Sabtu, 29 November 2014

TAWARAN RM100 JUTA, ANWAR ADALAH BAPA SEGALA RASUAH - DS NAJIB


Datuk Seri Najib Razak menyifatkan tawaran RM100 juta Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim seperti didakwa Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman sebagai ibu segala rasuah.

Presiden Umno itu berkata, perkara itu jelas menunjukkan pembangkang juga terlibat dengan budaya negatif dan Umno tidak perlu berasa rendah diri menangkis sebarang serangan negatif.

“Cerita ini dah keluar dalam mahkamah. Saya petik dalam akhbar saja. Jangan kata saya subjudis. Saya dah periksa dengan peguam, boleh.

“Anifah sudah ditawarkan RM100 juta untuk tubuh kerajaan. Bukankah ini ibu segala rasuah? Kita Umno dituduh macam-macam tapi yang buat angkara ialah parti pembangkang,” katanya semasa ucapan penggulungan Perhimpunan Agung Umno hari ini.

Khamis lalu, Anifah mendedahkan di mahkamah seorang ahli perniagaan yang rapat dengan Anwar menawarkan RM100 juta kepadanya bagi membawa 10 ahli Parlimen dari Sabah menyertai Pakatan Rakyat (PR) dan menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) pada 2008.

Menteri luar itu berkata, beliau terasa "murah" apabila tawaran itu diajukan bekas timbalan pengerusi eksekutif KFC Datuk Ishak Ismail, pada satu pertemuan di Hilton Kuala Lumpur.

Ahli Parlimen Kimanis itu bagaimanapun tidak ingat tarikh kejadian itu berlaku. – 29 November, 2014. - MALAYSIAN INSIDER

12 ulasan:

  1. Saya pula adalah moyang segala datuk dan bapak rasuah....saya panggil nama mesranya BR1M

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oo...BR1M jer la yek.. Bila bicara dengan adanya MABUK KETUM begin I lah jadinya

      Padam
    2. Tak usah jadi bangang.

      Kalau BR1M itu rasuah, maka subsidi minyak disel kepada para-nelayan atau subsidi baja kepada para-petani misalnya, bukan rasuah ke..?

      Ada akai ka..?

      Padam
  2. 7:49 ptg
    apa cara nak menolong rakyat, kalau tak di bantu dengan brim apa cara,..kalau kamu kaya raya tak perlu brim tak payah lah buruk buruk kan usaha kerajaan membantu rakyat...kerajaan luar Negara pun ada cara membantu rakyat...jadi kalau kamu bijak ada cara nak tolong rakyat nyatakan...bukan mengutuk...fikir apa yang kamu kata...bolehkan kamu keluarkan duit kamu kepada berjuta rakyat yang perlukan bantuan kewangan...tidak bercanggah dengan ajaran ugama untuk di agehkan kepada rakyat....islam ajar bantu rakyat melalui simpanan duit simpanan kerajaan..tak kira apa istilah di pakai tapi mengeluarkan duit dari baitumal untuk rakyat adalah tanggungan kerajaan...jangan jadi bahlol sangat..

    BalasPadam
  3. bangang 7:49 klu zakat pn allah dh tetapkn penerimany begitu juga dgn br1m hanya yg layak jer blh trima br1m. cam2 zakat tu rasuah ker?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangangnya kau, serupa najib ckp.
      hang punya che et yang kata brim tu rasuah,
      awat lah hang ni bangang cam blogger umno?

      Padam
  4. Yg tak perlukan BRIM tu, jgn angkuh sangat, mgkn hari ni anda kaya raya, tapi ingat Allah maha kuasa, satu hari mgkn giliran anda atau anak cucu anda akan sgt2 memerlukan. ...

    BalasPadam
  5. Aku heran betullah! Awat SPRM tak terus SIASAT si mamat-kelaWAR-PKRSODOM ni?! Takkanlah puak-SODOM ni boleh PIJAK undg-undg sesuka hati?!

    Begitu juga di P. Pinang tu - awatlah si gong-eng-SIAL DAPBANGKAI tu boleh jual Tanah Negeri mcm-bapak- PENDATANG-KAPIRDAJAL-RASIS dia punya, termasuk dgn. harga murah?!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    BalasPadam
  6. nenek tua tak payah hairan fasal sprm, kerana selama ini jika fasal pembangkang depa sorok dalam tempayan jeruk. aku tau antara depa adalah penyokong sejati pembangkang, lahir dari ibu bapa pembangkang, asal dari kampong yang dihuni pembangkang, so what?

