Khamis, 20 November 2014

xavier juga manusia hipokrit yang tolak wan azizah menjadi mb - che'gu bard


peranan xavier menjadi duri dalam daging kerana dia juga menarik sokongan dari menyokong wan azizah menjadi menteri besar semasa krisis mb selangor berlaku, pertanyaan mengapa pkr tidak memecat sahaja xavier sebagaimana pkr lakukan terhadap khalid ibrahim. sedangkan surat akuan sumpah itu adalah untuk menaikkan wan azizah menjadi menteri besar yang baru, arahan ini adalah dari kepimpinan parti.

itu yang menjadi tanda tanya, kerana apa pkr tidak lakukan hukuman, adakah kerana pkr mengamalkan satu set undang-undang berbeza terhadap orang tertentu? atau sememangnya kejatuhan khalid ibrahim itu perancangannya untuk menaikkan orang yang tidak sepatutnya.

sebelum itu xavier jayakumar, adun pkr sri andalas, mengeluarkan posting twitter mengatakan che'gu bard patut diam, kerja perlu diteruskan katanya.


nampaknya sistem pkr ni, dari pemilihan parti, tipu sana sini, dari pembohongan pemimpin mereka macam rafizi dan anwar ibrahim serta polimik penukaran menteri besar sampai akar umbi mereka sudah hilang kepercayaan kepada kepimpinan parti.

tidak pasti apa jawapan xavier selepas ini sekiranya perihal ini berlanjutan.

1 ulasan:

  1. Kalau dah bapak dasar penipu...anak bini pun kaki penipu...maka macai ysng lain pun kuat la menipunya.....tipu dah bohong makanan dia orang semua

    BalasPadam