Rabu, 19 November 2014

azmin tak payah nak tiru jokowilah kalau kau tu munafik - che'gu bard


hari ini bertempat di tingkat atas restoran amjal, jalan pantai bharu jam 11.30 pagi, che'gu bard mengadakan sidang media khas untuk mencanangkan keadaan sebenar tentang kemunafikan azmin ali dalam mengawal kuasa sebagai menteri besar selangor.

"azmin usah berlagak sepertu jokowi sekiranya itu hanya berlakon semata-mata, sekadar menjemput media mereka memberitahu dia konon buat kerja sampai masuk longkang, tapi dia tetap manusia munafik" kata che'gu bard.

rakyat malu kerana azmin ali tetap meneruskan projek kidex dan langat 2 sedangkan sebelum ini mereka ini mengatakan projek itu merugikan rakyat, malah menganggap bekas mb khalid ibrahim sebagai kejam kerana sanggup meneruskan projek itu.


apakah lakonan dan satira yang dilakukan ini semata-mata nak peralihan kuasa secara kotor terhadap bekas mb?

"kita salah kerana mengangkat manusia paling beritorik menjadi menteri besar" katanya lagi.

di mana perginya pendemo dan pembantah projek kidex? kemana mereka bila azmin meneruskan projek tersebut, itu yang menjadi tanda tanya.

che'gu bard juga mengatakan yang banyak cabang pkr di selangor sangat ragu peranan azmin menjadi menteri besar lagi baik dari khalid ibrahim.


selepas sidang media che'gu bard membalun azmin ali, sudah mula hentam menghentam dan membelasah che'gu bard kembali

amacam?


ps: nantikan pendedahan lagi dari kami.

3 ulasan:

  1. Belum masuk bak cerita jual bini Shamsida kat Anwar semata-mata inginkan kuasa politik semasa Anwar TPM

    BalasPadam
  2. Pi mampuih lah depa semua...sama je 2x5....

    BalasPadam
  3. chegubard ni kan loser...org pkr pun taknak dia.
    biar lah azmin tu buat keje dia...ko duk diam2 sudah!

    BalasPadam