    BalasPadam
  7. ̵̵͉̱̞͉̜̝̈́͐͂̒́͝ ̛̰̦̮͍̩̯̪̦̘ͭ̓̍ͮ͐̽̅̀̚͡ ̼̭̗̰̤̜͈̭̲͔͙̥̫͙̥̞ͧ́̂̂͂̎̏ͩ͗͆͂̈ͤ͑ͪ͂̾̓́͜ͅ ͮ͌ͯ́ͯ̉̆̎̒͌͌́̕͏̼͓͈̝̥̻͇͍̼̝͎̞̟̥ʰ͑̒̿ͪ͒͛̽ͪ́̒͝͏̴̛̖͚̭̘̣͇̼͎͔̖̖͔˛̢̯̗͓̼͉̣̙͙͎͚͚̥ͮ̈́ͤ̑̀̚͞ ̶̨͚̗̬̺̹̣̠͔͛ͧͧ̑̀ͧͧ̊ͬ̄̓͛̿̀̍̑͟ ̴̲̤̳̝͈͆ͧ̍ͥ̉͋͂ͩ̌ͤ̾͒ͬ̚͜͝ͅ ̧̢̲͔̱̙̱̤̬̺̲ͩ́̂͊ ̡̛͑́̃ͫ͛͌̆̓̏͌̇͝҉̨̞̙̫͖̬͙ ͨͩ̈͛̔ͧͨ͗͌̀̀̈̀̚͏̜͎̗͇̙ ̷̸̯͔̪̻̹̺̯̭͓̰̾̀ͯ͗̉͌ͭͧ͌͛͋̒͋̑̓̓͘ͅ ̢̭̞̝̦͍̳̱̖͍̺̗͔͊̑ͧ͛̃̏ͬ̈́͌͆̄ͮ̚̚ʝ̢̡̻̟̙̱͖̗̱͆ͦ̍ͪͯ̑͒̅͗̑̀̚̚͜ ̸̴̬̱̭̙͓̳̩̹̙̼ͣ̋ͣ̇͒͌ͮ̊ͫ̑ͬ͌̕͝ͅͅ ̨̛̰͖̰͙̻̻̈ͧ͌̾͌͞͡ ̸̛̱̰͉̩̤̣̟̘̩̜̮̮͆ͩͫ͊̿͒͆̃̈̋͜͢ ̈̇ͣͭ̄̃̍̎ͪ͆̋͐̈́ͬ̉̇҉̶͕̦͖̙̳̦͇̕˰̴̢̨̭̫̻͔̠̘̩̤̩̟̹̰̝͔̃̈́̂ͫ̾͋̀́ͣ̔̈̅ͪͣͪ͗̃͊̚͡ͅͅ ̷̧̱̤̹͙̬̱͚͎͉̻̬͌ͤ́̉͐̑ͭ͞ͅ ͌͌̈̚͡͏̛̼̜̤̹̦͖̟̯ͅ ̧̢̘̜͉͍̖͈͚̠̲̖̻͚̐̋́̀͜͢ ̛̾ͤͮ̈́͗́͛̒͊͗ͬ̚͞҉̬̖͙͉̜̩͓̣ ̴̙̻̯̱͚̣̩̣̞̤̄͒ͣ̆̾͛̓̃̎͑͊͗̒ͩ̑̎ͨ͘͡͡ ̡̂͆͑̽ͯ̾͆̚҉̟̯̮͚̺.̬͉̭̻͍̟̭̟̹͖̩͙̬̪͚ͦ̓ͪ̾̋ͦ̎ͥͥ̌ͦ̃̄̎͌͌́͟ ̩̝̭̻̤̏̃̑̈́̍̋͒̇͗̂̌͛ͤ̉ͥ́͜͠͠ ̴̾ͥͭͮ̊̀͠҉̠̰̲̱͉̲͉͈̭̝ ̸͈͕̗͎̖͔͈̗̩͔̘̓́͒̍̆ͭͣ͆͠͠͝ͅ ̷̧̓ͥ̎̈ͬ̈ͤ͆ͩ̐̓̐͛͗͟͏͕̦̱̹̭͔̭̠͚̩̥̘̰͇ͅ ̇̆͂̅͑̄̓̃ͣ͛͏҉̶̩̥̻̱̫̗̯͖̮͖͕̳̜͈͙͚̤͓ ̴͒͂̾ͦ̉̍ͯͬͧͤͭ̏͒̇̅ͮ̚͏̠̟̹̮͙̠̮̣͍͍̥̙̝̞̘̲̜ ͗̎̃ͥ̿̏̓̀ͥͮ̎̀̔̀҉̳̩̪̲̯̳̠̪̦̬̟̲̰͔͖͇̻͚ ̷̢̧̡̣̪̘͖͖̦͈̙͉̭̱̙̩̩̹͍͙̈̆̓̊ͪ̉ͣ̕ͅ ̴̡̰̠̬̬͚̰͔̗ͣ̍̒̓̄ͯ̒ͪ́ ̸̫̠͓̗̼͓͓̗͓̩̙̝̖͆̋̒ͦ͑̃̇̌̈́̂̓̊̌ͬ͊͜͜ ̶͓̟͇͇̰̫̰̑ͧͪ̊̾̿̂̎́́͠ ̴̠̻͙̠͕̟̦̤̓͂͛̀ͥͯ̀͟ ̶̢̞͖͈̗̥͚̫̳̋̇̄̃̽̍̄́ͮ̉͆ͧ̀ͦ͜͡ ̧̍͂̏͊ͧ̊͋ͨ͑̚͏͔̥̳̻̟̙̭͎̯̤̙̖͖̗̭͖̠̠̣͠ ̪͉̠͓̗̗̠̼̠̞̗͓̮̞͉̩͎̹̣ͦͮ̔̐͆ͮ̕ ̢̛̣̥͍͈̝̬̥̟̟̟̲̯̗̪̹̤̖̖̓͆̋̈́ͨ̀̏ͯ͠͞ ̷̧̛̹͕͇̜͎̣͈̤͎̞͖̜̱̳̲̟̿ͩͥ͜͢ ͥͥ͗̑̐͑ͯ͏̡̙̠͙̞̝̘̮̤͇̻̺̯̩́ ̨̧̫̻̠̜̜̦̻͌́̏͑̚ ̤̪̰͕͖̥̘̘̲͈̟̩̙͚̬͌̔̈́ͤ͐ͮ̌ͬ̃ͬͨ́͘͟ ̢̪̠̘̗̝͖̦͙͈͎̪͖͚͈ͭ̽̀ͤ̏͆̏͘ͅ ̝͕̙͎̔ͥͬͤ̈̏̚̚͘͟͞ ̴̵̫̖̯̘̫͉̞̮̠ͪͦ͑́̑̈̎͑̄̏̋̓̽ ͙̝̩̙͖͍̙̻̻̝͕͙ͥ͊͒͐̈͆͛ͪ́̇ͣ͊̿̃͗ͪ̎́̕͘͟ ̸̷̝̺͉̹̭̪̬̪̈́͗ͮ͌̅̎̔̅ͪͥͅ ̷̶̢̧͓̩̗͔̰̘͇͓̳̹͐ͣͪ̈́̆ͬͫͭͩ͛̍̈́ͨ͒͜ ̡͔̞͍̤͙̺͓͓͈̘̝̤̹̰̯̮̯͚͒ͩ̐͑̿͐̍̋̾̋͌ͦ̂́̚͡ ̴̨͕̝͍̮͚̖̜̯̙̖̪̣̪̱̹̒ͤ̈́̍ͩ͝͡ ̸̢͚̹̞̿̀ͧ͑̏ͮ̆̆̏ͩ͑ͫ̅͊̔̊́ ̶̢̛̣͚͔͖̝̠̜̇͐̊́ ̧̛̜͖͈̖̼̥͂̇ͬ͐̃͋͐͆͠ ̸̛̛̬͓̦̗̭̱̯͎̗̬͙̿ͣ̄̇́̋̊̈́ͥͧ̚͡ ̢̞̤̫̮̙̮͚̝̝̪̔ͫͩ̍̂̋̎̏ͣ̾̓̚̕͠͡ ̛̺͖̳͉̥͍͉̟̦̠̠͔̗͚͓̙͆̊̍̌̆̅̈ͯ͒ͫͮ̌͐̐́͜͠͝ ̛͕̜̠̘̣͈͖̼͕̼͆̇̒̈́ͩ͌̏̑̅ͯͨͫͥ̓̓̋́̕̕ ̵̡̛̛͔͓̗̺̖̟̱͎̝̲̺͈̫̜̗̱̬͓̝ͤ̈ͥ̆ͥ̈͒̽̿͐̒̂́̈́ͯͫͫ̚ ̲̰͕̪̘̹̥̻͍͚͓͆̌͌̌̐̐̈ͯ͑̊͑̐̎́̕͘͜ͅͅʰ̵̼̯̰͇͔͍̬̟̮͖̠͉̖̓ͫ͊̅̈́͋̓̋̀͞˛̧̞͔̤̘̮̳̟͇̘͎̟̆͛́ͪͮ͂ͬ̈ͮͫ̊͂̔͛̇̚̚͞ ̧̦̣͓̼̜͖̎̊͊͆ͬ͒̉ͯ͌̽ͯ́ͤ̚͡ ͮ̔͑͆ͭͪ̂͏̲̪̬̲͔̙̖̭̤͘͠ ̓͌̍̒͂ͣ̉̇̈̈́̒̎ͪ̀̚͜҉̧̗̱̫̹͈̭͎͕̘̹̗̼̤͚̕ ̮̭̱͖̭͔̼̗̫͍̦̳̹̈͊̌̌ͮ̒̃́́͡ ̢̋̂́͏͢͏̤̰͚͎͎̖̼͖͚̪͍̟̱ ̴̧̣̤̘̖̜̊ͨ͋͐̐̾̏͟͠ ̴͍̥͚͖͖̪͖̘̺͕͖̒̀ͨ͗̚͞͡ʝ̸̢̺̺̼̮̘̲̞͕̦͍̖̙͈͍̲̓ͣͮ͐͐͘͞ ̗̹̝͎̹̞̻̠̠̻͚ͩ͆͒̂̑ͩͧ̽̔̀̚̚͞ ̸̵̡̤͓̳͚̳̞̠͉̤͍͖̙ͯ̂̾̆̓ͩ͘͝ ̸̴̣͇̭̱͉͒ͫ͛̑̽̓̓ͬ̐ͬ̄ͬ̃̚͞ ̢̠̣̮̲͎̰̹͙͓̣͓͉͚̞̱̍̾ͦ̂̔̋̄̄̀͘ͅ ͎̰̝͖͎̹̹̼͙͎̥̙͕͔̞̇̂̂ͤͦͤ̓̾̔ͮ͛ͯ̒̀̚̕ ͖̘͇͈̰̥̹̝͔̼̹̣ͦͩ͆͋ͬ̕͟͞˰͐̇́͌̏̾͑ͯ͒̚҉̶̡̢̺̝̖̣͎̞̰͝ͅ ̸̡̨̜͓͙̻̟͔̫͉͉̦͍̬̣̝̭̊̑̎̄͊̑̍̿͊ͪ̈́̈͋ ̢̙̮͓̙̙͈ͪ̈̓ͣͦ͌ͥ́ͪ̈ͩ͑͂̀̚͝ ̴̠̥̱̪͔̖͎͓̩̖̗ͥ͗̆̃̿̇ͣ̋ͮ̎̐ͩ̀ ̂̐̽́́͏̬̗̞̙ ̷̸̷͉͚̜͈̱͖̜̾ͮͥ̐̌ͧ̃̔͋̅͗̾͌̈̈́̚͟ ̛̺͇͉̼̝̙̠͔̔ͣ̓͑ͦ͑͗̑͐ͦ̍.̴̠̳͎̝̱̺̙̰͈̲̘͙̭̰͐̌͌ͤ͗̄͛̆ͣ͆ͭ̒ͩͩͬͥ͂̚̕͘͡͡ ̵̢̳̬͍̥̪͍̙͚̘̪͈̱̖̜̠͎ͧ̇̆ͦ͊̎̒ͭ̉͑̎̇ͫ̅̌͗ ̵͓͉̖͚̭̘̆ͤͧ̊̒͂͊̓ͦ͋̒͋ͯ̑̈͝ ̶̯͎͖̺̠̥͍̈̆ͩͭͫ͒͌̚̕ͅ ̹̭̬̼̪̦̥̙̆ͦ̈ͥ̌̅̉͌́ͨ̓͌ͭͩ̐͟ ̶̢̘̖͖̈̈́͋͆̃̎̊́̂͂ͬ̒̊̿́ͩͦͮ͠ ̨̤̙̬̦͍̣̜̣̲̺̠̮̟͍̗̼͖̻͑̌̍ͪ͞ ̵̷͕͚̱̱͖̮͈̮̭̜͉͚̘̞̳̟͒̌̍ͨͮ͆̌̉ͨ̄͡ ͧͧ̋̍́ͧ̅ͬ͑̔ͩ͂̒̌́͡҉̷̙̯̬̺̲̥̣͔̣̼̱͈̩̯͉͞ͅ ̜̳̞͈̳͙̗͕͎̠ͣͤͥͯ́͟͡ ̓̆̓ͯ̉ͬ̌͊̈́̂҉̡̡̢̲̻̦̪̤̭̻̖̤̱͈̟͔͙͓̼͉͠ ̆ͮ̎ͩ̈́ͮͭ̋̊̉́̈̀͋̂̓͜͢͏̣̺̯̤͕̪̖͓͉̬͓͓̠̜̙͠ͅͅͅ ̷̧̟̺͖̘̺̻̱̣͙̳̹͓̋̑ͪ̽̈́̄̌̃͆͂̿͢͡ͅͅ ̵̟͔̺̘͔͙͈̤ͯ͒̆̑̆͒͑͆͆̐̀̃͆ͪ͘͟͟ ́̄͐̇̇͌̚͞҉͉͔͎̰̞̰̣̹ ̴̧̲̜̪͉̖͕̥̭̞͉͍̙̞̦̫̞̪̱̖̒͌̒̓͑̉͑̓͗̽͝ ̩̳͇̭̳̙̝̙͉̮̼̼͉̪̍ͤ̒̍͜ ̵̶̲̭͇͓̙̝̱ͪ͛̇̒ͯ͊̎̀ͅ ̷ͥͣ̑̋̐͆͞͏̨̪̥̟̘̼͇̟̻̣̰ ̢̞̤̞̠̹̥̹̹̦̭̲̦͑ͪ̈́̎̂̚͞͠ ͈͇̼̯̹̳͋ͧ̐́̚͟͜ ̴̈́̌̂ͯͮ̅̉ͮ́̎̈́ͨ̊̐͋ͦ̿̓̚͡͏̛͏͈̯̦̗͈̗͈͉͔̦͓͙̠̗ ̆́̂͂̆́ͧ̀̌͆̐̔ͦ́̑҉̧̛̖̱͎̺̹͓̦͇̘̖̦̱͚̭̠ ̂ͬ̽̋̐͏͞҉̷̨̣̜͚̺̥̺̖̜̦͓̥̦̮̳ ̵̢͕͔̼̮̦̣̥͔̘̘͕͕̲̩̪̼͋ͭͨ̔ͣ̑ͥ̽͂̀ ͉̬̝̳̫̍̈̎̈́ͤ̃͛̓̇͌̆̇͡͞ ̛̼̙̤̲͎̘̞̙̱̞ͣ̔ͧͧ̿̊̅̋̑͗ ̴̾̌̈́͛̋ͫ̄ͥ̐ͩ̿̍̓͏̵̢͖̹̰̱̠̜͔̺̫̼͉̣̼ ̷̡̯͎̖͓̞̫̳̺̭̰̦̮͛̉̆̓ͬ̑ͬͫ͊̅ ̷̡̼̱͎̠͙͈͑̆̎̔ͪͫͪ̒̈́͆̌ͬ̊ͣ̐̏͑́ ̧͊̈̽̅͋͌͏̡̨͓̠̹̩̲̤̙̩͕̭̦̯͝ ͌̒̈̽ͯ̓ͬ̈́̓ͭ͒͛̄̽̍͑͒̔́҉͘҉̩̬͇̣̥ ̧̘͖̯͈̥̬̥͙̦̙̱̻̝̳̾̏̂ͧͤͨ̔͊͋̈́ͬ̌̏͢ͅ ̛̃̃̍̒̅̿ͬ̋̅ͪ̉ͩ͊̊̇̚͏̴̢͎͇̮̹̫͔̠͔͍̤̱̻͘ͅ ̢̭̝̹̰͉̱̝̹͖̺̍ͣ̄ͯ̒̐͌̒ͮ̃̌ͣͯ͐͑̔͐ͦ́̚͞ ̧̼͔͔̺̹͈̘͈͎̬̣̙̭͕̭̽̍̿ͭ̌ͮ͠ͅ ̸̵̪̝̘̖̳͔ͫ͌ͨ̋̅ͨ̉̇ͬ͒͑ ̧̩̫̩͕̞̩̼͔̥͕͎̤̰͓̀͛̍͗̅̌̀̆ͬ̌͌̿̽́ ̓̈̂͌ͯͥͯ̓ͥ̆̌ͤ͂̾̋̑̉̿̚҉̝̠͙̲̞͖̩̼͖̗̻͇̮̰͉̩̰̦̥͘͘͘͜ʰ͂̐̑̐ͯ̎̎̄͆̓̎̐̒͜͝͏̷̬̳̝̭͉̹̩̟̙̖̙̼̖̣̯̹͟ͅ˛̺̪̹͖̦̤̘̼͂̀̊ͦ̌̐̅̀̽͆ͮ̍ͥͯ̋͊ͯͪ̃̀͟͜ ̷̶̺̲͖̪̘̘̪ͥ̇̓͆ͭͭ̋͆ͯ̂ͥ̐͒́̀̚͢ͅ ̨̮̻̰̙̖͔͎̬̘͇̺̪̝̻͉̱̼̿ͫ̊̌ͅ ̊̓͋ͪ̅̒̈ͭ̕͜҉͓̬̰͖̗̲̬͖̘ ̶͈̦̲͇̙͉͑ͥ̇̄ͣ̌̎̒͜ ̄͗̑̂̂̆ͤͨ͋́ͪ͋ͫ̀̍͒͂̚̚͏̮͇̩̘͚̫͎̲̟̬̞̝̘̟̘͘ ̵̶̨̢̥̱̲͕͕͈̟̗̲̲͕̹̥̳ͥ̌͂̉͂̐ͦ̃͋͊͐̇̌̒͢ ̵̷ͤ̉̆ͯͣͭ̔͏̨͉͍͍̣͚̰̝̲̺̹̩͙̪̠͈̤ͅʝ͔͎̳̯̤͛͋̈̿̐͘͟ ̶̴͍͕̰͙̣̞̾̓̒̓̄͊͌͂͌̋͒̓̉̄̌́̚̚ͅ ̶̶̤͉̙̤̹̭̺̺̹̬͐̉͗͜ͅ ̸̵̢̢͓̮̜̪̬̦̿̍ͤ̀̐ͣ̒̈͋͐͒̋̈́͜ ̸͓͍̊͋̑̂̄͌̀̏͠͞͞͞ͅ˰̸̰͕̹̤̖̼̦̰͒ͪͦ̈ͮ́ ̸̢͖͇̝̤̟̹̠̣̘̏̂ͭ́̆͂͑̂͌̿͛̔̊̚͡͝ ̷̷̢̧̯͇̠̤̝̩̱͍̠͚͐̂ͪ̽̊ͫͫͪ̾̐ͩ̚͟ͅ ̉̈ͨ̄͑̍ͪͫ̌̓͋͆͌̒̆ͦ͐͘҉͇̝͚̜̘̻̖͎͖̗͇̥̮͎̯̗ ̓̊̿͌ͧ͒ͨ͒̑͆̃̋ͥ̋͠͏̟̟͔̰͇̙̣̯͈͍ ̐̄̓͗ͧ́͒̒͠͏̜͖̻͕̫͍̲͔͎̬ͅ ̵͚̺̜͚̙̤̟̲̟̝̤̱̗͔̭͇͇̼͊̐͊͂̽̑͘.ͪ̓͂͊ͤͩͩ̒ͩ̀̽̒͑̀͡͠҉͏̦̹͇͉̹̯̯̟̺͕ ̢̧̩̞͈̜͉͚̩̞̯͍̤̙̱̳̀̈̓̐ͯ ͔̜̰͈͖̟̗͓̙̪̯̜̠͔̱̹̥̮ͪ̏̄̃͋̋́͢͜͞ͅ ̢̘͙͖̫͕̤̮̪̘̦ͧ̒̽ͮ̊͌̔̊̌̉́ͅ ̸̒ͮ̓̐̄̑̏̓̊̅ͯ͒ͬ͝͠҉̤̰̮͔̮ ̙̭̪̼͎͕͇̹̲̻̙̹͕̫̬̦̣̔̃̐̒͛̕͠ ̵͎͓̺̙͔͈͖̰̝͔̜͇̥̾̉̌̿ͪ̓͂̄͌̓̓̃͛̄̽͛͐ͬ͢͞ ̼͔͕̗̲̭̗̬̼̞̝͖̲̠̮͓̯͚̺ͣ͊ͧ̈́ͥ͒̀̒͌͗ͯ̌ͨ̚͟͜͠ ̾ͥ́͊͝͏̹̙͍̤̺̮̰̘̫̦͕͕͖̫̫̲̞ͅ ̢̥̝̟̳̍ͥ͑͛́̕͢ ̶͓̯͇̱̘̬͕̭̤̰̄͆ͫ̅͒̀̄̇̆ͮͭ̄̒́͢͝͠ ̞̰̮̖̬͖̫̤̮̖̥̙̖̗̄ͪ͋̑ͣ͘͞͠ͅ ̘̩̖̪͕͇̝͚͈̈́̉ͮ̓͢ ̷̷̦͓̬̦̹͙̠̫̼̬͍̟ͨ̐̀ͧ̋͆́͜ ̧͔̭͈͓ͯͣ̓ͤ̏̀ͣ͐̔̃͑̂̚͘͝ ͆̊ͥ̌̋̾̏́̇̏̅ͩ́҉͏̻̰̺͔̹̰̗̦̮́̕ ̧̯̬̗̲̤̭̖̞̼̪͖̩̤͔ͬ̅͐ͨ̊̓̒́̏͘ ̴͚̜͔͖̗͎̜͔̝͋̆̌ͬͧ̓̍̅ ̸̡̩͖̱͇͙ͣͭ̄ͭ̓͆̐ͬ͑͛̈́͌́͠ ͉͉̙͖̖̲͓̜̤̬̬̖͊̈̿̀͗͟ ͆͊ͣ͐ͨ͒͏̴͍̗̳͙̝̘̖̻͕̱̹̝̀ ̵̞͍̼̘͍̼̲͉̤̖̼͓̞̞͉̹̞̋ͧͨ́͊̃̏̑̏ͯ̃ͮ́́͠͞͞ͅ ̨̦̭͖̰̤̭͉͚̠̗ͫ͗̾̊̓̽̃̊̉ͭ̎̽ͥ̌ͭ͛ͥͤ̀͘̕͟͜ ̳͔̗̼͈̰͎͖̪̻̩͈͙̠̖̮͛ͪͬ̓ͬ̈́͆̌̃͊͘͠͠ ̸̷͉͔͙̯̩͔̣̫̠̯͓̗̬̞͎̞̯͕͊͑̽͂ͫͭ̑̔̒̚̕͠ ̠̠̖̯͉̙̭̩ͧ͊͒ͫͬ̂ͬͨ̇̈́͌ͮ̔̑͒́̕͞ ̴̸̢̟̹̜̗̮̠̰̖͚͛̎ͦ́ͤͩ͌ͧ͆̃̓̓̍̑ͫͦ͘ ̵̵̸̥͕̘͓͓͎͛ͣ̎́ͅ ̢̧̢̤͍̥̬͖̟̦̭̭̔̈ͥ̓͋ͫ̏̔̅̂͊̂́ͪͮ̾͋ͬ̕͞ ̸̡͔̣̥̹͉̫̹̗̭̝̗̭͉̭͉̳ͮ̾ͥ̃ͥ̈́̿̽̊̈́̑ͨ͌ͪͭ̚͞ ̧̱͔͇̳̩̻͂̂͒̄́ͦ͗ͪͣ͌̾̀͢ ̶̸̨̛̠̩̺̱̬̞̺̃͊̿ͦ͂̒̆̃̉ͯ̾̒ͮͭͭ̽̽ͅ ̲͖̬̮ͧ̇͛ͦ̈́ͦ̔̾̏̐̓͌͑ͤ͊ͬͮ̀͘͢ ̵̩̫̙̝͔̭̲͇͔͇̖̩̞͓̳̞͓͈͆͐ͧͣ̈̈́ͥ̇͊͛̋̇͂ͨ̃ͦ̕͟͞ ̵̣͚̜͈̭̔̔̅̌ͬ̓͗̐ͥͭ̓̒̍͗͡ ͯ͛͐͆͊ͩ͒̔̐̍ͪͧ̈́̋̆ͦ̏ͭ͏̜̻̳̤͇͍͖̯̰͚͍̜́̀ ̈̑̋ͨ͏̴̴̡͖͈̘̮͇̺͚̥̗͠ ̴̤̣̟̫̤̯̘ͯ̐͐̐̊͐ͮ̈͐͠͠ʰͮ̂̌̈́͆͑͑̚͏̷̗̞͎̰͍̝͎͔̘̰̻ͅ˛̷̺̩͎̻̼̙̙̯̺̟͉̘̻͇̖̰̦̟̑̏͊̏ͯ̄̏̃̉̾̎́͢͞ ̡̡̧̪̤̣̮͚̜̰͍͕̹̩ͯ͂̋ͫ̅ͨ̒ͣ͗͟ ̨̓̈́ͦ̈́̿͊̿̊̒ͧ̚͏̸̷͔͔̜̳̣͍̹͕ͅ ̒͐͆̀̀̊͋ͭͩ͊͑̍̿҉̶̢͚̤͉͓̰ ̴͎̖̝̺̼̺͕̙̳̼̪͈͎̬̗̬̊̅ͬ̂̃͒̃̉ͦ͡ ̧̫͇̤̥̦͉͈̯͔͙̦͓̬̌ͦ̏̈́͆̂̉ͥ͗ͅ ̛̻̜̞̯͈̪̤̣̯̐̇̒͆ͮ́ͣ̅͒́̎͗̚͞͡ͅ ̢͎̞̼͈̯͍̻̭͂̓̌̏̇͗̑͆ͩͪ͋̒͊ͥ̒́̾͗͊̀͞ ̶͕͓̣̦̪͉͎̫͈̬͉̖̮̞̲ͯ͂ͦ͂̀͠͝ʝ̧͒͒ͭͬͧ͏̛͇̮͙̬̙̼̖̪͔̘̬̘ ̧͈̲͖̼̞̯ͩ̿̇ͣ͌́ͣ̒̇̈̂̀͑̿ͮ̓͒́̕ͅͅ ̸̧̛̺͇̩̤͉̝̳̻̆͂͑͐̏̀̔͑͑ͯ͘̕ ́ͩ̈̇̄ͫ͆̎̐̎ͯ̄ͮ̾̎ͭ̒͏͠͏͕̜̘͓͍̩͔̝̻̗̪̲̬̮͔̀ ̸̢̛̫̹̜̝͇̫̔͒̏͟˰̴̢̙̖͔̟̖͔̃̐͂̆͑ͭ̆͌ͣ̍̃ͤ̓͗̽̂̀͠ ̶̧̩͉͔̦̯ͩͪ͌ͮͤ̇͑͂ͫͤ ̢̠̞̺̹̙̖̱̞͚̘̥̠̪̪̰͖̦̮̊ͣͮ͑̏̇͛̾̑̋̕͝͠ ̶̡̢͎͖̬̥̩͔̲͖͉̔̑̊͊̑ͭ̅̌́͌ͪ̋ͩ̓́̀̚͡ ̸̸̧͓͚̼̣͎͇ͮͧͨ̌͊̏̈́̈́ͪͭ̎͂͊̐ͥ̄͘̕ͅ ̛̟̰̤̬̪͚̙̣̪̠̳͉̼̪͉̘̩͕ͧͮ̎͋͋̓̔̈́ͩ̃ͫ̾̚͘͝͞ ͚̘͕̹͚̫͇̦͔̲̖̳̩̲̤ͣ̅̃̋̍ͦ̎͂ͧ͆ͣ͑̔ͫͣ͛͒̀.̧̨̛̩̙͕̭̜̬͚̪̻̥̺͒ͨ̓ͧ̎̌͛͊̑̄͛ͫ̾̌ͬͧ͗ͤ̀͠ ̡̛ͫ̃͂̈́͑̐̃̆̇͆́͏̜̤͍͉̱̱̟̳̰̯̳͓̮͙̮̺ ̢͙̣͕̰̣̄ͥ̍̓̓ͣ͌̋̇̊ͪ̓̃̾͑̏͗̓̍͜͝ ̸̧̲͙̜̝̑̎̑̓̈́̑̕͘͠ ͇̬̫̯̪͎̗̳̒͛̍ͨ̽ͤ͘͡͝ ͬͥ͑̂̒͂̓͌̓ͪ̉̓҉̸͏̷̥̖̲͔̞͍̙̬̣̗̜̲ ̘̰͉̦͓̦̥̮̝̩̺͇̬̞̱͕͇̿̀͒̆̑ͨ͊́̕͝͝ ̴̨͎̭̪͍̣͎̄̃ͭ͗͢ͅ ̸̨̨̄̊͐̾̅҉̖̦̯͖̠̞̜͈̩̦̣͎̰̜͍͓͕̱ ̰̭̼͎̳͓̱̯̞͓̹͈̼̋̓̽̒ͨ̾̋̊͛ͬͭ̚̕͢ͅͅ ̵̡̤͚̭͉̤̱̈ͯͪͬ̋͊̐̅ͯ̈́̿̿̄̑̀͝͡ ̴̡̻̙̙͇̱̩ͫ̐̀͋͛͛̔ͣ̽ͯ̎ͥ͒̑̌͟ ̷̨ͫ̑͐̉̀̕҉̝̩̺͎ ̸̨̢͙̠̦̻̱͉̜̲̫ͥ̒ͩ̀́̄̄̈ͦ͒ͨ̇ͥͪ͛̓͢͡ ͗̓̄ͦ̐͆ͯ͐ͭͯ͑̔ͩ̉͏̛̙̟̘̪̙̯̻̘̙̯̥̘̲͎͕̯͉̘̀͝ ̶̵̸̴͙͉̲̠͙͛̔̆͆̉́ ͚̥̭̦̗̝̯͂͊͗̉̌̉̀̌̅͒͐͜͢ͅͅͅ ̧̩͎̟͉͍͈̞͙͚̙̼͊͐̓͂̉ͨͮ́̃̌̆̋͛͑̌ͫ̂̕͜͢͠ͅ ̶̸̢̥̱͓̩͕̙̲̮̼͚̤̥̠͕̑̂̀̎͊͊ͫ͗͡ͅ ̷̛̦̫̭̟ͥͮ͐̂̽̍̚͟͡ ̇ͩ͊̊̎ͣ͆ͨͦ͛͒͑͐̀҉҉̶̖̲͚͕̼ ̫͍̘͇͎͈̬̟̹̟̲̲̗̓̉ͩͭ̊ͣ̿̈́̆ͪ̐ͤͨ͝ ̐ͦ̃͋̓̍̿̄̾͌ͮ̓̌ͯͮ̂̂͗҉̵̨̼̫̱̺̫̦̀͝ ̢̽͐̋̿ͭ͛̏ͪ̾̐̍̌̓͋͜҉̛̦̗̻̠͉̣̕ ̶̛̲̳͉̼̹͖̟̯̹̤̳̑̀̀̀̅͊̍̏ͭ͛͑̉́͜͝ ͋̄̓ͦ̐́͞͏͕̪̘̮̮̱͕̖̼ ̡͍̝̦͚͙̮̲̦̦͉̟̲̲̞̟͙͌̿̓ͣ̂̾͆̍ͭ͐ͦͨ͋ͨͧͦ̅́̚ ̵̱̣͙͙̺͉̭̳͇̻͇̠̯̦̼͔ͮͧ̊̒̓̓ͧ̄͒̀̊̋̾̀̚͠ͅ ̀ͣ͑̂ͬ̋̑̑̈ͭ̓͊ͪ̎̃̚͘͏̴̨̤͍͕͈̞̹̗͉̙͉̫͇ͅ ̩̘̳͈͙̥͎̥̤̼̪̜̟̺͚̭̤̃ͧͥ̒͋̀̂̿̅͋̈ͮ̓ͤ̽͜͜ ̸̶̨̩̹̬͎ͧͪ̇̏́̃̄̅ͬ͗́ͯͦ̀ͨ̿͌͟͝ͅ ̨̝̻̜̝̰̙̏ͧ̊̽̿͗̍ͪ͝ ̊̂̇͌ͩ̃̔͗̑̌̋̑̉͗̔ͩ҉͡҉̜͖͈̟̼͇̪̮̩̻̼̬ ̷̛̯͈͍̬̣̪̟͓̞͔͛̓̒͒͐ͬ̽ͨ̾ͥ͂̉̊ ̡̛͍̰̦̙̖͈̞͙͈̠͈̲͓̝͇̫͈͇̋͗̍̊ͤ̒͆̔̃̈ͫͣ́̐̚͞ ̷̬͇̹̣͔̣͖̤̘̙̖̙̤̞̈ͫ̃̄̊ͪ̉͋ͣͥ̐ͪ͋́͜͠ ̶͈͕̭̗̥͍̳̯̯͚̠̣̎͌͂̄̌͂̓͛ͩ̋͒̚̕̕ ̶̤̱̗̙̩̜̘̰̱̮̬̪͉͙͓̙̳̃̅ͥ̄́ͅ ͬ̃̄́͞҉̮̗̖̩̥̜͈̟̻̻̥͖̥̠͓̣̗͓̹ʰ̨͚̭̟̩͙͌̋͆̏̈́̂̂͂̊̂́͞˛̢͛ͥ̎̂ͥ̉̉͒̌ͥ͛̍̀ͤ͑ͥͯͫ̚͜͏͚̭̮̦͙͍̳͈̹̼͙̱͕͚ ̭̗͚͎̏̈́ͧ͗̀͛̒ͪͥ̓͂͛ͬ̂̊̿̄ͩ͠ ̨̛͕͇̘̯̞̹̼̥̮̝̥͈͚̩̗͚̓̂ͣ͌ͩͯ̅ͦ̈́̈́̈́̒ͫͣ̒ͯ̎ͮͯ ̸̶̲̠̦̙̱̫͕͍̙̩̙̼͎͙̠̥͛̓͂ͦ́̐͛̓́̅ͤ̇͐ͫ̒̇̀͟ͅ ̡̩̤̱̬̗͓̰͈̞̫ͨ̿̈́̌ͨ͆̎̆̋̔͆ͦ̅̓̈̿̊́́͘͜͡ ̧̦̬͎̼̗̪̞ͤͥ̃̔̔̎͗̀́́͜ ̸̧̛̟͈̭̮͋͋ͦ̍ͥ̆̈͛̽̃͋̕͢ ̸̞̤̳̹̪͔̥̳̗̭͚̥͎̠̼̅̋̇̌̂́̈́͢ͅʝ̈͋͗ͦ̈́ͯ҉͓̦͍̜̫̞͞ ͥͯ̓ͨ͏̷̩̤͇̖̗̬͉̘͈̤͚̳̼̤̳͓͖͚ ̨̰͕͖̝̹̗̥̪͈̗̟̳̫̽ͫͨ́̎̿̽́ͥ̽́͡ͅͅ ̧̭͈͙͈̒̓̔͛̏ͬ̃ͩͫ́ͯ̆̽̕ ̵̢̻̙̫̹̰̲̮͓̱̞̻͕̥͇͇͚̫̗ͭͪ̀͋ͥ͋̓ͪͬ͂ͤ̈́ͬ̋˰̷̗̺̼̯̖̱̥̼̠̎ͩ̇̃͢ͅ ̢͕̘̹̱͎̜͛́͗́̓̀ͯͨ̿̐̈́͗ͩ̃̊̀ ̸͓̜̫̖ͥ̊͒̈̔ͭ̈̑ͦ̀̒̚̚͠ ̶̛̩̰̱̼̻͕̲͙̼̱̰͖̤̥̝̊͛͑ͭͥ̉̃͒ͮ̄̍̀̒̿ͨ̊̐͝ͅͅ ̷̤̥̩̭̙̰͈̯̒ͦ̔̓ͬ̎͑̈ͤ̔̀͟ ̧̻̮̬̘̦͈̭̭̱̖̫̟͖̻̬̲ͦ͂̍̒̎͂̈́̚͡ ̸̡̙̯̰̭̞̈́̐ͫ̅̊̋̑.̨͒͆͗҉̨̫̭̲̱̻̯̫̠̠̼͈̖͕̘̤͞ ̴̸̛͕̦̰͕̯͚ͭ̅̄̿ͧ̏ͤͥͫͭ̑̃͛͐̍̔͡ ̸͙͉̗̭̭͔̜͇̣͓̗̱̬̖̓ͮͮͬ͘͘͜ͅͅͅ ̴̵̧̦͇͍͎̱̪ͪ̑̔͐ͬͦ̋͆ͪͥ́̚͡ ̧́̾̀̈̏҉̘̹̤͚̺̟̭̫͇̀͜ ͤͭͧ̎̾͜͏̧҉̯͖͉̤͉̺͓͙͎̭͎̰̝̳̳͡ͅ ̶̴̨̳̥͎̹̲͔̬͓̳̠̻̩͓͔͂̑̾ͪ͋̊ͬͯ͒͋̄̓̈́̄͘͢ ̵̛̛͇̱̲̻̗̝͕̮̣̞̣̃ͮ̓̆͑̅̄͢͝ ̡͐͆̓̏͘͢҉̛̲̘͍̯̯̘̤̪̱͈̙̦̱̳̭ ̢͖̲͙̳̞̙̬̬͈̳̩̼̪͎͎̦̥͓̙ͨ̓ͬ͐͋̎̀͢ ̵͎̘̗̩̝̫̝̦̦̘̠̤̞̹̾̓̆̊̒̉̏͌͡ͅͅͅ ̴̵̱͎͎̝̖̹͊̎̈̅ͭ̇ ̷̖̻͔̠͓̣̘̼͖̜̹̖̩͍͉̐̔̋̀͂ͮ̾ͯ̑ͦ ̷̛̪͈̟̻̳̠̱̬͖̩̦̘̮ͩͦ̀͐̇̈́ͅͅ ̡̈̂́̑͗̃̋͐ͣ͌͑ͯͮͭ͏͈̙͖̝͚̰̻ ͒ͩ͛ͣ̒҉҉̪̣̱̩͖̮̤͇̳̯͖̞͖̟͓̬͙͈̦ ̨̖͙̣̳̣͓͍̙͈̪̭̮̼ͭ̈̆̈̑̿̇ͥ̀ͧ̿ͫ̀͜ͅ ̳͎͓̦͉̓ͥ̅̐̃͗ͨͯ͊ͮ͊̆ͣ̍̒͗́̚͘ ̴̛̊ͦ͌̅͛͡͞͏̲͈͖̗ͅ ̶̵̦̳͓̟̖̖ͫͤ̉̄̈́ͯͨ̕̕ ̧̮̝̖̭̖̯̻͎̰͓̗̰͙̠̦͙̱̍̑̐̔̇͋̍ͣ͑͌̃̅͋̓ͥͯͬ͋̇̀̕͘͝ͅ ̽͑̾̂ͧ̓ͪ͋ͪ̍ͫ̀̓̉̑̇͏̴̦̮̫̟̹̬̳̱͉͈̪̭̱̫̳̬̯͎̲ ̸̛̘̮̙̦̰̭ͩͬͩͫ̔ͧͪ͂͒ͬ͗ͭͦͪ͐͆́̚͘ ̡̢̛̮̘͇̖̜ͬ̓͌͆ͪͯ͆ͩ͆ͨ̌̓̋̽͌ͪ̚͟͜ ̢̛̛͕̟͖̳̺̝͖̪̖̰̾ͨ̾͆͐̽ͩ̄ͪͧͬ́̒̆̔͆ͫ͡͞ ̴͉̟̳̝̞̮̱͔͙̻̲̜̍ͩ̎̓ͮͤͦͯ̐̔̐̈́͌͑͢͜ ͧͯͬ̆ͭ͏̯̗̠̦̗̠̝̳͜ ̵͌ͬ̈́̉ͪ͆ͧ̀ͬ͢͏͔̲̦̼͙̳̰͎̖̝́͞ ̴̋̿ͤ̅́̅͂ͦͣ͑̋͏҉̠͖͕̜̗̤͖̰̭̖̞̝͉͉ ̡̢̤̞̘̻͎̄ͭͣ̋̏ͮ́̇̔ͨ̌ͦ̒̌̏͐̋̕ ̡͐ͩͭ̏̎̀ͫ͛ͥ͏̤͕̩̰͚̣̯̗͇̫ ̴̸̧̗̠͙̤̮̠̻̰̖͓͍̻͓͙̲̳̓̉ͬ̃̿̑ͫ͛̐̋̍̎͒͠͝ ͈̣͖̼̙̩̝̹̗ͭͩ̑̑͌ͨ͒̊́͝ ̸̨̡̛̙̖͇̪̣̞̎͒ͧ̔ͤ͒͠ͅ ̴̑̽̏̀ͧ̋ͬ̚͟͏̸͓̤̻̯̯͖ ̵̨ͪͬ̽ͣͣ͌ͯͪͯ̓ͤ͑̊ͯ͒̔ͧ̀͢҉̱̗͓̪̰̮̫̯̺̯̞̟ ̨̡͔̞͕̫̮̰̲̩̜͔͚͚̮̰͊ͫ͛ͪ̌̓ͩ̌̚͘ͅ ̘̘̳̹͙̩̻͕̞͙̪̮̻̻̩̆̋̎͑̓̾̎̓ͣ͌ͫ́́̐̀̈̿ͫ́̀̕͘͝ ̸̷̫̣̼̳̬͎̩͉͚̙̖̻̺͉̝̋̑͋ͪ̈́̅ͅʰ̙̟͎̯̘͖̤̥͓͉̹̻͓̖͈̞̻̥̈̔̉̈́͋̆̅͒ͧ̒͋̓͐̋̎̀͋́͞͡˛̵̸̖̳̯͓̗̼͉͙̹̣͇͉͚̊͂̽̏ͨ̍͐͊͆͂͑̄͋̀͜͡ ̢̛̘̝͍͍ͯ̔͋̄̔̂ͫ̓͐͑̕͡ ̸̨̱̗̭̹͓̘̤͇͚̝͓́͌̉ͣ̆̈́ͤ̀ͬ̆́̈͂͌̇̀̚̕ͅ ̷̢͕͈͇̳̭̫̣͔̪̅̄̒ͭ͐ ̨̯͕͚̝̙̺̣̜͇͔̰̜̗̞͚̬̪̖̤ͬ̑ͪ̃̒ͣ̔ͯ̀̉͆̊̆̋ ̭̭͖̩͇̱̩̳̻̘̝̲ͭͫ͊̎͋ͮ̃ͩ̽͋̀̕͟ ̷̸̧̫̳̰͉̙̬͇͔̖̗̲͇͔̩̞̮̩͆̇͌̅ͪ̔͌̆̀̏̌͑̿͐ ̵̢͔̳̫͔̦̦̭̫̭́̊ͨ̓ͭ̒̓̓͛̓̔̒̂͐́ʝ̷̫̹̱̬͎̩̟͇̼̥̗̗͉̖̬͖̝͚̳̅̍͂̑̄̋̕͘͟ ̡̺͈͈̯͓̳͙̗͔͙̹̩̘̋͌̐ͨ̐̌ͯ͂̽ͦ͌̂̓͟ ̡̧̛͓̘̹͖͉͇̦͙͈̥͉̖̗̤͙͇̯͎̇̈ͣͣ̄͆̽̀͢ ̵̶̨͎͈͕͇̥͖̦͍͐̾̓͋ͤ̇̓̇̃̓͌͊̊ͮ̓ͨ̚̚͝ ̛̰͔͓̫͈̯͚̩͕̽͛ͬͧͨ̊̇̈́̃̓͜͜ͅ˰̷̱̮̯̦̦̮̗̺̬̳̼̱̃͊ͤ͑̃̇ͥͫ͂ͮ̀͟ ̵̱̖̻͕̩͔̮̫ͪ̀ͣ̃͑̎̂͒ͯ͋̄͜͢ ̸̴̭͔̘͉͚̤̱͙͎͕ͮ̃ͩ̋̊͋͗͘͢ ͍͖͓̩̲̣͍̯̱̠̜͖͈͍̞̗̃͐́̈ͯ͐͊͘͝ͅ ̠̥͔̩̰̗̰̠͉̝̥̰̟͍͎̿ͥ͆ͪ́ͬ̆̇͐͌͂̎̎ͮ̈́ͥͦ͆͜͠ ̘̠̤͍̮̯͉̹̟̥̝̹͈̤͖̘̫̌͒͛̾͑̈͊̑ͩ̇ͦͣ̅̽ͨ͆͛ͪͭ̀ ̷̷̷̶͍̣̼̩̣̺̹̩̮̞͕̘̺̙̒͋̽̍ͫ̎́ ̸̷̨̙̱̣̪̣̟̞͈̝̹̳̜͌̐͐͋ͥ̾̇̄ͥ̋̉̐̾̊͟͞.