Selasa, 28 Oktober 2014

SUASANA AGAK TEGANG DI ISTANA KEHAKIMAN KERANA MACAI KETUM NAK REMPUH HADANGAN!!


PUTRAJAYA - Suasana pekarangan Istana Kehakiman Putrajaya sedikit tegang apabila berlaku kekecohan sesama sendiri antara penyokong Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Bermula dengan aksi membakar sehelai t-shirt berwarna kuning dipercayai mempunyai gambar bekas pembantu peribadi Anwar, Saiful Azlan Bukhary.

Suasana mula panas apabila insiden tolak-menolak berlaku antara jurugambar dan penyokong Anwar sehingga ramai yang terpaksa berundur.

Namun keadaan kembali tenang apabila Ketua AMK, Nik Nazmi Nik Ahmad menenangkan keadaan.

Sementara itu, beberapa pimpinan PR terus tiba di pekarangan mahkamah ini termasuk dari Pas, Dr Hatta Ramli. SINAR ONLINE


inilah perangai keparat, nak riot sangat kerana kontol ketuanya, lanciou lah woi.. yang dapat tau golongan ini gian nak kena gas pemedih mata, gian nak kena belantan fru, gian nak kena semburan air dari fru, mereka ini ada agenda membuat provokasi yang melampau sebab sekiranya terjadi perkara tidak diingini, contohnya rusuhan, maka segala kesalahan dan tuduhan kerajaan zalim bergema, sekarang zaman generasi y, maka segerombolan manusia radikal ini perlukan modal begini untuk menaikkan semangat dikalangan mereka dan berkemungkinan dunia mengutuk malaysia kerana menzalimi pendemonstrasi, amacam pandai tak nok dik?

pandai yang berstrategi, ikut kan hati fru nak dihempuk je keparat perosak keamanan ini, tapi pihak berkuasa pun berstrategi juga, bukan mereka tak kaji.. hehe.. mungkin esok akan lebih panas, sekiranya yang turun lagi ramai dari hari ini, sebab esok adalah keputusan apa jadi nasib anwar ketum.

ps: moga si ketum akan dipenjarakan.. aman malaysia

10 ulasan:

  1. JUSTICE FOR ANWAR!

    Marilah bersama tanpa mengira parti PKR, UMNO atau PAS bersolat hajat agar anwar dibebaskan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pale Ote lu la....

      Padam
    2. ALLAH MAHA MENGETAHUI....SIAPA YANG MELIWAT !

      Padam
    3. Lebih baik berdoa semoga anwar direhatkan di Sungai Buluh aman Malaysia. Amin

      Padam
  2. Ha ha, lu sendiri la solat. Gua tak mau sengkol sama dosa- dosa sang peliwat ni. Gua takut hukuman Allah. Semuga doa Saiful, hamba yg telah teraniaya di makbulkan Allah. Ya Allah, kau balas lah dosa- dosa sang peliwat ni dengan azab yg setimpal dgn perbuatan nya. Ameen, ya Rabbal'aalamiin

    BalasPadam
  3. berani buat berani tanggung ... empunya diri ajelah yang tahu.
    DSAI ... jika anda rasa teraniaya berdoalah kepada ALLAH supaya mereka semua menerima balasan dan jika anda memang bersalah... Taubatlah dengan segera sebelum ajal menjemput ..Sesungguhnya ajal itu tidak lewat dan tidak cepat... sudah termaktub diluh mahfuz.
    kepada penyokong .... jgn jadi bodoh & bangang .

    BalasPadam
  4. cantik ayat di atas tu...... keturunan siapakh itu?

    BalasPadam