Jumaat, 7 November 2014

bahagian tanjong karang paling ramai mendaftar pengundi baru, pengkritik patut zip mulut

tak habis lagi pun cerita perihal teguran pm kepada umno selangor, tetapi tahukah anda, hakikat sebenar di selangor, pm menegur bukan hanya di selangor tetapi umno di seluruh bahagian negara ini.

kalau nak salahkan umno selangor je tak patut kot.. meh kita dalami fakta, berkoyan hentam ds noh omar macam dia tak langsung buat kerja, macam dia sahaja yang punca segalanya, hakikat di kawasan dia, tanjung karang membuktikan dia memang membuat kerja dengan teliti.

betullah kata orang, yang tak suka musuh politik, bukan orang dikawasan dia, bila hasad dah bertaut, jiwa sentiasa ada iri hati, macam-macam keluar, ini lah terjadi dalam dunia politik didalam umno. setiap orang nak tunjuk warlordnya, dalam keadaan teguran pm sabtu lepas, apa kata kita semua bekerja lebih keras.




Teguran PM baru-baru ini berhubung prestasi penambahan ahli baru telah menghangatkan senario politik negara khususnya di Selangor.   Namun setelah melihat statistik, prestasi Negeri Selangor dalam usaha penambahan pengundi baru bagi bulan Ogos dan September 2014,  jelas bahawa kenyataan PM itu bukan merujuk kepada Selangor, tetapi kepada UMNO Bahagian-bahagian seluruh negara.

Berdasarkan statistik penambahan pengundi baru tersebut, Selangor menduduki tempat ke 6 terbanyak jumlah penggundi baru, manakala Tanjong Karang yang merupakan Bahagian Ketua Perhubungan UMNO Selangor, YB Dato Seri Noh Omar merupakan Bahagian paling banyak mendaftar penggundi baru dalam negeri Selangor.  Malah, Tanjong Karang juga telah menduduki tempat ke 10 dalam penambahan undi terbanyak dikalangan 191 Bahagian UMNO seluruh Malaysia.

Semoga dengan pendedahan 3 infografik berikut, tiada lagi salah tanggap dikalangan kita dan kita sama-sama pertingkatkan usaha kita untuk menambahkan jumlah ahli UMNO.

Lokman Noor Bin Adam
Shah Alam

ps: kerja kerja wahai umno selangor, jangan leka

1 ulasan:

  1. saya duduk kat shah alam, anak tiga orang macham mana nak mendaftar?

    BalasPadam