̛̜̫̩̪̩̯̭͋̋̓̐̅͆̂̐ͤ̔̑͢ ̴̨̲̰̬̙̙̺̘͔̜̼̤͙̲̝͍͔̳͊̑͂̐ͥ̔̓͒ͥͮ͠ ̧̨̰̮̤͎ͩ̇̃͌̒͛͜͟͢ ̸̨̤̖̺̬͕ͥ͛͊ͤ̋̃̑̽͗̆ ̢͙̱͕̖͉͔͉̺͓̻̞̦̩͔͔̮ͭ̓ͤ̐͌ͬͣ̐̂̀̚͝ ̷̧̬̯͈͇̠̥̲̥͍̘̝̟̩̪ͯ͒ͮ̄ͩ̎̊̍̉ͮ͛͐ͨ̌̎̿ͥ̄͢ ̞̤̬͚ͪ͐̿̌̂̎͆̄̀͒̒̆̑̽̓̚̚͟͜͜͡͠ͅ ̴̨̙̺̲̪̞͓̩̥̩͕̬̣͎̦͉̮̤̠̿́̂̆͑ͭ̂ͣͧͪ͒́͊̉̇̇͝ ̨̢ͮͪ̏̒̽̈́̂҉̷͇͇̠̦͘ ̵̢̻̺̤͓̦̝̟͕͚ͮ͐͊̿ͬ̉ͭͩ̄ͫ̈́͟͟͢ ̷̛̃̍̎ͣ͊͋̊͂̈́ͪ͌͗͒ͣͥ͢͏̼͓̥͉̖̦͈̲̤̹͚ ̛͋ͤͫͥͭ͌͛̏ͥ̈ͪͬ̓͋̿͏̭̝̲̯̦̥͉̺ ̷̨̖̬̱̳̟͓̜͕͔̰̰̭͔͋̀ͯ́͠ ̸̛̰̙̼̜ͥ̉ͧ̎ͩ̅̐̃̉ͤ̌͂ͩ͒̚͝ ̢͕̼̰̹̗̻͍̮̤̼̖̳̳̞̞͎̯̇ͪ̊̃ͤ͆̌ͩ̃ͤ̍̓ͬ̍̚͟ͅ ̴̴ͬͦͨ͌̿̏̾̆ͦ̈́̋͝͏̞̹̟͙̦̼̥̳̮̩̙͙͕̻͖ ̷̯̠̭͖̤̺̟̼̻̲͚͉͓̪̟̞͒̐ͯ̚͟ ̵̪͉̯͎͙̌̄ͮ͗͂̌ͯ̌͛̀̓ͯ̃̐̒̔ͬ̽̚͟͞ ̵̷̴͔̜͉͇̭̼ͤ͒̐̓̄ͨͣ ̨̨̗̬̘̱̜̭͖̩͕̯̫͇̳͓̝͔̜ͬ̿̿̍̾̃̀̉̈́̇̅͌̎̄͢͞ ͛̾́̃ͣ̐̎̀̆̅͌ͮ̄̑ͪͨ҉̱̮͖̼̜̰̙̼̤̝͈̹͖̼̙̳͇͇́̕ ͓̮͔̻̬̰̞̗̲ͤ̊ͯ̀̈́́͒̍͊ͭ̈ͫ̐̄͐ͭ̊̉̕͜ ̲̟͍̮͙ͦͥͧ̿̌̓̐̽͆͑ͦͣ̑ͬ̚̕͜ ̷̎ͦ͌͐ͧ̓̇̅ͦ҉̢̞̮̝͍̀͢ ̡͎̩͕͔̣̗̰̟̣̮̹̩̳͕̙̪̠̌̒̋͊͐̔͛̽͒̀ͩ̏͜ ̷̼͖̭͔͔̙̮͙͈̝͛ͯ̇ͥͬ͛̒ͦͯ̅ͩͮ̐ͫ̈̄ͨ͞ͅ ̨̢̢͙͕̫̗̱̗̩̺ͤͨ͆͒͒̄ͩ̐ͥ͋́ͫ̀̑̃ͮ͆͂́̚ͅ ̴̦̘̻̠̟̯̤͛͋͋̿̃ͩ̿͗̿ͪ̃̑̿̿ͦͥͥͩ́́ ̧͐́̽ͥ̄̑ͨ̀̀͊̈́̆ͭͩ̇̈́҉̙̰͇͈ ̸̵̡͇̺̼̯͙̰̭͒ͨ̋̏̀ ̶̵̧͍̼͎͈̙͔̜͗́̓̓̃ͯͯ̀ ̢̋́̈́̈ͤ͝͏̮͖͎͍̻̼͕̮̞̰̬͎͈̹͠ ̨̟̖̤̬̜̗͇̳͐ͯ̏ͮ͑͐̾̈ͫ͋̊̎ͫ͑ͥ̉͌͒́͘ ̢̟̙͎̟̺͉͕ͤ̿̾̓͂̑ͦͧ̎ͧ̆̈ͦͭ̋̏͢͞͞ ̵̵͉̱̞͉̜̝̈́͐͂̒́͝ ̛̰̦̮͍̩̯̪̦̘ͭ̓̍ͮ͐̽̅̀̚͡ ̼̭̗̰̤̜͈̭̲͔͙̥̫͙̥̞ͧ́̂̂͂̎̏ͩ͗͆͂̈ͤ͑ͪ͂̾̓́͜ͅ ͮ͌ͯ́ͯ̉̆̎̒͌͌́̕͏̼͓͈̝̥̻͇͍̼̝͎̞̟̥ʰ͑̒̿ͪ͒͛̽ͪ́̒͝͏̴̛̖͚̭̘̣͇̼͎͔̖̖͔˛̢̯̗͓̼͉̣̙͙͎͚͚̥ͮ̈́ͤ̑̀̚͞ ̶̨͚̗̬̺̹̣̠͔͛ͧͧ̑̀ͧͧ̊ͬ̄̓͛̿̀̍̑͟ ̴̲̤̳̝͈͆ͧ̍ͥ̉͋͂ͩ̌ͤ̾͒ͬ̚͜͝ͅ ̧̢̲͔̱̙̱̤̬̺̲ͩ́̂͊ ̡̛͑́̃ͫ͛͌̆̓̏͌̇͝҉̨̞̙̫͖̬͙ ͨͩ̈͛̔ͧͨ͗͌̀̀̈̀̚͏̜͎̗͇̙ ̷̸̯͔̪̻̹̺̯̭͓̰̾̀ͯ͗̉͌ͭͧ͌͛͋̒͋̑̓̓͘ͅ ̢̭̞̝̦͍̳̱̖͍̺̗͔͊̑ͧ͛̃̏ͬ̈́͌͆̄ͮ̚̚ʝ̢̡̻̟̙̱͖̗̱͆ͦ̍ͪͯ̑͒̅͗̑̀̚̚͜ ̸̴̬̱̭̙͓̳̩̹̙̼ͣ̋ͣ̇͒͌ͮ̊ͫ̑ͬ͌̕͝ͅͅ ̨̛̰͖̰͙̻̻̈ͧ͌̾͌͞͡ ̸̛̱̰͉̩̤̣̟̘̩̜̮̮͆ͩͫ͊̿͒͆̃̈̋͜͢ ̈̇ͣͭ̄̃̍̎ͪ͆̋͐̈́ͬ̉̇҉̶͕̦͖̙̳̦͇̕˰̴̢̨̭̫̻͔̠̘̩̤̩̟̹̰̝͔̃̈́̂ͫ̾͋̀́ͣ̔̈̅ͪͣͪ͗̃͊̚͡ͅͅ ̷̧̱̤̹͙̬̱͚͎͉̻̬͌ͤ́̉͐̑ͭ͞ͅ ͌͌̈̚͡͏̛̼̜̤̹̦͖̟̯ͅ ̧̢̘̜͉͍̖͈͚̠̲̖̻͚̐̋́̀͜͢ ̛̾ͤͮ̈́͗́͛̒͊͗ͬ̚͞҉̬̖͙͉̜̩͓̣ ̴̙̻̯̱͚̣̩̣̞̤̄͒ͣ̆̾͛̓̃̎͑͊͗̒ͩ̑̎ͨ͘͡͡ ̡̂͆͑̽ͯ̾͆̚҉̟̯̮͚̺.̬͉̭̻͍̟̭̟̹͖̩͙̬̪͚ͦ̓ͪ̾̋ͦ̎ͥͥ̌ͦ̃̄̎͌͌́͟ ̩̝̭̻̤̏̃̑̈́̍̋͒̇͗̂̌͛ͤ̉ͥ́͜͠͠ ̴̾ͥͭͮ̊̀͠҉̠̰̲̱͉̲͉͈̭̝ ̸͈͕̗͎̖͔͈̗̩͔̘̓́͒̍̆ͭͣ͆͠͠͝ͅ ̷̧̓ͥ̎̈ͬ̈ͤ͆ͩ̐̓̐͛͗͟͏͕̦̱̹̭͔̭̠͚̩̥̘̰͇ͅ ̇̆͂̅͑̄̓̃ͣ͛͏҉̶̩̥̻̱̫̗̯͖̮͖͕̳̜͈͙͚̤͓ ̴͒͂̾ͦ̉̍ͯͬͧͤͭ̏͒̇̅ͮ̚͏̠̟̹̮͙̠̮̣͍͍̥̙̝̞̘̲̜ ͗̎̃ͥ̿̏̓̀ͥͮ̎̀̔̀҉̳̩̪̲̯̳̠̪̦̬̟̲̰͔͖͇̻͚ ̷̢̧̡̣̪̘͖͖̦͈̙͉̭̱̙̩̩̹͍͙̈̆̓̊ͪ̉ͣ̕ͅ ̴̡̰̠̬̬͚̰͔̗ͣ̍̒̓̄ͯ̒ͪ́ ̸̫̠͓̗̼͓͓̗͓̩̙̝̖͆̋̒ͦ͑̃̇̌̈́̂̓̊̌ͬ͊͜͜ ̶͓̟͇͇̰̫̰̑ͧͪ̊̾̿̂̎́́͠ ̴̠̻͙̠͕̟̦̤̓͂͛̀ͥͯ̀͟ ̶̢̞͖͈̗̥͚̫̳̋̇̄̃̽̍̄́ͮ̉͆ͧ̀ͦ͜͡ ̧̍͂̏͊ͧ̊͋ͨ͑̚͏͔̥̳̻̟̙̭͎̯̤̙̖͖̗̭͖̠̠̣͠ ̪͉̠͓̗̗̠̼̠̞̗͓̮̞͉̩͎̹̣ͦͮ̔̐͆ͮ̕ ̢̛̣̥͍͈̝̬̥̟̟̟̲̯̗̪̹̤̖̖̓͆̋̈́ͨ̀̏ͯ͠͞ ̷̧̛̹͕͇̜͎̣͈̤͎̞͖̜̱̳̲̟̿ͩͥ͜͢ ͥͥ͗̑̐͑ͯ͏̡̙̠͙̞̝̘̮̤͇̻̺̯̩́ ̨̧̫̻̠̜̜̦̻͌́̏͑̚ ̤̪̰͕͖̥̘̘̲͈̟̩̙͚̬͌̔̈́ͤ͐ͮ̌ͬ̃ͬͨ́͘͟ ̢̪̠̘̗̝͖̦͙͈͎̪͖͚͈ͭ̽̀ͤ̏͆̏͘ͅ ̝͕̙͎̔ͥͬͤ̈̏̚̚͘͟͞ ̴̵̫̖̯̘̫͉̞̮̠ͪͦ͑́̑̈̎͑̄̏̋̓̽ ͙̝̩̙͖͍̙̻̻̝͕͙ͥ͊͒͐̈͆͛ͪ́̇ͣ͊̿̃͗ͪ̎́̕͘͟ ̸̷̝̺͉̹̭̪̬̪̈́͗ͮ͌̅̎̔̅ͪͥͅ ̷̶̢̧͓̩̗͔̰̘͇͓̳̹͐ͣͪ̈́̆ͬͫͭͩ͛̍̈́ͨ͒͜ ̡͔̞͍̤͙̺͓͓͈̘̝̤̹̰̯̮̯͚͒ͩ̐͑̿͐̍̋̾̋͌ͦ̂́̚͡ ̴̨͕̝͍̮͚̖̜̯̙̖̪̣̪̱̹̒ͤ̈́̍ͩ͝͡ ̸̢͚̹̞̿̀ͧ͑̏ͮ̆̆̏ͩ͑ͫ̅͊̔̊́ ̶̢̛̣͚͔͖̝̠̜̇͐̊́ ̧̛̜͖͈̖̼̥͂̇ͬ͐̃͋͐͆͠ ̸̛̛̬͓̦̗̭̱̯͎̗̬͙̿ͣ̄̇́̋̊̈́ͥͧ̚͡ ̢̞̤̫̮̙̮͚̝̝̪̔ͫͩ̍̂̋̎̏ͣ̾̓̚̕͠͡ ̛̺͖̳͉̥͍͉̟̦̠̠͔̗͚͓̙͆̊̍̌̆̅̈ͯ͒ͫͮ̌͐̐́͜͠͝ ̛͕̜̠̘̣͈͖̼͕̼͆̇̒̈́ͩ͌̏̑̅ͯͨͫͥ̓̓̋́̕̕ ̵̡̛̛͔͓̗̺̖̟̱͎̝̲̺͈̫̜̗̱̬͓̝ͤ̈ͥ̆ͥ̈͒̽̿͐̒̂́̈́ͯͫͫ̚ ̲̰͕̪̘̹̥̻͍͚͓͆̌͌̌̐̐̈ͯ͑̊͑̐̎́̕͘͜ͅͅʰ̵̼̯̰͇͔͍̬̟̮͖̠͉̖̓ͫ͊̅̈́͋̓̋̀͞˛̧̞͔̤̘̮̳̟͇̘͎̟̆͛́ͪͮ͂ͬ̈ͮͫ̊͂̔͛̇̚̚͞ ̧̦̣͓̼̜͖̎̊͊͆ͬ͒̉ͯ͌̽ͯ́ͤ̚͡ ͮ̔͑͆ͭͪ̂͏̲̪̬̲͔̙̖̭̤͘͠ ̓͌̍̒͂ͣ̉̇̈̈́̒̎ͪ̀̚͜҉̧̗̱̫̹͈̭͎͕̘̹̗̼̤͚̕ ̮̭̱͖̭͔̼̗̫͍̦̳̹̈͊̌̌ͮ̒̃́́͡ ̢̋̂́͏͢͏̤̰͚͎͎̖̼͖͚̪͍̟̱ ̴̧̣̤̘̖̜̊ͨ͋͐̐̾̏͟͠ ̴͍̥͚͖͖̪͖̘̺͕͖̒̀ͨ͗̚͞͡ʝ̸̢̺̺̼̮̘̲̞͕̦͍̖̙͈͍̲̓ͣͮ͐͐͘͞ ̗̹̝͎̹̞̻̠̠̻͚ͩ͆͒̂̑ͩͧ̽̔̀̚̚͞ ̸̵̡̤͓̳͚̳̞̠͉̤͍͖̙ͯ̂̾̆̓ͩ͘͝ ̸̴̣͇̭̱͉͒ͫ͛̑̽̓̓ͬ̐ͬ̄ͬ̃̚͞ ̢̠̣̮̲͎̰̹͙͓̣͓͉͚̞̱̍̾ͦ̂̔̋̄̄̀͘ͅ ͎̰̝͖͎̹̹̼͙͎̥̙͕͔̞̇̂̂ͤͦͤ̓̾̔ͮ͛ͯ̒̀̚̕ ͖̘͇͈̰̥̹̝͔̼̹̣ͦͩ͆͋ͬ̕͟͞˰͐̇́͌̏̾͑ͯ͒̚҉̶̡̢̺̝̖̣͎̞̰͝ͅ ̸̡̨̜͓͙̻̟͔̫͉͉̦͍̬̣̝̭̊̑̎̄͊̑̍̿͊ͪ̈́̈͋ ̢̙̮͓̙̙͈ͪ̈̓ͣͦ͌ͥ́ͪ̈ͩ͑͂̀̚͝ ̴̠̥̱̪͔̖͎͓̩̖̗ͥ͗̆̃̿̇ͣ̋ͮ̎̐ͩ̀ ̂̐̽́́͏̬̗̞̙ ̷̸̷͉͚̜͈̱͖̜̾ͮͥ̐̌ͧ̃̔͋̅͗̾͌̈̈́̚͟ ̛̺͇͉̼̝̙̠͔̔ͣ̓͑ͦ͑͗̑͐ͦ̍.̴̠̳͎̝̱̺̙̰͈̲̘͙̭̰͐̌͌ͤ͗̄͛̆ͣ͆ͭ̒ͩͩͬͥ͂̚̕͘͡͡ ̵̢̳̬͍̥̪͍̙͚̘̪͈̱̖̜̠͎ͧ̇̆ͦ͊̎̒ͭ̉͑̎̇ͫ̅̌͗ ̵͓͉̖͚̭̘̆ͤͧ̊̒͂͊̓ͦ͋̒͋ͯ̑̈͝ ̶̯͎͖̺̠̥͍̈̆ͩͭͫ͒͌̚̕ͅ ̹̭̬̼̪̦̥̙̆ͦ̈ͥ̌̅̉͌́ͨ̓͌ͭͩ̐͟ ̶̢̘̖͖̈̈́͋͆̃̎̊́̂͂ͬ̒̊̿́ͩͦͮ͠ ̨̤̙̬̦͍̣̜̣̲̺̠̮̟͍̗̼͖̻͑̌̍ͪ͞ ̵̷͕͚̱̱͖̮͈̮̭̜͉͚̘̞̳̟͒̌̍ͨͮ͆̌̉ͨ̄͡ ͧͧ̋̍́ͧ̅ͬ͑̔ͩ͂̒̌́͡҉̷̙̯̬̺̲̥̣͔̣̼̱͈̩̯͉͞ͅ ̜̳̞͈̳͙̗͕͎̠ͣͤͥͯ́͟͡ ̓̆̓ͯ̉ͬ̌͊̈́̂҉̡̡̢̲̻̦̪̤̭̻̖̤̱͈̟͔͙͓̼͉͠ ̆ͮ̎ͩ̈́ͮͭ̋̊̉́̈̀͋̂̓͜͢͏̣̺̯̤͕̪̖͓͉̬͓͓̠̜̙͠ͅͅͅ ̷̧̟̺͖̘̺̻̱̣͙̳̹͓̋̑ͪ̽̈́̄̌̃͆͂̿͢͡ͅͅ ̵̟͔̺̘͔͙͈̤ͯ͒̆̑̆͒͑͆͆̐̀̃͆ͪ͘͟͟ ́̄͐̇̇͌̚͞҉͉͔͎̰̞̰̣̹ ̴̧̲̜̪͉̖͕̥̭̞͉͍̙̞̦̫̞̪̱̖̒͌̒̓͑̉͑̓͗̽͝ ̩̳͇̭̳̙̝̙͉̮̼̼͉̪̍ͤ̒̍͜ ̵̶̲̭͇͓̙̝̱ͪ͛̇̒ͯ͊̎̀ͅ ̷ͥͣ̑̋̐͆͞͏̨̪̥̟̘̼͇̟̻̣̰ ̢̞̤̞̠̹̥̹̹̦̭̲̦͑ͪ̈́̎̂̚͞͠ ͈͇̼̯̹̳͋ͧ̐́̚͟͜ ̴̈́̌̂ͯͮ̅̉ͮ́̎̈́ͨ̊̐͋ͦ̿̓̚͡͏̛͏͈̯̦̗͈̗͈͉͔̦͓͙̠̗ ̆́̂͂̆́ͧ̀̌͆̐̔ͦ́̑҉̧̛̖̱͎̺̹͓̦͇̘̖̦̱͚̭̠ ̂ͬ̽̋̐͏͞҉̷̨̣̜͚̺̥̺̖̜̦͓̥̦̮̳ ̵̢͕͔̼̮̦̣̥͔̘̘͕͕̲̩̪̼͋ͭͨ̔ͣ̑ͥ̽͂̀ ͉̬̝̳̫̍̈̎̈́ͤ̃͛̓̇͌̆̇͡͞ ̛̼̙̤̲͎̘̞̙̱̞ͣ̔ͧͧ̿̊̅̋̑͗ ̴̾̌̈́͛̋ͫ̄ͥ̐ͩ̿̍̓͏̵̢͖̹̰̱̠̜͔̺̫̼͉̣̼ ̷̡̯͎̖͓̞̫̳̺̭̰̦̮͛̉̆̓ͬ̑ͬͫ͊̅ ̷̡̼̱͎̠͙͈͑̆̎̔ͪͫͪ̒̈́͆̌ͬ̊ͣ̐̏͑́ ̧͊̈̽̅͋͌͏̡̨͓̠̹̩̲̤̙̩͕̭̦̯͝ ͌̒̈̽ͯ̓ͬ̈́̓ͭ͒͛̄̽̍͑͒̔́҉͘҉̩̬͇̣̥ ̧̘͖̯͈̥̬̥͙̦̙̱̻̝̳̾̏̂ͧͤͨ̔͊͋̈́ͬ̌̏͢ͅ ̛̃̃̍̒̅̿ͬ̋̅ͪ̉ͩ͊̊̇̚͏̴̢͎͇̮̹̫͔̠͔͍̤̱̻͘ͅ ̢̭̝̹̰͉̱̝̹͖̺̍ͣ̄ͯ̒̐͌̒ͮ̃̌ͣͯ͐͑̔͐ͦ́̚͞ ̧̼͔͔̺̹͈̘͈͎̬̣̙̭͕̭̽̍̿ͭ̌ͮ͠ͅ ̸̵̪̝̘̖̳͔ͫ͌ͨ̋̅ͨ̉̇ͬ͒͑ ̧̩̫̩͕̞̩̼͔̥͕͎̤̰͓̀͛̍͗̅̌̀̆ͬ̌͌̿̽́ ̓̈̂͌ͯͥͯ̓ͥ̆̌ͤ͂̾̋̑̉̿̚҉̝̠͙̲̞͖̩̼͖̗̻͇̮̰͉̩̰̦̥͘͘͘͜ʰ͂̐̑̐ͯ̎̎̄͆̓̎̐̒͜͝͏̷̬̳̝̭͉̹̩̟̙̖̙̼̖̣̯̹͟ͅ˛̺̪̹͖̦̤̘̼͂̀̊ͦ̌̐̅̀̽͆ͮ̍ͥͯ̋͊ͯͪ̃̀͟͜ ̷̶̺̲͖̪̘̘̪ͥ̇̓͆ͭͭ̋͆ͯ̂ͥ̐͒́̀̚͢ͅ ̨̮̻̰̙̖͔͎̬̘͇̺̪̝̻͉̱̼̿ͫ̊̌ͅ ̊̓͋ͪ̅̒̈ͭ̕͜҉͓̬̰͖̗̲̬͖̘ ̶͈̦̲͇̙͉͑ͥ̇̄ͣ̌̎̒͜ ̄͗̑̂̂̆ͤͨ͋́ͪ͋ͫ̀̍͒͂̚̚͏̮͇̩̘͚̫͎̲̟̬̞̝̘̟̘͘ ̵̶̨̢̥̱̲͕͕͈̟̗̲̲͕̹̥̳ͥ̌͂̉͂̐ͦ̃͋͊͐̇̌̒͢ ̵̷ͤ̉̆ͯͣͭ̔͏̨͉͍͍̣͚̰̝̲̺̹̩͙̪̠͈̤ͅʝ͔͎̳̯̤͛͋̈̿̐͘͟ ̶̴͍͕̰͙̣̞̾̓̒̓̄͊͌͂͌̋͒̓̉̄̌́̚̚ͅ ̶̶̤͉̙̤̹̭̺̺̹̬͐̉͗͜ͅ ̸̵̢̢͓̮̜̪̬̦̿̍ͤ̀̐ͣ̒̈͋͐͒̋̈́͜ ̸͓͍̊͋̑̂̄͌̀̏͠͞͞͞ͅ˰̸̰͕̹̤̖̼̦̰͒ͪͦ̈ͮ́ ̸̢͖͇̝̤̟̹̠̣̘̏̂ͭ́̆͂͑̂͌̿͛̔̊̚͡͝ ̷̷̢̧̯͇̠̤̝̩̱͍̠͚͐̂ͪ̽̊ͫͫͪ̾̐ͩ̚͟ͅ ̉̈ͨ̄͑̍ͪͫ̌̓͋͆͌̒̆ͦ͐͘҉͇̝͚̜̘̻̖͎͖̗͇̥̮͎̯̗ ̓̊̿͌ͧ͒ͨ͒̑͆̃̋ͥ̋͠͏̟̟͔̰͇̙̣̯͈͍ ̐̄̓͗ͧ́͒̒͠͏̜͖̻͕̫͍̲͔͎̬ͅ ̵͚̺̜͚̙̤̟̲̟̝̤̱̗͔̭͇͇̼͊̐͊͂̽̑͘.ͪ̓͂͊ͤͩͩ̒ͩ̀̽̒͑̀͡͠҉͏̦̹͇͉̹̯̯̟̺͕ ̢̧̩̞͈̜͉͚̩̞̯͍̤̙̱̳̀̈̓̐ͯ ͔̜̰͈͖̟̗͓̙̪̯̜̠͔̱̹̥̮ͪ̏̄̃͋̋́͢͜͞ͅ ̢̘͙͖̫͕̤̮̪̘̦ͧ̒̽ͮ̊͌̔̊̌̉́ͅ ̸̒ͮ̓̐̄̑̏̓̊̅ͯ͒ͬ͝͠҉̤̰̮͔̮ ̙̭̪̼͎͕͇̹̲̻̙̹͕̫̬̦̣̔̃̐̒͛̕͠ ̵͎͓̺̙͔͈͖̰̝͔̜͇̥̾̉̌̿ͪ̓͂̄͌̓̓̃͛̄̽͛͐ͬ͢͞ ̼͔͕̗̲̭̗̬̼̞̝͖̲̠̮͓̯͚̺ͣ͊ͧ̈́ͥ͒̀̒͌͗ͯ̌ͨ̚͟͜͠ ̾ͥ́͊͝͏̹̙͍̤̺̮̰̘̫̦͕͕͖̫̫̲̞ͅ ̢̥̝̟̳̍ͥ͑͛́̕͢ ̶͓̯͇̱̘̬͕̭̤̰̄͆ͫ̅͒̀̄̇̆ͮͭ̄̒́͢͝͠ ̞̰̮̖̬͖̫̤̮̖̥̙̖̗̄ͪ͋̑ͣ͘͞͠ͅ ̘̩̖̪͕͇̝͚͈̈́̉ͮ̓͢ ̷̷̦͓̬̦̹͙̠̫̼̬͍̟ͨ̐̀ͧ̋͆́͜ ̧͔̭͈͓ͯͣ̓ͤ̏̀ͣ͐̔̃͑̂̚͘͝ ͆̊ͥ̌̋̾̏́̇̏̅ͩ́҉͏̻̰̺͔̹̰̗̦̮́̕ ̧̯̬̗̲̤̭̖̞̼̪͖̩̤͔ͬ̅͐ͨ̊̓̒́̏͘ ̴͚̜͔͖̗͎̜͔̝͋̆̌ͬͧ̓̍̅ ̸̡̩͖̱͇͙ͣͭ̄ͭ̓͆̐ͬ͑͛̈́͌́͠ ͉͉̙͖̖̲͓̜̤̬̬̖͊̈̿̀͗͟ ͆͊ͣ͐ͨ͒͏̴͍̗̳͙̝̘̖̻͕̱̹̝̀ ̵̞͍̼̘͍̼̲͉̤̖̼͓̞̞͉̹̞̋ͧͨ́͊̃̏̑̏ͯ̃ͮ́́͠͞͞ͅ ̨̦̭͖̰̤̭͉͚̠̗ͫ͗̾̊̓̽̃̊̉ͭ̎̽ͥ̌ͭ͛ͥͤ̀͘̕͟͜ ̳͔̗̼͈̰͎͖̪̻̩͈͙̠̖̮͛ͪͬ̓ͬ̈́͆̌̃͊͘͠͠ ̸̷͉͔͙̯̩͔̣̫̠̯͓̗̬̞͎̞̯͕͊͑̽͂ͫͭ̑̔̒̚̕͠ ̠̠̖̯͉̙̭̩ͧ͊͒ͫͬ̂ͬͨ̇̈́͌ͮ̔̑͒́̕͞ ̴̸̢̟̹̜̗̮̠̰̖͚͛̎ͦ́ͤͩ͌ͧ͆̃̓̓̍̑ͫͦ͘ ̵̵̸̥͕̘͓͓͎͛ͣ̎́ͅ ̢̧̢̤͍̥̬͖̟̦̭̭̔̈ͥ̓͋ͫ̏̔̅̂͊̂́ͪͮ̾͋ͬ̕͞ ̸̡͔̣̥̹͉̫̹̗̭̝̗̭͉̭͉̳ͮ̾ͥ̃ͥ̈́̿̽̊̈́̑ͨ͌ͪͭ̚͞ ̧̱͔͇̳̩̻͂̂͒̄́ͦ͗ͪͣ͌̾̀͢ ̶̸̨̛̠̩̺̱̬̞̺̃͊̿ͦ͂̒̆̃̉ͯ̾̒ͮͭͭ̽̽ͅ ̲͖̬̮ͧ̇͛ͦ̈́ͦ̔̾̏̐̓͌͑ͤ͊ͬͮ̀͘͢ ̵̩̫̙̝͔̭̲͇͔͇̖̩̞͓̳̞͓͈͆͐ͧͣ̈̈́ͥ̇͊͛̋̇͂ͨ̃ͦ̕͟͞ ̵̣͚̜͈̭̔̔̅̌ͬ̓͗̐ͥͭ̓̒̍͗͡ ͯ͛͐͆͊ͩ͒̔̐̍ͪͧ̈́̋̆ͦ̏ͭ͏̜̻̳̤͇͍͖̯̰͚͍̜́̀ ̈̑̋ͨ͏̴̴̡͖͈̘̮͇̺͚̥̗͠ ̴̤̣̟̫̤̯̘ͯ̐͐̐̊͐ͮ̈͐͠͠ʰͮ̂̌̈́͆͑͑̚͏̷̗̞͎̰͍̝͎͔̘̰̻ͅ˛̷̺̩͎̻̼̙̙̯̺̟͉̘̻͇̖̰̦̟̑̏͊̏ͯ̄̏̃̉̾̎́͢͞ ̡̡̧̪̤̣̮͚̜̰͍͕̹̩ͯ͂̋ͫ̅ͨ̒ͣ͗͟ ̨̓̈́ͦ̈́̿͊̿̊̒ͧ̚͏̸̷͔͔̜̳̣͍̹͕ͅ ̒͐͆̀̀̊͋ͭͩ͊͑̍̿҉̶̢͚̤͉͓̰ ̴͎̖̝̺̼̺͕̙̳̼̪͈͎̬̗̬̊̅ͬ̂̃͒̃̉ͦ͡ ̧̫͇̤̥̦͉͈̯͔͙̦͓̬̌ͦ̏̈́͆̂̉ͥ͗ͅ ̛̻̜̞̯͈̪̤̣̯̐̇̒͆ͮ́ͣ̅͒́̎͗̚͞͡ͅ ̢͎̞̼͈̯͍̻̭͂̓̌̏̇͗̑͆ͩͪ͋̒͊ͥ̒́̾͗͊̀͞ ̶͕͓̣̦̪͉͎̫͈̬͉̖̮̞̲ͯ͂ͦ͂̀͠͝ʝ̧͒͒ͭͬͧ͏̛͇̮͙̬̙̼̖̪͔̘̬̘ ̧͈̲͖̼̞̯ͩ̿̇ͣ͌́ͣ̒̇̈̂̀͑̿ͮ̓͒́̕ͅͅ ̸̧̛̺͇̩̤͉̝̳̻̆͂͑͐̏̀̔͑͑ͯ͘̕ ́ͩ̈̇̄ͫ͆̎̐̎ͯ̄ͮ̾̎ͭ̒͏͠͏͕̜̘͓͍̩͔̝̻̗̪̲̬̮͔̀ ̸̢̛̫̹̜̝͇̫̔͒̏͟˰̴̢̙̖͔̟̖͔̃̐͂̆͑ͭ̆͌ͣ̍̃ͤ̓͗̽̂̀͠ ̶̧̩͉͔̦̯ͩͪ͌ͮͤ̇͑͂ͫͤ ̢̠̞̺̹̙̖̱̞͚̘̥̠̪̪̰͖̦̮̊ͣͮ͑̏̇͛̾̑̋̕͝͠ ̶̡̢͎͖̬̥̩͔̲͖͉̔̑̊͊̑ͭ̅̌́͌ͪ̋ͩ̓́̀̚͡ ̸̸̧͓͚̼̣͎͇ͮͧͨ̌͊̏̈́̈́ͪͭ̎͂͊̐ͥ̄͘̕ͅ ̛̟̰̤̬̪͚̙̣̪̠̳͉̼̪͉̘̩͕ͧͮ̎͋͋̓̔̈́ͩ̃ͫ̾̚͘͝͞ ͚̘͕̹͚̫͇̦͔̲̖̳̩̲̤ͣ̅̃̋̍ͦ̎͂ͧ͆ͣ͑̔ͫͣ͛͒̀.̧̨̛̩̙͕̭̜̬͚̪̻̥̺͒ͨ̓ͧ̎̌͛͊̑̄͛ͫ̾̌ͬͧ͗ͤ̀͠ ̡̛ͫ̃͂̈́͑̐̃̆̇͆́͏̜̤͍͉̱̱̟̳̰̯̳͓̮͙̮̺ ̢͙̣͕̰̣̄ͥ̍̓̓ͣ͌̋̇̊ͪ̓̃̾͑̏͗̓̍͜͝ ̸̧̲͙̜̝̑̎̑̓̈́̑̕͘͠ ͇̬̫̯̪͎̗̳̒͛̍ͨ̽ͤ͘͡͝ ͬͥ͑̂̒͂̓͌̓ͪ̉̓҉̸͏̷̥̖̲͔̞͍̙̬̣̗̜̲ ̘̰͉̦͓̦̥̮̝̩̺͇̬̞̱͕͇̿̀͒̆̑ͨ͊́̕͝͝ ̴̨͎̭̪͍̣͎̄̃ͭ͗͢ͅ ̸̨̨̄̊͐̾̅҉̖̦̯͖̠̞̜͈̩̦̣͎̰̜͍͓͕̱ ̰̭̼͎̳͓̱̯̞͓̹͈̼̋̓̽̒ͨ̾̋̊͛ͬͭ̚̕͢ͅͅ ̵̡̤͚̭͉̤̱̈ͯͪͬ̋͊̐̅ͯ̈́̿̿̄̑̀͝͡ ̴̡̻̙̙͇̱̩ͫ̐̀͋͛͛̔ͣ̽ͯ̎ͥ͒̑̌͟ ̷̨ͫ̑͐̉̀̕҉̝̩̺͎ ̸̨̢͙̠̦̻̱͉̜̲̫ͥ̒ͩ̀́̄̄̈ͦ͒ͨ̇ͥͪ͛̓͢͡ ͗̓̄ͦ̐͆ͯ͐ͭͯ͑̔ͩ̉͏̛̙̟̘̪̙̯̻̘̙̯̥̘̲͎͕̯͉̘̀͝ ̶̵̸̴͙͉̲̠͙͛̔̆͆̉́ ͚̥̭̦̗̝̯͂͊͗̉̌̉̀̌̅͒͐͜͢ͅͅͅ ̧̩͎̟͉͍͈̞͙͚̙̼͊͐̓͂̉ͨͮ́̃̌̆̋͛͑̌ͫ̂̕͜͢͠ͅ ̶̸̢̥̱͓̩͕̙̲̮̼͚̤̥̠͕̑̂̀̎͊͊ͫ͗͡ͅ ̷̛̦̫̭̟ͥͮ͐̂̽̍̚͟͡ ̇ͩ͊̊̎ͣ͆ͨͦ͛͒͑͐̀҉҉̶̖̲͚͕̼ ̫͍̘͇͎͈̬̟̹̟̲̲̗̓̉ͩͭ̊ͣ̿̈́̆ͪ̐ͤͨ͝ ̐ͦ̃͋̓̍̿̄̾͌ͮ̓̌ͯͮ̂̂͗҉̵̨̼̫̱̺̫̦̀͝ ̢̽͐̋̿ͭ͛̏ͪ̾̐̍̌̓͋͜҉̛̦̗̻̠͉̣̕ ̶̛̲̳͉̼̹͖̟̯̹̤̳̑̀̀̀̅͊̍̏ͭ͛͑̉́͜͝ ͋̄̓ͦ̐́͞͏͕̪̘̮̮̱͕̖̼ ̡͍̝̦͚͙̮̲̦̦͉̟̲̲̞̟͙͌̿̓ͣ̂̾͆̍ͭ͐ͦͨ͋ͨͧͦ̅́̚ ̵̱̣͙͙̺͉̭̳͇̻͇̠̯̦̼͔ͮͧ̊̒̓̓ͧ̄͒̀̊̋̾̀̚͠ͅ ̀ͣ͑̂ͬ̋̑̑̈ͭ̓͊ͪ̎̃̚͘͏̴̨̤͍͕͈̞̹̗͉̙͉̫͇ͅ ̩̘̳͈͙̥͎̥̤̼̪̜̟̺͚̭̤̃ͧͥ̒͋̀̂̿̅͋̈ͮ̓ͤ̽͜͜ ̸̶̨̩̹̬͎ͧͪ̇̏́̃̄̅ͬ͗́ͯͦ̀ͨ̿͌͟͝ͅ ̨̝̻̜̝̰̙̏ͧ̊̽̿͗̍ͪ͝ ̊̂̇͌ͩ̃̔͗̑̌̋̑̉͗̔ͩ҉͡҉̜͖͈̟̼͇̪̮̩̻̼̬ ̷̛̯͈͍̬̣̪̟͓̞͔͛̓̒͒͐ͬ̽ͨ̾ͥ͂̉̊ ̡̛͍̰̦̙̖͈̞͙͈̠͈̲͓̝͇̫͈͇̋͗̍̊ͤ̒͆̔̃̈ͫͣ́̐̚͞ ̷̬͇̹̣͔̣͖̤̘̙̖̙̤̞̈ͫ̃̄̊ͪ̉͋ͣͥ̐ͪ͋́͜͠ ̶͈͕̭̗̥͍̳̯̯͚̠̣̎͌͂̄̌͂̓͛ͩ̋͒̚̕̕ ̶̤̱̗̙̩̜̘̰̱̮̬̪͉͙͓̙̳̃̅ͥ̄́ͅ ͬ̃̄́͞҉̮̗̖̩̥̜͈̟̻̻̥͖̥̠͓̣̗͓̹ʰ̨͚̭̟̩͙͌̋͆̏̈́̂̂͂̊̂́͞˛̢͛ͥ̎̂ͥ̉̉͒̌ͥ͛̍̀ͤ͑ͥͯͫ̚͜͏͚̭̮̦͙͍̳͈̹̼͙̱͕͚ ̭̗͚͎̏̈́ͧ͗̀͛̒ͪͥ̓͂͛ͬ̂̊̿̄ͩ͠ ̨̛͕͇̘̯̞̹̼̥̮̝̥͈͚̩̗͚̓̂ͣ͌ͩͯ̅ͦ̈́̈́̈́̒ͫͣ̒ͯ̎ͮͯ ̸̶̲̠̦̙̱̫͕͍̙̩̙̼͎͙̠̥͛̓͂ͦ́̐͛̓́̅ͤ̇͐ͫ̒̇̀͟ͅ ̡̩̤̱̬̗͓̰͈̞̫ͨ̿̈́̌ͨ͆̎̆̋̔͆ͦ̅̓̈̿̊́́͘͜͡ ̧̦̬͎̼̗̪̞ͤͥ̃̔̔̎͗̀́́͜ ̸̧̛̟͈̭̮͋͋ͦ̍ͥ̆̈͛̽̃͋̕͢ ̸̞̤̳̹̪͔̥̳̗̭͚̥͎̠̼̅̋̇̌̂́̈́͢ͅʝ̈͋͗ͦ̈́ͯ҉͓̦͍̜̫̞͞ ͥͯ̓ͨ͏̷̩̤͇̖̗̬͉̘͈̤͚̳̼̤̳͓͖͚ ̨̰͕͖̝̹̗̥̪͈̗̟̳̫̽ͫͨ́̎̿̽́ͥ̽́͡ͅͅ ̧̭͈͙͈̒̓̔͛̏ͬ̃ͩͫ́ͯ̆̽̕ ̵̢̻̙̫̹̰̲̮͓̱̞̻͕̥͇͇͚̫̗ͭͪ̀͋ͥ͋̓ͪͬ͂ͤ̈́ͬ̋˰̷̗̺̼̯̖̱̥̼̠̎ͩ̇̃͢ͅ ̢͕̘̹̱͎̜͛́͗́̓̀ͯͨ̿̐̈́͗ͩ̃̊̀ ̸͓̜̫̖ͥ̊͒̈̔ͭ̈̑ͦ̀̒̚̚͠ ̶̛̩̰̱̼̻͕̲͙̼̱̰͖̤̥̝̊͛͑ͭͥ̉̃͒ͮ̄̍̀̒̿ͨ̊̐͝ͅͅ ̷̤̥̩̭̙̰͈̯̒ͦ̔̓ͬ̎͑̈ͤ̔̀͟ ̧̻̮̬̘̦͈̭̭̱̖̫̟͖̻̬̲ͦ͂̍̒̎͂̈́̚͡ ̸̡̙̯̰̭̞̈́̐ͫ̅̊̋̑.