Isnin, 1 Disember 2014

mat sabu anggap umno parti sangat rasis, dap pula parti kasih sayang untuk semua!!

Mat sabu bila meroyan buruk beno ghupenyer, tak habis-habis tutur Katanya tidak lebih adalah untuk menjilat tuan komradnya iaitu dap chuavanis tu, apa mat sabu faham istilah rasis?

Ohh bilamana umno memperjuangkan hak orang melayu,  ohh itu rasis, itu tidak adil, habis pertubuhan umno tu untuk siapa? Takkan bila perhimpunan umno diadakan nak cerita pasal pas, nak cerita hebatnya dap, nak cerita powernya pkr, apa kebodohnya si sabu ni.

Inilah masalah pemimpin macam dia ni yang bila kerandut telurnya dah dikemam oleh dap, berjuang untuk bangsa melayu haram, berjuang untuk kiasu harus, lanjiou mu sabu.

Baik jaga parti pas tu, dibalun oleh dap sampai terkincit pun tak berani nak lawan balik, bachul, dengan umno bukan main, bukan main garang. Pas ohh pas macamana orang begini kau angkat jadi pemimpin.

12 ulasan:

  1. mat sabu ni tersalah makan ubat ke...

    BalasPadam
  2. Mungkin lama tak jumpa Normah

    BalasPadam
  3. aku ingatkan dia kat icu, dh sihat dh?

    BalasPadam
  4. nampak macam bodoh orangnya....

    BalasPadam
  5. mat sabu ni termasuk dalam golongan pandai tak boleh diikut..bodoh tak boleh diajar!

    BalasPadam
  6. otak dan hati mat sabu kena overhaul.. penuh dengan toxic..

    BalasPadam
  7. Jilat lagi mat! Jilat lagi! Jilat smpai kering lidah! Mana tau tokong penang kasi naik elaun! Jilat lagi! Jilat semahu2nya! Sedang presiden TG Haji Hadi kena pelakung hari2 dgn DApigs! Xder pun sepatah kata yg kuar dari mulut hanyir ko mat! Jilat mat jikat! Jilat la smpai ajal tiba!

    BalasPadam
  8. Blogger umno bangang.
    ini tulisan orang bangang
    tak boleh tolong umno la bangang
    tulisan syok sendiri la bangang

    siapalah yang bangang sangat upah kau menulis ni bangang?

    Sama sama bangang.




    BalasPadam
  9. Kahkah cai terasa lak kutuk mat sabu..

    BalasPadam
  10. macai pr hangin satu badan bila mat sabu kena kutuk hahahahhaha......

    BalasPadam
  11. AKU SEDIH MELAYU BERPECAH AKHIRNYA JADI MINORITY DIBUMI MELAYU SENDIRI. BILA BANGUN BERSUARA DIANGGAP PLAK. PAS JOINLAH DALAM BN AGAR KUASA MELAYU KUAT MENJADI MAJORITY DIMALAYSIA.

    BalasPadam
  12. AKU SEDIH MELAYU BERPECAH AKHIRNYA JADI MINORITY DIBUMI MELAYU SENDIRI. BILA BANGUN BERSUARA DIANGGAP PLAK RASIS. PAS BERSATULAH DALAM BN AGAR KUASA MELAYU KUAT MENJADI MAJORITY DIMALAYSIA.


    BalasPadam