Khamis, 20 November 2014

MBSJ MENGURANGKAN JAWATAN ATASAN UNTUK ORANG MELAYU, DARI 18 ORANG HANYA 6 ORANG SAHAJA ORANG MELAYU!!


apa azmin tak terbakar hati sekiranya bangsa dia hanya seciput pegang jawatan dalam mbsj? apa pemimpin pas berbangsa melayu tak terfikir penolakan secara halus oleh keparat kiasu dap dalam selangor, mungkin pendapat macai pr penjilat tegar anggap ahh umno bodoh sebab tak faham toleransi cara pr.

jadi macamanalah orang melayu nak percaya dengan pr ni, kebangsatan menolak orang melayu dari memegang jawatan bagus-bagus dalam majlis perbandaran, mungkin tindakan mbsj dianggap mengikut komposisi dap di kawasan jajahan mbsj, mungkin, yang jadi macai pekerja bawahan orang melayu juga.

azmin kau sebagai menteri besar melayu kasi fikirlah, zaman umno dulu tak sikit pun menganak tirikan bangsa sendiri, betullah kata seorang pakcik, malaysia ni kalau diperintah dap, melayu tersembam dalam gaung nak, pemimpin kita terlampau takut dengan kuasa dap, baik pas, umno dan pkr, ini tanah berdaulat, nak jahanamkan sekalipun jangan lacurkan maruah bangsa.

penulis nak kata satu je, kerana kuasa dan dendam, orang melayu kena kitai macam takda maruah walau pemimpinnya orang melayu.

8 ulasan:

  1. Patutlah adik PONDANnya makin MENGGILA dgn. perangai BAPOKnya - kerana abannya, si mamat-disyaki-puak SODOM ni, pun mcm. si BANGSAT-LIBERAL-PENGKHIANAT, PENCIUM kaki PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM! MENJIJIKkan!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  2. Patutlah adik PONDANnya makin MENGGILA dgn. perangai BAPOKnya - kerana ABANGnya, si mamat-disyaki-puak SODOM ni, pun mcm. si BANGSAT-LIBERAL-PENGKHIANAT, PENCIUM kaki PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM! MENJIJIKkan!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  3. Pemimpin Melayu Selangor smakin bangsat ! Tidak tahu berpolitik dan mengguna kuasa !

    Tidak nampak kah rencana mereka ?

    BalasPadam
  4. rasanya ni ahli majlis, bukan jawatan eksekutif di mpsj. tapi sejak pakatan pegang mmg majority ahli majlis kapir. alasannya dia amik byk dari ngo. persoalannya takkan tak boleh ambik ahli ngo yang melayu? mmg nampak sgt melayu kena pinggir bila pakatan pegang.

    jentayu

    BalasPadam
  5. Jangan banyak soal. Itu strategi ketua umum.

    BalasPadam
  6. ملايو ده كيلا اعاو

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah.....mudah2an org islam melayu atau org melayu islam mula sedar bahwa hanya undi mereka diperlukan...

    BalasPadam
  8. Bodoh..bodoh..bodoh. Nk kata apa lagi? Sedang ada kuasapun rela kena kitai, tak ke bodoh tu....apa punya mb, cerdik masuk longkang....huhhh

    BalasPadam