̨͒͆͗҉̨̫̭̲̱̻̯̫̠̠̼͈̖͕̘̤͞ ̴̸̛͕̦̰͕̯͚ͭ̅̄̿ͧ̏ͤͥͫͭ̑̃͛͐̍̔͡ ̸͙͉̗̭̭͔̜͇̣͓̗̱̬̖̓ͮͮͬ͘͘͜ͅͅͅ ̴̵̧̦͇͍͎̱̪ͪ̑̔͐ͬͦ̋͆ͪͥ́̚͡ ̧́̾̀̈̏҉̘̹̤͚̺̟̭̫͇̀͜ ͤͭͧ̎̾͜͏̧҉̯͖͉̤͉̺͓͙͎̭͎̰̝̳̳͡ͅ ̶̴̨̳̥͎̹̲͔̬͓̳̠̻̩͓͔͂̑̾ͪ͋̊ͬͯ͒͋̄̓̈́̄͘͢ ̵̛̛͇̱̲̻̗̝͕̮̣̞̣̃ͮ̓̆͑̅̄͢͝ ̡͐͆̓̏͘͢҉̛̲̘͍̯̯̘̤̪̱͈̙̦̱̳̭ ̢͖̲͙̳̞̙̬̬͈̳̩̼̪͎͎̦̥͓̙ͨ̓ͬ͐͋̎̀͢ ̵͎̘̗̩̝̫̝̦̦̘̠̤̞̹̾̓̆̊̒̉̏͌͡ͅͅͅ ̴̵̱͎͎̝̖̹͊̎̈̅ͭ̇ ̷̖̻͔̠͓̣̘̼͖̜̹̖̩͍͉̐̔̋̀͂ͮ̾ͯ̑ͦ ̷̛̪͈̟̻̳̠̱̬͖̩̦̘̮ͩͦ̀͐̇̈́ͅͅ ̡̈̂́̑͗̃̋͐ͣ͌͑ͯͮͭ͏͈̙͖̝͚̰̻ ͒ͩ͛ͣ̒҉҉̪̣̱̩͖̮̤͇̳̯͖̞͖̟͓̬͙͈̦ ̨̖͙̣̳̣͓͍̙͈̪̭̮̼ͭ̈̆̈̑̿̇ͥ̀ͧ̿ͫ̀͜ͅ ̳͎͓̦͉̓ͥ̅̐̃͗ͨͯ͊ͮ͊̆ͣ̍̒͗́̚͘ ̴̛̊ͦ͌̅͛͡͞͏̲͈͖̗ͅ ̶̵̦̳͓̟̖̖ͫͤ̉̄̈́ͯͨ̕̕ ̧̮̝̖̭̖̯̻͎̰͓̗̰͙̠̦͙̱̍̑̐̔̇͋̍ͣ͑͌̃̅͋̓ͥͯͬ͋̇̀̕͘͝ͅ ̽͑̾̂ͧ̓ͪ͋ͪ̍ͫ̀̓̉̑̇͏̴̦̮̫̟̹̬̳̱͉͈̪̭̱̫̳̬̯͎̲ ̸̛̘̮̙̦̰̭ͩͬͩͫ̔ͧͪ͂͒ͬ͗ͭͦͪ͐͆́̚͘ ̡̢̛̮̘͇̖̜ͬ̓͌͆ͪͯ͆ͩ͆ͨ̌̓̋̽͌ͪ̚͟͜ ̢̛̛͕̟͖̳̺̝͖̪̖̰̾ͨ̾͆͐̽ͩ̄ͪͧͬ́̒̆̔͆ͫ͡͞ ̴͉̟̳̝̞̮̱͔͙̻̲̜̍ͩ̎̓ͮͤͦͯ̐̔̐̈́͌͑͢͜ ͧͯͬ̆ͭ͏̯̗̠̦̗̠̝̳͜ ̵͌ͬ̈́̉ͪ͆ͧ̀ͬ͢͏͔̲̦̼͙̳̰͎̖̝́͞ ̴̋̿ͤ̅́̅͂ͦͣ͑̋͏҉̠͖͕̜̗̤͖̰̭̖̞̝͉͉ ̡̢̤̞̘̻͎̄ͭͣ̋̏ͮ́̇̔ͨ̌ͦ̒̌̏͐̋̕ ̡͐ͩͭ̏̎̀ͫ͛ͥ͏̤͕̩̰͚̣̯̗͇̫ ̴̸̧̗̠͙̤̮̠̻̰̖͓͍̻͓͙̲̳̓̉ͬ̃̿̑ͫ͛̐̋̍̎͒͠͝ ͈̣͖̼̙̩̝̹̗ͭͩ̑̑͌ͨ͒̊́͝ ̸̨̡̛̙̖͇̪̣̞̎͒ͧ̔ͤ͒͠ͅ ̴̑̽̏̀ͧ̋ͬ̚͟͏̸͓̤̻̯̯͖ ̵̨ͪͬ̽ͣͣ͌ͯͪͯ̓ͤ͑̊ͯ͒̔ͧ̀͢҉̱̗͓̪̰̮̫̯̺̯̞̟ ̨̡͔̞͕̫̮̰̲̩̜͔͚͚̮̰͊ͫ͛ͪ̌̓ͩ̌̚͘ͅ ̘̘̳̹͙̩̻͕̞͙̪̮̻̻̩̆̋̎͑̓̾̎̓ͣ͌ͫ́́̐̀̈̿ͫ́̀̕͘͝ ̸̷̫̣̼̳̬͎̩͉͚̙̖̻̺͉̝̋̑͋ͪ̈́̅ͅʰ̙̟͎̯̘͖̤̥͓͉̹̻͓̖͈̞̻̥̈̔̉̈́͋̆̅͒ͧ̒͋̓͐̋̎̀͋́͞͡˛̵̸̖̳̯͓̗̼͉͙̹̣͇͉͚̊͂̽̏ͨ̍͐͊͆͂͑̄͋̀͜͡ ̢̛̘̝͍͍ͯ̔͋̄̔̂ͫ̓͐͑̕͡ ̸̨̱̗̭̹͓̘̤͇͚̝͓́͌̉ͣ̆̈́ͤ̀ͬ̆́̈͂͌̇̀̚̕ͅ ̷̢͕͈͇̳̭̫̣͔̪̅̄̒ͭ͐ ̨̯͕͚̝̙̺̣̜͇͔̰̜̗̞͚̬̪̖̤ͬ̑ͪ̃̒ͣ̔ͯ̀̉͆̊̆̋ ̭̭͖̩͇̱̩̳̻̘̝̲ͭͫ͊̎͋ͮ̃ͩ̽͋̀̕͟ ̷̸̧̫̳̰͉̙̬͇͔̖̗̲͇͔̩̞̮̩͆̇͌̅ͪ̔͌̆̀̏̌͑̿͐ ̵̢͔̳̫͔̦̦̭̫̭́̊ͨ̓ͭ̒̓̓͛̓̔̒̂͐́ʝ̷̫̹̱̬͎̩̟͇̼̥̗̗͉̖̬͖̝͚̳̅̍͂̑̄̋̕͘͟ ̡̺͈͈̯͓̳͙̗͔͙̹̩̘̋͌̐ͨ̐̌ͯ͂̽ͦ͌̂̓͟ ̡̧̛͓̘̹͖͉͇̦͙͈̥͉̖̗̤͙͇̯͎̇̈ͣͣ̄͆̽̀͢ ̵̶̨͎͈͕͇̥͖̦͍͐̾̓͋ͤ̇̓̇̃̓͌͊̊ͮ̓ͨ̚̚͝ ̛̰͔͓̫͈̯͚̩͕̽͛ͬͧͨ̊̇̈́̃̓͜͜ͅ˰̷̱̮̯̦̦̮̗̺̬̳̼̱̃͊ͤ͑̃̇ͥͫ͂ͮ̀͟ ̵̱̖̻͕̩͔̮̫ͪ̀ͣ̃͑̎̂͒ͯ͋̄͜͢ ̸̴̭͔̘͉͚̤̱͙͎͕ͮ̃ͩ̋̊͋͗͘͢ ͍͖͓̩̲̣͍̯̱̠̜͖͈͍̞̗̃͐́̈ͯ͐͊͘͝ͅ ̠̥͔̩̰̗̰̠͉̝̥̰̟͍͎̿ͥ͆ͪ́ͬ̆̇͐͌͂̎̎ͮ̈́ͥͦ͆͜͠ ̘̠̤͍̮̯͉̹̟̥̝̹͈̤͖̘̫̌͒͛̾͑̈͊̑ͩ̇ͦͣ̅̽ͨ͆͛ͪͭ̀ ̷̷̷̶͍̣̼̩̣̺̹̩̮̞͕̘̺̙̒͋̽̍ͫ̎́ ̸̷̨̙̱̣̪̣̟̞͈̝̹̳̜͌̐͐͋ͥ̾̇̄ͥ̋̉̐̾̊͟͞.̛̜̫̩̪̩̯̭͋̋̓̐̅͆̂̐ͤ̔̑͢ ̴̨̲̰̬̙̙̺̘͔̜̼̤͙̲̝͍͔̳͊̑͂̐ͥ̔̓͒ͥͮ͠ ̧̨̰̮̤͎ͩ̇̃͌̒͛͜͟͢ ̸̨̤̖̺̬͕ͥ͛͊ͤ̋̃̑̽͗̆ ̢͙̱͕̖͉͔͉̺͓̻̞̦̩͔͔̮ͭ̓ͤ̐͌ͬͣ̐̂̀̚͝ ̷̧̬̯͈͇̠̥̲̥͍̘̝̟̩̪ͯ͒ͮ̄ͩ̎̊̍̉ͮ͛͐ͨ̌̎̿ͥ̄͢ ̞̤̬͚ͪ͐̿̌̂̎͆̄̀͒̒̆̑̽̓̚̚͟͜͜͡͠ͅ ̴̨̙̺̲̪̞͓̩̥̩͕̬̣͎̦͉̮̤̠̿́̂̆͑ͭ̂ͣͧͪ͒́͊̉̇̇͝ ̨̢ͮͪ̏̒̽̈́̂҉̷͇͇̠̦͘ ̵̢̻̺̤͓̦̝̟͕͚ͮ͐͊̿ͬ̉ͭͩ̄ͫ̈́͟͟͢ ̷̛̃̍̎ͣ͊͋̊͂̈́ͪ͌͗͒ͣͥ͢͏̼͓̥͉̖̦͈̲̤̹͚ ̛͋ͤͫͥͭ͌͛̏ͥ̈ͪͬ̓͋̿͏̭̝̲̯̦̥͉̺ ̷̨̖̬̱̳̟͓̜͕͔̰̰̭͔͋̀ͯ́͠ ̸̛̰̙̼̜ͥ̉ͧ̎ͩ̅̐̃̉ͤ̌͂ͩ͒̚͝ ̢͕̼̰̹̗̻͍̮̤̼̖̳̳̞̞͎̯̇ͪ̊̃ͤ͆̌ͩ̃ͤ̍̓ͬ̍̚͟ͅ ̴̴ͬͦͨ͌̿̏̾̆ͦ̈́̋͝͏̞̹̟͙̦̼̥̳̮̩̙͙͕̻͖ ̷̯̠̭͖̤̺̟̼̻̲͚͉͓̪̟̞͒̐ͯ̚͟ ̵̪͉̯͎͙̌̄ͮ͗͂̌ͯ̌͛̀̓ͯ̃̐̒̔ͬ̽̚͟͞ ̵̷̴͔̜͉͇̭̼ͤ͒̐̓̄ͨͣ ̨̨̗̬̘̱̜̭͖̩͕̯̫͇̳͓̝͔̜ͬ̿̿̍̾̃̀̉̈́̇̅͌̎̄͢͞ ͛̾́̃ͣ̐̎̀̆̅͌ͮ̄̑ͪͨ҉̱̮͖̼̜̰̙̼̤̝͈̹͖̼̙̳͇͇́̕ ͓̮͔̻̬̰̞̗̲ͤ̊ͯ̀̈́́͒̍͊ͭ̈ͫ̐̄͐ͭ̊̉̕͜ ̲̟͍̮͙ͦͥͧ̿̌̓̐̽͆͑ͦͣ̑ͬ̚̕͜ ̷̎ͦ͌͐ͧ̓̇̅ͦ҉̢̞̮̝͍̀͢ ̡͎̩͕͔̣̗̰̟̣̮̹̩̳͕̙̪̠̌̒̋͊͐̔͛̽͒̀ͩ̏͜ ̷̼͖̭͔͔̙̮͙͈̝͛ͯ̇ͥͬ͛̒ͦͯ̅ͩͮ̐ͫ̈̄ͨ͞ͅ ̨̢̢͙͕̫̗̱̗̩̺ͤͨ͆͒͒̄ͩ̐ͥ͋́ͫ̀̑̃ͮ͆͂́̚ͅ ̴̦̘̻̠̟̯̤͛͋͋̿̃ͩ̿͗̿ͪ̃̑̿̿ͦͥͥͩ́́ ̧͐́̽ͥ̄̑ͨ̀̀͊̈́̆ͭͩ̇̈́҉̙̰͇͈ ̸̵̡͇̺̼̯͙̰̭͒ͨ̋̏̀ ̶̵̧͍̼͎͈̙͔̜͗́̓̓̃ͯͯ̀ ̢̋́̈́̈ͤ͝͏̮͖͎͍̻̼͕̮̞̰̬͎͈̹͠ ̨̟̖̤̬̜̗͇̳͐ͯ̏ͮ͑͐̾̈ͫ͋̊̎ͫ͑ͥ̉͌͒́͘ ̢̟̙͎̟̺͉͕ͤ̿̾̓͂̑ͦͧ̎ͧ̆̈ͦͭ̋̏͢͞͞ ̵̵͉̱̞͉̜̝̈́͐͂̒́͝ ̛̰̦̮͍̩̯̪̦̘ͭ̓̍ͮ͐̽̅̀̚͡ ̼̭̗̰̤̜͈̭̲͔͙̥̫͙̥̞ͧ́̂̂͂̎̏ͩ͗͆͂̈ͤ͑ͪ͂̾̓́͜ͅ ͮ͌ͯ́ͯ̉̆̎̒͌͌́̕͏̼͓͈̝̥̻͇͍̼̝͎̞̟̥ʰ͑̒̿ͪ͒͛̽ͪ́̒͝͏̴̛̖͚̭̘̣͇̼͎͔̖̖͔˛̢̯̗͓̼͉̣̙͙͎͚͚̥ͮ̈́ͤ̑̀̚͞ ̶̨͚̗̬̺̹̣̠͔͛ͧͧ̑̀ͧͧ̊ͬ̄̓͛̿̀̍̑͟ ̴̲̤̳̝͈͆ͧ̍ͥ̉͋͂ͩ̌ͤ̾͒ͬ̚͜͝ͅ ̧̢̲͔̱̙̱̤̬̺̲ͩ́̂͊ ̡̛͑́̃ͫ͛͌̆̓̏͌̇͝҉̨̞̙̫͖̬͙ ͨͩ̈͛̔ͧͨ͗͌̀̀̈̀̚͏̜͎̗͇̙ ̷̸̯͔̪̻̹̺̯̭͓̰̾̀ͯ͗̉͌ͭͧ͌͛͋̒͋̑̓̓͘ͅ ̢̭̞̝̦͍̳̱̖͍̺̗͔͊̑ͧ͛̃̏ͬ̈́͌͆̄ͮ̚̚ʝ̢̡̻̟̙̱͖̗̱͆ͦ̍ͪͯ̑͒̅͗̑̀̚̚͜ ̸̴̬̱̭̙͓̳̩̹̙̼ͣ̋ͣ̇͒͌ͮ̊ͫ̑ͬ͌̕͝ͅͅ ̨̛̰͖̰͙̻̻̈ͧ͌̾͌͞͡ ̸̛̱̰͉̩̤̣̟̘̩̜̮̮͆ͩͫ͊̿͒͆̃̈̋͜͢ ̈̇ͣͭ̄̃̍̎ͪ͆̋͐̈́ͬ̉̇҉̶͕̦͖̙̳̦͇̕˰̴̢̨̭̫̻͔̠̘̩̤̩̟̹̰̝͔̃̈́̂ͫ̾͋̀́ͣ̔̈̅ͪͣͪ͗̃͊̚͡ͅͅ ̷̧̱̤̹͙̬̱͚͎͉̻̬͌ͤ́̉͐̑ͭ͞ͅ ͌͌̈̚͡͏̛̼̜̤̹̦͖̟̯ͅ ̧̢̘̜͉͍̖͈͚̠̲̖̻͚̐̋́̀͜͢ ̛̾ͤͮ̈́͗́͛̒͊͗ͬ̚͞҉̬̖͙͉̜̩͓̣ ̴̙̻̯̱͚̣̩̣̞̤̄͒ͣ̆̾͛̓̃̎͑͊͗̒ͩ̑̎ͨ͘͡͡ ̡̂͆͑̽ͯ̾͆̚҉̟̯̮͚̺.̬͉̭̻͍̟̭̟̹͖̩͙̬̪͚ͦ̓ͪ̾̋ͦ̎ͥͥ̌ͦ̃̄̎͌͌́͟ ̩̝̭̻̤̏̃̑̈́̍̋͒̇͗̂̌͛ͤ̉ͥ́͜͠͠ ̴̾ͥͭͮ̊̀͠҉̠̰̲̱͉̲͉͈̭̝ ̸͈͕̗͎̖͔͈̗̩͔̘̓́͒̍̆ͭͣ͆͠͠͝ͅ ̷̧̓ͥ̎̈ͬ̈ͤ͆ͩ̐̓̐͛͗͟͏͕̦̱̹̭͔̭̠͚̩̥̘̰͇ͅ ̇̆͂̅͑̄̓̃ͣ͛͏҉̶̩̥̻̱̫̗̯͖̮͖͕̳̜͈͙͚̤͓ ̴͒͂̾ͦ̉̍ͯͬͧͤͭ̏͒̇̅ͮ̚͏̠̟̹̮͙̠̮̣͍͍̥̙̝̞̘̲̜ ͗̎̃ͥ̿̏̓̀ͥͮ̎̀̔̀҉̳̩̪̲̯̳̠̪̦̬̟̲̰͔͖͇̻͚ ̷̢̧̡̣̪̘͖͖̦͈̙͉̭̱̙̩̩̹͍͙̈̆̓̊ͪ̉ͣ̕ͅ ̴̡̰̠̬̬͚̰͔̗ͣ̍̒̓̄ͯ̒ͪ́ ̸̫̠͓̗̼͓͓̗͓̩̙̝̖͆̋̒ͦ͑̃̇̌̈́̂̓̊̌ͬ͊͜͜ ̶͓̟͇͇̰̫̰̑ͧͪ̊̾̿̂̎́́͠ ̴̠̻͙̠͕̟̦̤̓͂͛̀ͥͯ̀͟ ̶̢̞͖͈̗̥͚̫̳̋̇̄̃̽̍̄́ͮ̉͆ͧ̀ͦ͜͡ ̧̍͂̏͊ͧ̊͋ͨ͑̚͏͔̥̳̻̟̙̭͎̯̤̙̖͖̗̭͖̠̠̣͠ ̪͉̠͓̗̗̠̼̠̞̗͓̮̞͉̩͎̹̣ͦͮ̔̐͆ͮ̕ ̢̛̣̥͍͈̝̬̥̟̟̟̲̯̗̪̹̤̖̖̓͆̋̈́ͨ̀̏ͯ͠͞ ̷̧̛̹͕͇̜͎̣͈̤͎̞͖̜̱̳̲̟̿ͩͥ͜͢ ͥͥ͗̑̐͑ͯ͏̡̙̠͙̞̝̘̮̤͇̻̺̯̩́ ̨̧̫̻̠̜̜̦̻͌́̏͑̚ ̤̪̰͕͖̥̘̘̲͈̟̩̙͚̬͌̔̈́ͤ͐ͮ̌ͬ̃ͬͨ́͘͟ ̢̪̠̘̗̝͖̦͙͈͎̪͖͚͈ͭ̽̀ͤ̏͆̏͘ͅ ̝͕̙͎̔ͥͬͤ̈̏̚̚͘͟͞ ̴̵̫̖̯̘̫͉̞̮̠ͪͦ͑́̑̈̎͑̄̏̋̓̽ ͙̝̩̙͖͍̙̻̻̝͕͙ͥ͊͒͐̈͆͛ͪ́̇ͣ͊̿̃͗ͪ̎́̕͘͟ ̸̷̝̺͉̹̭̪̬̪̈́͗ͮ͌̅̎̔̅ͪͥͅ ̷̶̢̧͓̩̗͔̰̘͇͓̳̹͐ͣͪ̈́̆ͬͫͭͩ͛̍̈́ͨ͒͜ ̡͔̞͍̤͙̺͓͓͈̘̝̤̹̰̯̮̯͚͒ͩ̐͑̿͐̍̋̾̋͌ͦ̂́̚͡ ̴̨͕̝͍̮͚̖̜̯̙̖̪̣̪̱̹̒ͤ̈́̍ͩ͝͡ ̸̢͚̹̞̿̀ͧ͑̏ͮ̆̆̏ͩ͑ͫ̅͊̔̊́ ̶̢̛̣͚͔͖̝̠̜̇͐̊́ ̧̛̜͖͈̖̼̥͂̇ͬ͐̃͋͐͆͠ ̸̛̛̬͓̦̗̭̱̯͎̗̬͙̿ͣ̄̇́̋̊̈́ͥͧ̚͡ ̢̞̤̫̮̙̮͚̝̝̪̔ͫͩ̍̂̋̎̏ͣ̾̓̚̕͠͡ ̛̺͖̳͉̥͍͉̟̦̠̠͔̗͚͓̙͆̊̍̌̆̅̈ͯ͒ͫͮ̌͐̐́͜͠͝ ̛͕̜̠̘̣͈͖̼͕̼͆̇̒̈́ͩ͌̏̑̅ͯͨͫͥ̓̓̋́̕̕ ̵̡̛̛͔͓̗̺̖̟̱͎̝̲̺͈̫̜̗̱̬͓̝ͤ̈ͥ̆ͥ̈͒̽̿͐̒̂́̈́ͯͫͫ̚ ̲̰͕̪̘̹̥̻͍͚͓͆̌͌̌̐̐̈ͯ͑̊͑̐̎́̕͘͜ͅͅʰ̵̼̯̰͇͔͍̬̟̮͖̠͉̖̓ͫ͊̅̈́͋̓̋̀͞˛̧̞͔̤̘̮̳̟͇̘͎̟̆͛́ͪͮ͂ͬ̈ͮͫ̊͂̔͛̇̚̚͞ ̧̦̣͓̼̜͖̎̊͊͆ͬ͒̉ͯ͌̽ͯ́ͤ̚͡ ͮ̔͑͆ͭͪ̂͏̲̪̬̲͔̙̖̭̤͘͠ ̓͌̍̒͂ͣ̉̇̈̈́̒̎ͪ̀̚͜҉̧̗̱̫̹͈̭͎͕̘̹̗̼̤͚̕ ̮̭̱͖̭͔̼̗̫͍̦̳̹̈͊̌̌ͮ̒̃́́͡ ̢̋̂́͏͢͏̤̰͚͎͎̖̼͖͚̪͍̟̱ ̴̧̣̤̘̖̜̊ͨ͋͐̐̾̏͟͠ ̴͍̥͚͖͖̪͖̘̺͕͖̒̀ͨ͗̚͞͡ʝ̸̢̺̺̼̮̘̲̞͕̦͍̖̙͈͍̲̓ͣͮ͐͐͘͞ ̗̹̝͎̹̞̻̠̠̻͚ͩ͆͒̂̑ͩͧ̽̔̀̚̚͞ ̸̵̡̤͓̳͚̳̞̠͉̤͍͖̙ͯ̂̾̆̓ͩ͘͝ ̸̴̣͇̭̱͉͒ͫ͛̑̽̓̓ͬ̐ͬ̄ͬ̃̚͞ ̢̠̣̮̲͎̰̹͙͓̣͓͉͚̞̱̍̾ͦ̂̔̋̄̄̀͘ͅ ͎̰̝͖͎̹̹̼͙͎̥̙͕͔̞̇̂̂ͤͦͤ̓̾̔ͮ͛ͯ̒̀̚̕ ͖̘͇͈̰̥̹̝͔̼̹̣ͦͩ͆͋ͬ̕͟͞˰͐̇́͌̏̾͑ͯ͒̚҉̶̡̢̺̝̖̣͎̞̰͝ͅ ̸̡̨̜͓͙̻̟͔̫͉͉̦͍̬̣̝̭̊̑̎̄͊̑̍̿͊ͪ̈́̈͋ ̢̙̮͓̙̙͈ͪ̈̓ͣͦ͌ͥ́ͪ̈ͩ͑͂̀̚͝ ̴̠̥̱̪͔̖͎͓̩̖̗ͥ͗̆̃̿̇ͣ̋ͮ̎̐ͩ̀ ̂̐̽́́͏̬̗̞̙ ̷̸̷͉͚̜͈̱͖̜̾ͮͥ̐̌ͧ̃̔͋̅͗̾͌̈̈́̚͟ ̛̺͇͉̼̝̙̠͔̔ͣ̓͑ͦ͑͗̑͐ͦ̍.̴̠̳͎̝̱̺̙̰͈̲̘͙̭̰͐̌͌ͤ͗̄͛̆ͣ͆ͭ̒ͩͩͬͥ͂̚̕͘͡͡ ̵̢̳̬͍̥̪͍̙͚̘̪͈̱̖̜̠͎ͧ̇̆ͦ͊̎̒ͭ̉͑̎̇ͫ̅̌͗ ̵͓͉̖͚̭̘̆ͤͧ̊̒͂͊̓ͦ͋̒͋ͯ̑̈͝ ̶̯͎͖̺̠̥͍̈̆ͩͭͫ͒͌̚̕ͅ ̹̭̬̼̪̦̥̙̆ͦ̈ͥ̌̅̉͌́ͨ̓͌ͭͩ̐͟ ̶̢̘̖͖̈̈́͋͆̃̎̊́̂͂ͬ̒̊̿́ͩͦͮ͠ ̨̤̙̬̦͍̣̜̣̲̺̠̮̟͍̗̼͖̻͑̌̍ͪ͞ ̵̷͕͚̱̱͖̮͈̮̭̜͉͚̘̞̳̟͒̌̍ͨͮ͆̌̉ͨ̄͡ ͧͧ̋̍́ͧ̅ͬ͑̔ͩ͂̒̌́͡҉̷̙̯̬̺̲̥̣͔̣̼̱͈̩̯͉͞ͅ ̜̳̞͈̳͙̗͕͎̠ͣͤͥͯ́͟͡ ̓̆̓ͯ̉ͬ̌͊̈́̂҉̡̡̢̲̻̦̪̤̭̻̖̤̱͈̟͔͙͓̼͉͠ ̆ͮ̎ͩ̈́ͮͭ̋̊̉́̈̀͋̂̓͜͢͏̣̺̯̤͕̪̖͓͉̬͓͓̠̜̙͠ͅͅͅ ̷̧̟̺͖̘̺̻̱̣͙̳̹͓̋̑ͪ̽̈́̄̌̃͆͂̿͢͡ͅͅ ̵̟͔̺̘͔͙͈̤ͯ͒̆̑̆͒͑͆͆̐̀̃͆ͪ͘͟͟ ́̄͐̇̇͌̚͞҉͉͔͎̰̞̰̣̹ ̴̧̲̜̪͉̖͕̥̭̞͉͍̙̞̦̫̞̪̱̖̒͌̒̓͑̉͑̓͗̽͝ ̩̳͇̭̳̙̝̙͉̮̼̼͉̪̍ͤ̒̍͜ ̵̶̲̭͇͓̙̝̱ͪ͛̇̒ͯ͊̎̀ͅ ̷ͥͣ̑̋̐͆͞͏̨̪̥̟̘̼͇̟̻̣̰ ̢̞̤̞̠̹̥̹̹̦̭̲̦͑ͪ̈́̎̂̚͞͠ ͈͇̼̯̹̳͋ͧ̐́̚͟͜ ̴̈́̌̂ͯͮ̅̉ͮ́̎̈́ͨ̊̐͋ͦ̿̓̚͡͏̛͏͈̯̦̗͈̗͈͉͔̦͓͙̠̗ ̆́̂͂̆́ͧ̀̌͆̐̔ͦ́̑҉̧̛̖̱͎̺̹͓̦͇̘̖̦̱͚̭̠ ̂ͬ̽̋̐͏͞҉̷̨̣̜͚̺̥̺̖̜̦͓̥̦̮̳ ̵̢͕͔̼̮̦̣̥͔̘̘͕͕̲̩̪̼͋ͭͨ̔ͣ̑ͥ̽͂̀ ͉̬̝̳̫̍̈̎̈́ͤ̃͛̓̇͌̆̇͡͞ ̛̼̙̤̲͎̘̞̙̱̞ͣ̔ͧͧ̿̊̅̋̑͗ ̴̾̌̈́͛̋ͫ̄ͥ̐ͩ̿̍̓͏̵̢͖̹̰̱̠̜͔̺̫̼͉̣̼ ̷̡̯͎̖͓̞̫̳̺̭̰̦̮͛̉̆̓ͬ̑ͬͫ͊̅ ̷̡̼̱͎̠͙͈͑̆̎̔ͪͫͪ̒̈́͆̌ͬ̊ͣ̐̏͑́ ̧͊̈̽̅͋͌͏̡̨͓̠̹̩̲̤̙̩͕̭̦̯͝ ͌̒̈̽ͯ̓ͬ̈́̓ͭ͒͛̄̽̍͑͒̔́҉͘҉̩̬͇̣̥ ̧̘͖̯͈̥̬̥͙̦̙̱̻̝̳̾̏̂ͧͤͨ̔͊͋̈́ͬ̌̏͢ͅ ̛̃̃̍̒̅̿ͬ̋̅ͪ̉ͩ͊̊̇̚͏̴̢͎͇̮̹̫͔̠͔͍̤̱̻͘ͅ ̢̭̝̹̰͉̱̝̹͖̺̍ͣ̄ͯ̒̐͌̒ͮ̃̌ͣͯ͐͑̔͐ͦ́̚͞ ̧̼͔͔̺̹͈̘͈͎̬̣̙̭͕̭̽̍̿ͭ̌ͮ͠ͅ ̸̵̪̝̘̖̳͔ͫ͌ͨ̋̅ͨ̉̇ͬ͒͑ ̧̩̫̩͕̞̩̼͔̥͕͎̤̰͓̀͛̍͗̅̌̀̆ͬ̌͌̿̽́ ̓̈̂͌ͯͥͯ̓ͥ̆̌ͤ͂̾̋̑̉̿̚҉̝̠͙̲̞͖̩̼͖̗̻͇̮̰͉̩̰̦̥͘͘͘͜ʰ͂̐̑̐ͯ̎̎̄͆̓̎̐̒͜͝͏̷̬̳̝̭͉̹̩̟̙̖̙̼̖̣̯̹͟ͅ˛̺̪̹͖̦̤̘̼͂̀̊ͦ̌̐̅̀̽͆ͮ̍ͥͯ̋͊ͯͪ̃̀͟͜ ̷̶̺̲͖̪̘̘̪ͥ̇̓͆ͭͭ̋͆ͯ̂ͥ̐͒́̀̚͢ͅ ̨̮̻̰̙̖͔͎̬̘͇̺̪̝̻͉̱̼̿ͫ̊̌ͅ ̊̓͋ͪ̅̒̈ͭ̕͜҉͓̬̰͖̗̲̬͖̘ ̶͈̦̲͇̙͉͑ͥ̇̄ͣ̌̎̒͜ ̄͗̑̂̂̆ͤͨ͋́ͪ͋ͫ̀̍͒͂̚̚͏̮͇̩̘͚̫͎̲̟̬̞̝̘̟̘͘ ̵̶̨̢̥̱̲͕͕͈̟̗̲̲͕̹̥̳ͥ̌͂̉͂̐ͦ̃͋͊͐̇̌̒͢ ̵̷ͤ̉̆ͯͣͭ̔͏̨͉͍͍̣͚̰̝̲̺̹̩͙̪̠͈̤ͅʝ͔͎̳̯̤͛͋̈̿̐͘͟ ̶̴͍͕̰͙̣̞̾̓̒̓̄͊͌͂͌̋͒̓̉̄̌́̚̚ͅ ̶̶̤͉̙̤̹̭̺̺̹̬͐̉͗͜ͅ ̸̵̢̢͓̮̜̪̬̦̿̍ͤ̀̐ͣ̒̈͋͐͒̋̈́͜ ̸͓͍̊͋̑̂̄͌̀̏͠͞͞͞ͅ˰̸̰͕̹̤̖̼̦̰͒ͪͦ̈ͮ́ ̸̢͖͇̝̤̟̹̠̣̘̏̂ͭ́̆͂͑̂͌̿͛̔̊̚͡͝ ̷̷̢̧̯͇̠̤̝̩̱͍̠͚͐̂ͪ̽̊ͫͫͪ̾̐ͩ̚͟ͅ ̉̈ͨ̄͑̍ͪͫ̌̓͋͆͌̒̆ͦ͐͘҉͇̝͚̜̘̻̖͎͖̗͇̥̮͎̯̗ ̓̊̿͌ͧ͒ͨ͒̑͆̃̋ͥ̋͠͏̟̟͔̰͇̙̣̯͈͍ ̐̄̓͗ͧ́͒̒͠͏̜͖̻͕̫͍̲͔͎̬ͅ ̵͚̺̜͚̙̤̟̲̟̝̤̱̗͔̭͇͇̼͊̐͊͂̽̑͘.ͪ̓͂͊ͤͩͩ̒ͩ̀̽̒͑̀͡͠҉͏̦̹͇͉̹̯̯̟̺͕ ̢̧̩̞͈̜͉͚̩̞̯͍̤̙̱̳̀̈̓̐ͯ ͔̜̰͈͖̟̗͓̙̪̯̜̠͔̱̹̥̮ͪ̏̄̃͋̋́͢͜͞ͅ ̢̘͙͖̫͕̤̮̪̘̦ͧ̒̽ͮ̊͌̔̊̌̉́ͅ ̸̒ͮ̓̐̄̑̏̓̊̅ͯ͒ͬ͝͠҉̤̰̮͔̮ ̙̭̪̼͎͕͇̹̲̻̙̹͕̫̬̦̣̔̃̐̒͛̕͠ ̵͎͓̺̙͔͈͖̰̝͔̜͇̥̾̉̌̿ͪ̓͂̄͌̓̓̃͛̄̽͛͐ͬ͢͞ ̼͔͕̗̲̭̗̬̼̞̝͖̲̠̮͓̯͚̺ͣ͊ͧ̈́ͥ͒̀̒͌͗ͯ̌ͨ̚͟͜͠ ̾ͥ́͊͝͏̹̙͍̤̺̮̰̘̫̦͕͕͖̫̫̲̞ͅ ̢̥̝̟̳̍ͥ͑͛́̕͢ ̶͓̯͇̱̘̬͕̭̤̰̄͆ͫ̅͒̀̄̇̆ͮͭ̄̒́͢͝͠ ̞̰̮̖̬͖̫̤̮̖̥̙̖̗̄ͪ͋̑ͣ͘͞͠ͅ ̘̩̖̪͕͇̝͚͈̈́̉ͮ̓͢ ̷̷̦͓̬̦̹͙̠̫̼̬͍̟ͨ̐̀ͧ̋͆́͜ ̧͔̭͈͓ͯͣ̓ͤ̏̀ͣ͐̔̃͑̂̚͘͝ ͆̊ͥ̌̋̾̏́̇̏̅ͩ́҉͏̻̰̺͔̹̰̗̦̮́̕ ̧̯̬̗̲̤̭̖̞̼̪͖̩̤͔ͬ̅͐ͨ̊̓̒́̏͘ ̴͚̜͔͖̗͎̜͔̝͋̆̌ͬͧ̓̍̅ ̸̡̩͖̱͇͙ͣͭ̄ͭ̓͆̐ͬ͑͛̈́͌́͠ ͉͉̙͖̖̲͓̜̤̬̬̖͊̈̿̀͗͟ ͆͊ͣ͐ͨ͒͏̴͍̗̳͙̝̘̖̻͕̱̹̝̀ ̵̞͍̼̘͍̼̲͉̤̖̼͓̞̞͉̹̞̋ͧͨ́͊̃̏̑̏ͯ̃ͮ́́͠͞͞ͅ ̨̦̭͖̰̤̭͉͚̠̗ͫ͗̾̊̓̽̃̊̉ͭ̎̽ͥ̌ͭ͛ͥͤ̀͘̕͟͜ ̳͔̗̼͈̰͎͖̪̻̩͈͙̠̖̮͛ͪͬ̓ͬ̈́͆̌̃͊͘͠͠ ̸̷͉͔͙̯̩͔̣̫̠̯͓̗̬̞͎̞̯͕͊͑̽͂ͫͭ̑̔̒̚̕͠ ̠̠̖̯͉̙̭̩ͧ͊͒ͫͬ̂ͬͨ̇̈́͌ͮ̔̑͒́̕͞ ̴̸̢̟̹̜̗̮̠̰̖͚͛̎ͦ́ͤͩ͌ͧ͆̃̓̓̍̑ͫͦ͘ ̵̵̸̥͕̘͓͓͎͛ͣ̎́ͅ ̢̧̢̤͍̥̬͖̟̦̭̭̔̈ͥ̓͋ͫ̏̔̅̂͊̂́ͪͮ̾͋ͬ̕͞ ̸̡͔̣̥̹͉̫̹̗̭̝̗̭͉̭͉̳ͮ̾ͥ̃ͥ̈́̿̽̊̈́̑ͨ͌ͪͭ̚͞ ̧̱͔͇̳̩̻͂̂͒̄́ͦ͗ͪͣ͌̾̀͢ ̶̸̨̛̠̩̺̱̬̞̺̃͊̿ͦ͂̒̆̃̉ͯ̾̒ͮͭͭ̽̽ͅ ̲͖̬̮ͧ̇͛ͦ̈́ͦ̔̾̏̐̓͌͑ͤ͊ͬͮ̀͘͢ ̵̩̫̙̝͔̭̲͇͔͇̖̩̞͓̳̞͓͈͆͐ͧͣ̈̈́ͥ̇͊͛̋̇͂ͨ̃ͦ̕͟͞ ̵̣͚̜͈̭̔̔̅̌ͬ̓͗̐ͥͭ̓̒̍͗͡ ͯ͛͐͆͊ͩ͒̔̐̍ͪͧ̈́̋̆ͦ̏ͭ͏̜̻̳̤͇͍͖̯̰͚͍̜́̀ ̈̑̋ͨ͏̴̴̡͖͈̘̮͇̺͚̥̗͠ ̴̤̣̟̫̤̯̘ͯ̐͐̐̊͐ͮ̈͐͠͠ʰͮ̂̌̈́͆͑͑̚͏̷̗̞͎̰͍̝͎͔̘̰̻ͅ˛̷̺̩͎̻̼̙̙̯̺̟͉̘̻͇̖̰̦̟̑̏͊̏ͯ̄̏̃̉̾̎́͢͞ ̡̡̧̪̤̣̮͚̜̰͍͕̹̩ͯ͂̋ͫ̅ͨ̒ͣ͗͟ ̨̓̈́ͦ̈́̿͊̿̊̒ͧ̚͏̸̷͔͔̜̳̣͍̹͕ͅ ̒͐͆̀̀̊͋ͭͩ͊͑̍̿҉̶̢͚̤͉͓̰ ̴͎̖̝̺̼̺͕̙̳̼̪͈͎̬̗̬̊̅ͬ̂̃͒̃̉ͦ͡ ̧̫͇̤̥̦͉͈̯͔͙̦͓̬̌ͦ̏̈́͆̂̉ͥ͗ͅ ̛̻̜̞̯͈̪̤̣̯̐̇̒͆ͮ́ͣ̅͒́̎͗̚͞͡ͅ ̢͎̞̼͈̯͍̻̭͂̓̌̏̇͗̑͆ͩͪ͋̒͊ͥ̒́̾͗͊̀͞ ̶͕͓̣̦̪͉͎̫͈̬͉̖̮̞̲ͯ͂ͦ͂̀͠͝ʝ̧͒͒ͭͬͧ͏̛͇̮͙̬̙̼̖̪͔̘̬̘ ̧͈̲͖̼̞̯ͩ̿̇ͣ͌́ͣ̒̇̈̂̀͑̿ͮ̓͒́̕ͅͅ ̸̧̛̺͇̩̤͉̝̳̻̆͂͑͐̏̀̔͑͑ͯ͘̕ ́ͩ̈̇̄ͫ͆̎̐̎ͯ̄ͮ̾̎ͭ̒͏͠͏͕̜̘͓͍̩͔̝̻̗̪̲̬̮͔̀ ̸̢̛̫̹̜̝͇̫̔͒̏͟˰̴̢̙̖͔̟̖͔̃̐͂̆͑ͭ̆͌ͣ̍̃ͤ̓͗̽̂̀͠ ̶̧̩͉͔̦̯ͩͪ͌ͮͤ̇͑͂ͫͤ ̢̠̞̺̹̙̖̱̞͚̘̥̠̪̪̰͖̦̮̊ͣͮ͑̏̇͛̾̑̋̕͝͠ ̶̡̢͎͖̬̥̩͔̲͖͉̔̑̊͊̑ͭ̅̌́͌ͪ̋ͩ̓́̀̚͡ ̸̸̧͓͚̼̣͎͇ͮͧͨ̌͊̏̈́̈́ͪͭ̎͂͊̐ͥ̄͘̕ͅ ̛̟̰̤̬̪͚̙̣̪̠̳͉̼̪͉̘̩͕ͧͮ̎͋͋̓̔̈́ͩ̃ͫ̾̚͘͝͞ ͚̘͕̹͚̫͇̦͔̲̖̳̩̲̤ͣ̅̃̋̍ͦ̎͂ͧ͆ͣ͑̔ͫͣ͛͒̀.