Isnin, 8 Disember 2014

Ketahitan apakah anwar ibrahim merepek ni?

Hurm...

Yolah...

Merepek? Separuh sedar? Memang niat dihati? Arghhh lantak lah...

Kadang-kadang keluar dari mulut bang non kata-katanya boleh buat  ikan pun boleh bunuh diri. Inikan kita.

5 ulasan:

  1. ORANG PENJARA BOLIH JELAS KAN......

    BalasPadam
  2. KAH KAH KAH ...apa pondan tua ni mengarut tak sudah!Cepat sikit humban laknat ni...buat semak je.

    BalasPadam
  3. Apa komen nik aziz dan abdul hadi???

    BalasPadam
  4. Komennya itu untuk penyokong-penyokong berugama Kristien. Untuk Nik Aziz dan Hadi, kan dia dah cakap dia juga ada membaca AlQuran.

    BalasPadam
  5. tengok gaya dan cara anuar ni memang dah sakit, sakit pening bala datang bertimpa, jangan hairan jika esok anuar kata dia dah hafal Bible, hafal kita Veda dan akan jadi sami Buddha ..

    orang tua ni dah tunjuk tanda2 buang tabiat , tanda tak lama lagi dia nak mati ..

    BalasPadam