Rabu, 12 November 2014

BILA APA SEMUA PERIHAL UMNO YANG SALAH DAN TAK BETUL, KEBENARAN TERBUKA JUGA!!

kalau ditanya orang pr, mata terjegil, tetap menganggap umno amatlah zalim sehingga ramai rakyat malaysia mati tak makan, sampai nak beli beras pun tak mampu.

itu kalau kita tanya merekalah, tapi hakikat merekalah yang paling bergaya, sebut pasal makan tak cukup, lepak kat mamak sampai ke pagi buta, ceh, sebut pasal zalim,zalim rakyat lah tapi doktrin ini dah sebati dengan darah daging, nak berubat makan masa, ibarat kena penyakit 

mantera salahkan umno dah sebati dengan mereka, umno umno.. semua umno, sedetik dalam diri semuanya umno tak betul, sampai tercirit pun salah umno, gila ungka.

meh baca perihal ini


ps: dunia dunia, hanya di malaysia

2 ulasan:

  1. Anwar sibuk meliwat jantan, jijah sibuk meengipas Anwar, nurul jijah sekor ni sebok nak bercerai. mat sabu sebok dengan perempuan2 dia. lim guan eng nak cari pasal dengan polis. mana ada nak jaga kebajikan orang macam nimasa

    BalasPadam