̧̨̛̩̙͕̭̜̬͚̪̻̥̺͒ͨ̓ͧ̎̌͛͊̑̄͛ͫ̾̌ͬͧ͗ͤ̀͠ ̡̛ͫ̃͂̈́͑̐̃̆̇͆́͏̜̤͍͉̱̱̟̳̰̯̳͓̮͙̮̺ ̢͙̣͕̰̣̄ͥ̍̓̓ͣ͌̋̇̊ͪ̓̃̾͑̏͗̓̍͜͝ ̸̧̲͙̜̝̑̎̑̓̈́̑̕͘͠ ͇̬̫̯̪͎̗̳̒͛̍ͨ̽ͤ͘͡͝ ͬͥ͑̂̒͂̓͌̓ͪ̉̓҉̸͏̷̥̖̲͔̞͍̙̬̣̗̜̲ ̘̰͉̦͓̦̥̮̝̩̺͇̬̞̱͕͇̿̀͒̆̑ͨ͊́̕͝͝ ̴̨͎̭̪͍̣͎̄̃ͭ͗͢ͅ ̸̨̨̄̊͐̾̅҉̖̦̯͖̠̞̜͈̩̦̣͎̰̜͍͓͕̱ ̰̭̼͎̳͓̱̯̞͓̹͈̼̋̓̽̒ͨ̾̋̊͛ͬͭ̚̕͢ͅͅ ̵̡̤͚̭͉̤̱̈ͯͪͬ̋͊̐̅ͯ̈́̿̿̄̑̀͝͡ ̴̡̻̙̙͇̱̩ͫ̐̀͋͛͛̔ͣ̽ͯ̎ͥ͒̑̌͟ ̷̨ͫ̑͐̉̀̕҉̝̩̺͎ ̸̨̢͙̠̦̻̱͉̜̲̫ͥ̒ͩ̀́̄̄̈ͦ͒ͨ̇ͥͪ͛̓͢͡ ͗̓̄ͦ̐͆ͯ͐ͭͯ͑̔ͩ̉͏̛̙̟̘̪̙̯̻̘̙̯̥̘̲͎͕̯͉̘̀͝ ̶̵̸̴͙͉̲̠͙͛̔̆͆̉́ ͚̥̭̦̗̝̯͂͊͗̉̌̉̀̌̅͒͐͜͢ͅͅͅ ̧̩͎̟͉͍͈̞͙͚̙̼͊͐̓͂̉ͨͮ́̃̌̆̋͛͑̌ͫ̂̕͜͢͠ͅ ̶̸̢̥̱͓̩͕̙̲̮̼͚̤̥̠͕̑̂̀̎͊͊ͫ͗͡ͅ ̷̛̦̫̭̟ͥͮ͐̂̽̍̚͟͡ ̇ͩ͊̊̎ͣ͆ͨͦ͛͒͑͐̀҉҉̶̖̲͚͕̼ ̫͍̘͇͎͈̬̟̹̟̲̲̗̓̉ͩͭ̊ͣ̿̈́̆ͪ̐ͤͨ͝ ̐ͦ̃͋̓̍̿̄̾͌ͮ̓̌ͯͮ̂̂͗҉̵̨̼̫̱̺̫̦̀͝ ̢̽͐̋̿ͭ͛̏ͪ̾̐̍̌̓͋͜҉̛̦̗̻̠͉̣̕ ̶̛̲̳͉̼̹͖̟̯̹̤̳̑̀̀̀̅͊̍̏ͭ͛͑̉́͜͝ ͋̄̓ͦ̐́͞͏͕̪̘̮̮̱͕̖̼ ̡͍̝̦͚͙̮̲̦̦͉̟̲̲̞̟͙͌̿̓ͣ̂̾͆̍ͭ͐ͦͨ͋ͨͧͦ̅́̚ ̵̱̣͙͙̺͉̭̳͇̻͇̠̯̦̼͔ͮͧ̊̒̓̓ͧ̄͒̀̊̋̾̀̚͠ͅ ̀ͣ͑̂ͬ̋̑̑̈ͭ̓͊ͪ̎̃̚͘͏̴̨̤͍͕͈̞̹̗͉̙͉̫͇ͅ ̩̘̳͈͙̥͎̥̤̼̪̜̟̺͚̭̤̃ͧͥ̒͋̀̂̿̅͋̈ͮ̓ͤ̽͜͜ ̸̶̨̩̹̬͎ͧͪ̇̏́̃̄̅ͬ͗́ͯͦ̀ͨ̿͌͟͝ͅ ̨̝̻̜̝̰̙̏ͧ̊̽̿͗̍ͪ͝ ̊̂̇͌ͩ̃̔͗̑̌̋̑̉͗̔ͩ҉͡҉̜͖͈̟̼͇̪̮̩̻̼̬ ̷̛̯͈͍̬̣̪̟͓̞͔͛̓̒͒͐ͬ̽ͨ̾ͥ͂̉̊ ̡̛͍̰̦̙̖͈̞͙͈̠͈̲͓̝͇̫͈͇̋͗̍̊ͤ̒͆̔̃̈ͫͣ́̐̚͞ ̷̬͇̹̣͔̣͖̤̘̙̖̙̤̞̈ͫ̃̄̊ͪ̉͋ͣͥ̐ͪ͋́͜͠ ̶͈͕̭̗̥͍̳̯̯͚̠̣̎͌͂̄̌͂̓͛ͩ̋͒̚̕̕ ̶̤̱̗̙̩̜̘̰̱̮̬̪͉͙͓̙̳̃̅ͥ̄́ͅ ͬ̃̄́͞҉̮̗̖̩̥̜͈̟̻̻̥͖̥̠͓̣̗͓̹ʰ̨͚̭̟̩͙͌̋͆̏̈́̂̂͂̊̂́͞˛̢͛ͥ̎̂ͥ̉̉͒̌ͥ͛̍̀ͤ͑ͥͯͫ̚͜͏͚̭̮̦͙͍̳͈̹̼͙̱͕͚ ̭̗͚͎̏̈́ͧ͗̀͛̒ͪͥ̓͂͛ͬ̂̊̿̄ͩ͠ ̨̛͕͇̘̯̞̹̼̥̮̝̥͈͚̩̗͚̓̂ͣ͌ͩͯ̅ͦ̈́̈́̈́̒ͫͣ̒ͯ̎ͮͯ ̸̶̲̠̦̙̱̫͕͍̙̩̙̼͎͙̠̥͛̓͂ͦ́̐͛̓́̅ͤ̇͐ͫ̒̇̀͟ͅ ̡̩̤̱̬̗͓̰͈̞̫ͨ̿̈́̌ͨ͆̎̆̋̔͆ͦ̅̓̈̿̊́́͘͜͡ ̧̦̬͎̼̗̪̞ͤͥ̃̔̔̎͗̀́́͜ ̸̧̛̟͈̭̮͋͋ͦ̍ͥ̆̈͛̽̃͋̕͢ ̸̞̤̳̹̪͔̥̳̗̭͚̥͎̠̼̅̋̇̌̂́̈́͢ͅʝ̈͋͗ͦ̈́ͯ҉͓̦͍̜̫̞͞ ͥͯ̓ͨ͏̷̩̤͇̖̗̬͉̘͈̤͚̳̼̤̳͓͖͚ ̨̰͕͖̝̹̗̥̪͈̗̟̳̫̽ͫͨ́̎̿̽́ͥ̽́͡ͅͅ ̧̭͈͙͈̒̓̔͛̏ͬ̃ͩͫ́ͯ̆̽̕ ̵̢̻̙̫̹̰̲̮͓̱̞̻͕̥͇͇͚̫̗ͭͪ̀͋ͥ͋̓ͪͬ͂ͤ̈́ͬ̋˰̷̗̺̼̯̖̱̥̼̠̎ͩ̇̃͢ͅ ̢͕̘̹̱͎̜͛́͗́̓̀ͯͨ̿̐̈́͗ͩ̃̊̀ ̸͓̜̫̖ͥ̊͒̈̔ͭ̈̑ͦ̀̒̚̚͠ ̶̛̩̰̱̼̻͕̲͙̼̱̰͖̤̥̝̊͛͑ͭͥ̉̃͒ͮ̄̍̀̒̿ͨ̊̐͝ͅͅ ̷̤̥̩̭̙̰͈̯̒ͦ̔̓ͬ̎͑̈ͤ̔̀͟ ̧̻̮̬̘̦͈̭̭̱̖̫̟͖̻̬̲ͦ͂̍̒̎͂̈́̚͡ ̸̡̙̯̰̭̞̈́̐ͫ̅̊̋̑.̨͒͆͗҉̨̫̭̲̱̻̯̫̠̠̼͈̖͕̘̤͞ ̴̸̛͕̦̰͕̯͚ͭ̅̄̿ͧ̏ͤͥͫͭ̑̃͛͐̍̔͡ ̸͙͉̗̭̭͔̜͇̣͓̗̱̬̖̓ͮͮͬ͘͘͜ͅͅͅ ̴̵̧̦͇͍͎̱̪ͪ̑̔͐ͬͦ̋͆ͪͥ́̚͡ ̧́̾̀̈̏҉̘̹̤͚̺̟̭̫͇̀͜ ͤͭͧ̎̾͜͏̧҉̯͖͉̤͉̺͓͙͎̭͎̰̝̳̳͡ͅ ̶̴̨̳̥͎̹̲͔̬͓̳̠̻̩͓͔͂̑̾ͪ͋̊ͬͯ͒͋̄̓̈́̄͘͢ ̵̛̛͇̱̲̻̗̝͕̮̣̞̣̃ͮ̓̆͑̅̄͢͝ ̡͐͆̓̏͘͢҉̛̲̘͍̯̯̘̤̪̱͈̙̦̱̳̭ ̢͖̲͙̳̞̙̬̬͈̳̩̼̪͎͎̦̥͓̙ͨ̓ͬ͐͋̎̀͢ ̵͎̘̗̩̝̫̝̦̦̘̠̤̞̹̾̓̆̊̒̉̏͌͡ͅͅͅ ̴̵̱͎͎̝̖̹͊̎̈̅ͭ̇ ̷̖̻͔̠͓̣̘̼͖̜̹̖̩͍͉̐̔̋̀͂ͮ̾ͯ̑ͦ ̷̛̪͈̟̻̳̠̱̬͖̩̦̘̮ͩͦ̀͐̇̈́ͅͅ ̡̈̂́̑͗̃̋͐ͣ͌͑ͯͮͭ͏͈̙͖̝͚̰̻ ͒ͩ͛ͣ̒҉҉̪̣̱̩͖̮̤͇̳̯͖̞͖̟͓̬͙͈̦ ̨̖͙̣̳̣͓͍̙͈̪̭̮̼ͭ̈̆̈̑̿̇ͥ̀ͧ̿ͫ̀͜ͅ ̳͎͓̦͉̓ͥ̅̐̃͗ͨͯ͊ͮ͊̆ͣ̍̒͗́̚͘ ̴̛̊ͦ͌̅͛͡͞͏̲͈͖̗ͅ ̶̵̦̳͓̟̖̖ͫͤ̉̄̈́ͯͨ̕̕ ̧̮̝̖̭̖̯̻͎̰͓̗̰͙̠̦͙̱̍̑̐̔̇͋̍ͣ͑͌̃̅͋̓ͥͯͬ͋̇̀̕͘͝ͅ ̽͑̾̂ͧ̓ͪ͋ͪ̍ͫ̀̓̉̑̇͏̴̦̮̫̟̹̬̳̱͉͈̪̭̱̫̳̬̯͎̲ ̸̛̘̮̙̦̰̭ͩͬͩͫ̔ͧͪ͂͒ͬ͗ͭͦͪ͐͆́̚͘ ̡̢̛̮̘͇̖̜ͬ̓͌͆ͪͯ͆ͩ͆ͨ̌̓̋̽͌ͪ̚͟͜ ̢̛̛͕̟͖̳̺̝͖̪̖̰̾ͨ̾͆͐̽ͩ̄ͪͧͬ́̒̆̔͆ͫ͡͞ ̴͉̟̳̝̞̮̱͔͙̻̲̜̍ͩ̎̓ͮͤͦͯ̐̔̐̈́͌͑͢͜ ͧͯͬ̆ͭ͏̯̗̠̦̗̠̝̳͜ ̵͌ͬ̈́̉ͪ͆ͧ̀ͬ͢͏͔̲̦̼͙̳̰͎̖̝́͞ ̴̋̿ͤ̅́̅͂ͦͣ͑̋͏҉̠͖͕̜̗̤͖̰̭̖̞̝͉͉ ̡̢̤̞̘̻͎̄ͭͣ̋̏ͮ́̇̔ͨ̌ͦ̒̌̏͐̋̕ ̡͐ͩͭ̏̎̀ͫ͛ͥ͏̤͕̩̰͚̣̯̗͇̫ ̴̸̧̗̠͙̤̮̠̻̰̖͓͍̻͓͙̲̳̓̉ͬ̃̿̑ͫ͛̐̋̍̎͒͠͝ ͈̣͖̼̙̩̝̹̗ͭͩ̑̑͌ͨ͒̊́͝ ̸̨̡̛̙̖͇̪̣̞̎͒ͧ̔ͤ͒͠ͅ ̴̑̽̏̀ͧ̋ͬ̚͟͏̸͓̤̻̯̯͖ ̵̨ͪͬ̽ͣͣ͌ͯͪͯ̓ͤ͑̊ͯ͒̔ͧ̀͢҉̱̗͓̪̰̮̫̯̺̯̞̟ ̨̡͔̞͕̫̮̰̲̩̜͔͚͚̮̰͊ͫ͛ͪ̌̓ͩ̌̚͘ͅ ̘̘̳̹͙̩̻͕̞͙̪̮̻̻̩̆̋̎͑̓̾̎̓ͣ͌ͫ́́̐̀̈̿ͫ́̀̕͘͝ ̸̷̫̣̼̳̬͎̩͉͚̙̖̻̺͉̝̋̑͋ͪ̈́̅ͅʰ̙̟͎̯̘͖̤̥͓͉̹̻͓̖͈̞̻̥̈̔̉̈́͋̆̅͒ͧ̒͋̓͐̋̎̀͋́͞͡˛̵̸̖̳̯͓̗̼͉͙̹̣͇͉͚̊͂̽̏ͨ̍͐͊͆͂͑̄͋̀͜͡ ̢̛̘̝͍͍ͯ̔͋̄̔̂ͫ̓͐͑̕͡ ̸̨̱̗̭̹͓̘̤͇͚̝͓́͌̉ͣ̆̈́ͤ̀ͬ̆́̈͂͌̇̀̚̕ͅ ̷̢͕͈͇̳̭̫̣͔̪̅̄̒ͭ͐ ̨̯͕͚̝̙̺̣̜͇͔̰̜̗̞͚̬̪̖̤ͬ̑ͪ̃̒ͣ̔ͯ̀̉͆̊̆̋ ̭̭͖̩͇̱̩̳̻̘̝̲ͭͫ͊̎͋ͮ̃ͩ̽͋̀̕͟ ̷̸̧̫̳̰͉̙̬͇͔̖̗̲͇͔̩̞̮̩͆̇͌̅ͪ̔͌̆̀̏̌͑̿͐ ̵̢͔̳̫͔̦̦̭̫̭́̊ͨ̓ͭ̒̓̓͛̓̔̒̂͐́ʝ̷̫̹̱̬͎̩̟͇̼̥̗̗͉̖̬͖̝͚̳̅̍͂̑̄̋̕͘͟ ̡̺͈͈̯͓̳͙̗͔͙̹̩̘̋͌̐ͨ̐̌ͯ͂̽ͦ͌̂̓͟ ̡̧̛͓̘̹͖͉͇̦͙͈̥͉̖̗̤͙͇̯͎̇̈ͣͣ̄͆̽̀͢ ̵̶̨͎͈͕͇̥͖̦͍͐̾̓͋ͤ̇̓̇̃̓͌͊̊ͮ̓ͨ̚̚͝ ̛̰͔͓̫͈̯͚̩͕̽͛ͬͧͨ̊̇̈́̃̓͜͜ͅ˰̷̱̮̯̦̦̮̗̺̬̳̼̱̃͊ͤ͑̃̇ͥͫ͂ͮ̀͟ ̵̱̖̻͕̩͔̮̫ͪ̀ͣ̃͑̎̂͒ͯ͋̄͜͢ ̸̴̭͔̘͉͚̤̱͙͎͕ͮ̃ͩ̋̊͋͗͘͢ ͍͖͓̩̲̣͍̯̱̠̜͖͈͍̞̗̃͐́̈ͯ͐͊͘͝ͅ ̠̥͔̩̰̗̰̠͉̝̥̰̟͍͎̿ͥ͆ͪ́ͬ̆̇͐͌͂̎̎ͮ̈́ͥͦ͆͜͠ ̘̠̤͍̮̯͉̹̟̥̝̹͈̤͖̘̫̌͒͛̾͑̈͊̑ͩ̇ͦͣ̅̽ͨ͆͛ͪͭ̀ ̷̷̷̶͍̣̼̩̣̺̹̩̮̞͕̘̺̙̒͋̽̍ͫ̎́ ̸̷̨̙̱̣̪̣̟̞͈̝̹̳̜͌̐͐͋ͥ̾̇̄ͥ̋̉̐̾̊͟͞.̛̜̫̩̪̩̯̭͋̋̓̐̅͆̂̐ͤ̔̑͢ ̴̨̲̰̬̙̙̺̘͔̜̼̤͙̲̝͍͔̳͊̑͂̐ͥ̔̓͒ͥͮ͠ ̧̨̰̮̤͎ͩ̇̃͌̒͛͜͟͢ ̸̨̤̖̺̬͕ͥ͛͊ͤ̋̃̑̽͗̆ ̢͙̱͕̖͉͔͉̺͓̻̞̦̩͔͔̮ͭ̓ͤ̐͌ͬͣ̐̂̀̚͝ ̷̧̬̯͈͇̠̥̲̥͍̘̝̟̩̪ͯ͒ͮ̄ͩ̎̊̍̉ͮ͛͐ͨ̌̎̿ͥ̄͢ ̞̤̬͚ͪ͐̿̌̂̎͆̄̀͒̒̆̑̽̓̚̚͟͜͜͡͠ͅ ̴̨̙̺̲̪̞͓̩̥̩͕̬̣͎̦͉̮̤̠̿́̂̆͑ͭ̂ͣͧͪ͒́͊̉̇̇͝ ̨̢ͮͪ̏̒̽̈́̂҉̷͇͇̠̦͘ ̵̢̻̺̤͓̦̝̟͕͚ͮ͐͊̿ͬ̉ͭͩ̄ͫ̈́͟͟͢ ̷̛̃̍̎ͣ͊͋̊͂̈́ͪ͌͗͒ͣͥ͢͏̼͓̥͉̖̦͈̲̤̹͚ ̛͋ͤͫͥͭ͌͛̏ͥ̈ͪͬ̓͋̿͏̭̝̲̯̦̥͉̺ ̷̨̖̬̱̳̟͓̜͕͔̰̰̭͔͋̀ͯ́͠ ̸̛̰̙̼̜ͥ̉ͧ̎ͩ̅̐̃̉ͤ̌͂ͩ͒̚͝ ̢͕̼̰̹̗̻͍̮̤̼̖̳̳̞̞͎̯̇ͪ̊̃ͤ͆̌ͩ̃ͤ̍̓ͬ̍̚͟ͅ ̴̴ͬͦͨ͌̿̏̾̆ͦ̈́̋͝͏̞̹̟͙̦̼̥̳̮̩̙͙͕̻͖ ̷̯̠̭͖̤̺̟̼̻̲͚͉͓̪̟̞͒̐ͯ̚͟ ̵̪͉̯͎͙̌̄ͮ͗͂̌ͯ̌͛̀̓ͯ̃̐̒̔ͬ̽̚͟͞ ̵̷̴͔̜͉͇̭̼ͤ͒̐̓̄ͨͣ ̨̨̗̬̘̱̜̭͖̩͕̯̫͇̳͓̝͔̜ͬ̿̿̍̾̃̀̉̈́̇̅͌̎̄͢͞ ͛̾́̃ͣ̐̎̀̆̅͌ͮ̄̑ͪͨ҉̱̮͖̼̜̰̙̼̤̝͈̹͖̼̙̳͇͇́̕ ͓̮͔̻̬̰̞̗̲ͤ̊ͯ̀̈́́͒̍͊ͭ̈ͫ̐̄͐ͭ̊̉̕͜ ̲̟͍̮͙ͦͥͧ̿̌̓̐̽͆͑ͦͣ̑ͬ̚̕͜ ̷̎ͦ͌͐ͧ̓̇̅ͦ҉̢̞̮̝͍̀͢ ̡͎̩͕͔̣̗̰̟̣̮̹̩̳͕̙̪̠̌̒̋͊͐̔͛̽͒̀ͩ̏͜ ̷̼͖̭͔͔̙̮͙͈̝͛ͯ̇ͥͬ͛̒ͦͯ̅ͩͮ̐ͫ̈̄ͨ͞ͅ ̨̢̢͙͕̫̗̱̗̩̺ͤͨ͆͒͒̄ͩ̐ͥ͋́ͫ̀̑̃ͮ͆͂́̚ͅ ̴̦̘̻̠̟̯̤͛͋͋̿̃ͩ̿͗̿ͪ̃̑̿̿ͦͥͥͩ́́ ̧͐́̽ͥ̄̑ͨ̀̀͊̈́̆ͭͩ̇̈́҉̙̰͇͈ ̸̵̡͇̺̼̯͙̰̭͒ͨ̋̏̀ ̶̵̧͍̼͎͈̙͔̜͗́̓̓̃ͯͯ̀ ̢̋́̈́̈ͤ͝͏̮͖͎͍̻̼͕̮̞̰̬͎͈̹͠ ̨̟̖̤̬̜̗͇̳͐ͯ̏ͮ͑͐̾̈ͫ͋̊̎ͫ͑ͥ̉͌͒́͘ ̢̟̙͎̟̺͉͕ͤ̿̾̓͂̑ͦͧ̎ͧ̆̈ͦͭ̋̏͢͞͞ ‮30 November 2014 10:38 PG

    BalasPadam
  8. Blogger umno memang bangang. Kata najib dan wakil KULN.
    Termasuklah admin blog ni.
    Amacam......... tak terasa lagi ke atau fikirkan makan anak atas jasa jilat Umno?

    BalasPadam
  9. Kihkih.. Bodoh macai PR mcm baboon tak dapat taik

    BalasPadam