Jumaat, 7 November 2014

azmin kena hentak dengan pelakon bernama lando zawawi

azmin ada kata, sekiranya ada masalah sampah tak dikutip, sila sms dia dengan segera, jadi tak semena-mena datang komen dari pelakon bernama lando yang berang kerana ada lori pasir tersadai dekat 2 minggu di kawasan azmin sendiri, maksudnya apa yang azmin cakap sebelum ini hanya cap ayam jelah.

agak-agak dah diangkut belum lori tu? hehe.. marah abang lando kita ni, untuk warga selangor, sekiranya ada kawasan yang sampah macam gunung atau masalah lain, anda boleh snapkan dan lampirkan ke dalam facebook, ai dah azmin kata boleh beritahu dia sekiranya ada masalah sampah, apa lagi kita kasi pica la.


ok sebelum tu jom kita tengok video paling rare kat bawah ini, gile genteng ko.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan