Selasa, 23 Disember 2014

hairan macai mulut puaka tak marah perihal ladang babi moden terbesar yang diluluskan di selangor

Ini dikatakan politik badigol sout, ohh sebab yang luluskan kerajaan pr, lokasinya pula kawasan orang melayu, alasan projek ini dari zaman BN sudah dipersetujui.

Mudah jadi pencacai pr, nak tutup isu panas, kepala hanya mantera oh umno yang luluskan dulu.

Apa pun tahniah untuk orang Selangor, kita bakal ada ladang babi terbesar di Malaysia, katanya Asia tenggara juga, bangga tak?

Nanti sebut je Selangor, ohh tempat eksport babi tu kan, melekat nama tu nanti, tapi menghairankan kenapa ladang babi moden ini tidak dibuat dikawasan majoritinya orang cina.?

Inilah dia permasalahan kita orang Islam di sini, tang dekat kafir harbi kita sujud, kita jadi takut, tetapi perihal sesama Islam kita bergasak sampai hilang maruah diri.

Patutlah dah macam-macam petunjuk Allah berikan, tetapi kita semua angkuh. Takut nanti bala besar sampai kita semua habis. Serius apa jadi pemimpin Islam dekat bumi bertuah ini? Kenapa penakut?

ps: akhir zaman....

2 ulasan:

  1. Ingat Pakatan Rakyat , ingat BABI!!!!Yahoo!!!!!

    BalasPadam
  2. Selangor Darul Khinzir.....hmmm. Sedap nama tu. Berbunyi islamik. PRU14 kita pakat pangkah PR lagi!!

    Takbir!!

    BalasPadam