Isnin, 6 Oktober 2014

umno selangor cukup kesal dengan penganjuran pesta arak, di mana suara pemimpin pas selangor?


perihal ini melibatkan maruah Islam, dalam dikalangan pemimpin pembangkang apabila berceramah, seringkali kita dengar dari mulut mereka umno jahil, umno jual agama, umno tak ikut hukum, mengajar orang percaya bulat-bulat yang umno dan arak itu biasa, tapi bila pesta arak besar-besaran yang akan diadakan nanti, tak ramai pemimpin pas bersuara, kalau bersuara pun khalid samad, tapi suaranya bukan nak hentam pasal pesta arak ini, tetapi anggap perkara biasa dalam negara majmuk, pulak dah.

umno selangor menentang keras berkenaan pesta arak ini, kita sebagai umat Islam perlu menentang, harap pas jangan double standard, ohh asal kot umno marah macam hilang akal, tapi kerana pesta arak ini di negeri pimpinan pr, tak bersuara, diam, buat-buat buta, sedangkan isu arak inilah yang pas dok canang sebagai modal menghentam umno masa pilihanraya.. sekarang apa jadi? alueto lah..

golongan ulama dalam pas masih ada yang sedar, contohnya nasruddin tantawi, dia pun faham keadaan di selangor ini dipenuhi golongan pas ma, golongan duniawi dan kuasa semata-mata.


ps: politik jual kati memang dah terbiasa dengan perangai pas ma, pas dah dirosakkan oleh pkr dan dap, malah rafizi kata langkah kajang dah berjaya dalam perancangannya, fasa seterusnya akan dilakukan, kata rafizi.. hehe... gila buduh punya pr.. k bye

3 ulasan:

  1. ada pas kt shah alam, macam haram je peranan. bukan nak halang benda mungkar, siap kata tak boleh buat apa. apa yang pengundi pas shah alam harapkan dari pas umpama harapkan bulan jatuh ke riba. mp pas shah alam memang dajal berwajah manusia. shah alam kawasan majoriti melayu/Islam, kenapa projek langsi begini dibenarkan? inikah yang dinamakan parti terlebih Islam? biar jahat umno, umno tak pernahpun benarkan perkara mungkar begini dipromosikan secara besar-besaran. sangat haram jadah sungguh sikap mp shah alam ni.

    BalasPadam
  2. UMNO SELANGOR... sibok kahwin DUA TIGA.. mana ader masa wooooi

    Selangor Negeri Pembangkang selagi NOH OMAR ader di siyu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul
      Selagi Nur Omar ada di Selangor UMNO forever pembangkang.

      Padam