Khamis, 13 November 2014

Kajang banjir lagi! Bila nak selesai?

Penduduk kajang terutama di pinggir bandar amat tertekan kerana masalah banjir tak juga di selesaikan oleh kerajaan negeri.
Dari "kajang move" hingga tertonggeng serba serbi, tak juga selesai-selesai, petang rabu berlaku lagi banjir kilat di pusat bandar kajang, tahun ini saja dah 2 Kali berlakunya banjir, kata nak selesaikan, dari khalid Ibrahim sampai ke azmin, tetap sama.
Agak-agak alasan apa yang mungkin kerajaan negeri bakal berikan?
1. Projek MRT
2. Sungai cetek
3. Salah Umno x 18
Sepatutnya serius selesaikan, bukan hanya tunjuk muka bila banjir dah berlaku, jangan jadi lim guan eng, alasan banjir sebab hujan lebat.
Kits tunggu apa tindakan jokowi plastik bakal buat, adakah dia nak berlakon pakai selipar dengan baju pagoda turun ke membersihkan kedai-kedai di kawasan terlibat dengan banjir, uish itu kan cara dia sekarang, masalah tak selesai juga..

6 ulasan:

  1. KAK WAN DOK LENA KOT LA NI NAMPAK MACAM TAK BUAT KERJA PLAK TU KAJANG ASYEK DOK BAJIR JE?

    BalasPadam
  2. Seperti boneka yang menunggu arahan tuan punya boneka....

    Kak Wan tunggu arahan KETUM.... KETUM busy pasal kes liwat, sbb tu Kak Wan lena...

    Kesihan Kajang yang mempunyai DUN Boneka....nak buat macam mana, majority suka.

    BalasPadam
  3. KAU ORG ADA DGR CINA2 KAJANG TU BISING....TAK DA KAN??? SEBABNYA DIA ORG YAG PILIH.....................CUBA KALAU SEKARANG NI BN YG PEGANG KAJANG........BISING TAK HINGAT....MCM BABI MENYONDOL JE

    BalasPadam
  4. So biarkan spai kajang tenggelam dan tak timbul.......

    BalasPadam
  5. kajang banjir sebab hujan,kalau x hujan tentu x banjir!
    he he he jangan ada yg terasa!

    BalasPadam
  6. tahniah kpd puak puak BABI yg pilih bini ketum ni dulu....hadiah istimewa dari wan jijah....

    BalasPadam