Ahad, 28 Disember 2014

PEREKA CERITA PALSU PATUT DISULA DENGAN BRUTAL!! PENYEBAB ORANG RAMAI PANIK

Serius golongan iblis maya ni kerjanya memang nak bagi orang panik, terkejut, bergaduh dan akan menganggu emosi sekiranya membaca rekaan cerita mereka.

Penulis ada katakan sebelum ini, bila keadaan banjir besar ini, unit-unit media iblis memainkan peranan mereka, menggunakan emosi untuk memberi keadaan amarah, tidak puas hati, orang menyumpah seranah, semua ini ditujukan kepada kerajaan perseketuan. Iblis sungguh cara mereka. Mereka memang berniat jahat sebenarnya.

Kepada penerima berita-berita tidak sahih, siasat dahulu sebelum sebarkan.

4 ulasan:

  1. Patutpun kalau disula. Apa beza darurat dgn tak isytihar darurat? Orang yg kaki reka cerita palsu mcm ni, tambah pulak dgn allahuakbar, subhanallah dsb, main2kan Allah memang mengundang kemurkaan Allah.

    BalasPadam
  2. dah permikiran pembangkang memang macam tue lah semua kerajan buat semua salah.rupanya kalau istihar darurat syarikat insuran boleh elak bayar pampasan.rugilah pemegang polisi

    BalasPadam
  3. Semoga kifarah bertemu mereka segera.

    BalasPadam
  4. rakyat bukan lemas disebabkan banjir tapi mati lemas baca berita fitnah!

    BalasPadam