kat dalam dewan je.

ps: selain itu rakyat selangor nak rumah murah dan mampu milik wahai mb azmin, sila ambil perhatian!!

2 ulasan:

  1. Berapa komisen?

    BalasPadam
  2. Hehe sblm ni cai2 pr belagak kata hebatnya tski jimat smp selangor ada 8 bilion. Tp jalan2 x jgk dimantain sbb pd bahlol2 ni keje2 infra mesti kjaan bn sediakan. Manakala kjaan pr hy perlu keluar air liur je kutuk kjaan federal bn. Baik kjaan bn pegang duit tu dan belanja trus utk baiki jln2 dr bg kjaan negeri pr simpan. Tah apa dibuat dgn duit tu pun x tau.

    jentayu

    BalasPadam